Satur
  • Satur

Satur

Z Satur beztroskim w podróży dookoła świata od 100 lat.

Tradycja i stabilność

Od 100 lat dostarczamy Ci niezapomnianych wrażeń z podróży. Wyjazdy mieszkaniowe i krajoznawcze po Europie oraz egzotyka, rejsy wycieczkowe, narty i wellness zachwyciły już 5 pokoleń naszych zadowolonych klientów.

90000 klientów

Dokładnie tak wielu zadowolonych klientów wybiera z naszej szerokiej oferty wakacji i co roku podróżuje z nami, aby odpocząć lub zwiedzić.

150 członków zespołu

Szeroki zespół profesjonalnych delegatów, przewodników, animatorów i konsultantów ds. podróży dba o Twoje beztroskie wakacje.

7 dni w tygodniu

Najszersza sieć 43 oddziałów, 600 partnerów umownych, infolinia, czat na żywo i strona internetowa pozwalają nam być z Tobą na każdym etapie planowania podróży.

Dzieci Satura

Zespół starannie wyselekcjonowanych i profesjonalnie przeszkolonych animatorów co sezon podbija serca dzieci. Zadowolenie klientów z rodzinnego klubu Planet Fun sięga 96%.

… to wszystko z pomocą i świetną współpracą z LiveAgent.

Kompleksowa komunikacja w jednym miejscu.

W przeszłości używaliśmy LiveAgent primary jako narzędzia do czatu do komunikacji online z klientami za pośrednictwem strony internetowej. Później zaczęliśmy aktywnie wykorzystywać tę aplikację do komunikacji dla wybranych adresów e-mail, gdzie potrzebowaliśmy przeglądu potrzeb i ich rozwiązań. Nasza firma SATUR posiada największą własną sieć sprzedaży spośród wszystkich biur podróży na Słowacji, dlatego tylko kwestią czasu było złapanie sprzedawców z całej Słowacji z ich adresów e-mail w jednym miejscu.

Obecnie w łatwy sposób możemy prześledzić historię pełnej komunikacji z każdym klientem. Zapewnia to naszemu zespołowi sprzedaży ważne informacje o wszystkich zapytaniach i pytaniach, z którymi klient wcześniej się zetknął, a także pomaga nam monitorować, jak skutecznie nasi sprzedawcy obsługują te zapytania.

…nasza komunikacja wewnętrzna również rządzi się swoimi prawami

Nasza struktura organizacyjna jest dość rozbudowana i posiadamy kilka działów, które wymagają codziennej komunikacji. Dlatego zdecydowaliśmy się maksymalnie usprawnić komunikację wewnętrzną i utworzyliśmy konta dla każdego współpracownika w poszczególnych działach. Między innymi bardzo popularny jest również czat wewnętrzny.

LiveAgent również jako baza wiedzy dla naszych współpracowników

W dobie kryzysu koronowego byliśmy zmuszeni zmienić sposób szkoleń wewnętrznych i dzielenia się dynamicznie zmieniającymi się informacjami potrzebnymi w codziennej pracy naszych pracowników. Wybraliśmy kilka opcji, takich jak intranet, udostępnione pliki, podręcznik elektroniczny i inne. Ostatecznie zdecydowano się na wykorzystanie „bazy wiedzy” w aplikacji LiveAgent, a nasi operatorzy nie mogą pochwalić tej metody. Wszystkie informacje są dostępne w jednym miejscu z możliwością wyszukiwania pełnotekstowego, a sposób ich aktualizacji jest bardzo prosty i codziennie możemy dostarczać naszym kolegom w całej Słowacji aktualne informacje.

Jozef Granec, SATUR

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Umów się na demo

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Umów się na demo
Start Free Trial x