Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

satur travel accommodation featured image

Satur

Z Satur beztroskim w podróży dookoła świata od 100 lat.

Tradycja i stabilność
Od 100 lat dostarczamy Ci niezapomnianych wrażeń z podróży. Wyjazdy mieszkaniowe i krajoznawcze po Europie oraz egzotyka, rejsy wycieczkowe, narty i wellness zachwyciły już 5 pokoleń naszych zadowolonych klientów.

90000 klientów
Dokładnie tak wielu zadowolonych klientów wybiera z naszej szerokiej oferty wakacji i co roku podróżuje z nami, aby odpocząć lub zwiedzić.

150 członków zespołu
Szeroki zespół profesjonalnych delegatów, przewodników, animatorów i konsultantów ds. podróży dba o Twoje beztroskie wakacje.

7 dni w tygodniu
Najszersza sieć 43 oddziałów, 600 partnerów umownych, infolinia, czat na żywo i strona internetowa pozwalają nam być z Tobą na każdym etapie planowania podróży.

Dzieci Satura
Zespół starannie wyselekcjonowanych i profesjonalnie przeszkolonych animatorów co sezon podbija serca dzieci. Zadowolenie klientów z rodzinnego klubu Planet Fun sięga 96%.

… to wszystko z pomocą i świetną współpracą z LiveAgent.

Satur

Kompleksowa komunikacja w jednym miejscu.

W przeszłości używaliśmy LiveAgent primary jako narzędzia do czatu do komunikacji online z klientami za pośrednictwem strony internetowej. Później zaczęliśmy aktywnie wykorzystywać tę aplikację do komunikacji dla wybranych adresów e-mail, gdzie potrzebowaliśmy przeglądu potrzeb i ich rozwiązań. Nasza firma SATUR posiada największą własną sieć sprzedaży spośród wszystkich biur podróży na Słowacji, dlatego tylko kwestią czasu było złapanie sprzedawców z całej Słowacji z ich adresów e-mail w jednym miejscu.

Obecnie w łatwy sposób możemy prześledzić historię pełnej komunikacji z każdym klientem. Zapewnia to naszemu zespołowi sprzedaży ważne informacje o wszystkich zapytaniach i pytaniach, z którymi klient wcześniej się zetknął, a także pomaga nam monitorować, jak skutecznie nasi sprzedawcy obsługują te zapytania.

Satur

…nasza komunikacja wewnętrzna również rządzi się swoimi prawami

Nasza struktura organizacyjna jest dość rozbudowana i posiadamy kilka działów, które wymagają codziennej komunikacji. Dlatego zdecydowaliśmy się maksymalnie usprawnić komunikację wewnętrzną i utworzyliśmy konta dla każdego współpracownika w poszczególnych działach. Między innymi bardzo popularny jest również czat wewnętrzny.

LiveAgent również jako baza wiedzy dla naszych współpracowników

W dobie kryzysu koronowego byliśmy zmuszeni zmienić sposób szkoleń wewnętrznych i dzielenia się dynamicznie zmieniającymi się informacjami potrzebnymi w codziennej pracy naszych pracowników. Wybraliśmy kilka opcji, takich jak intranet, udostępnione pliki, podręcznik elektroniczny i inne. Ostatecznie zdecydowano się na wykorzystanie „bazy wiedzy” w aplikacji LiveAgent, a nasi operatorzy nie mogą pochwalić tej metody. Wszystkie informacje są dostępne w jednym miejscu z możliwością wyszukiwania pełnotekstowego, a sposób ich aktualizacji jest bardzo prosty i codziennie możemy dostarczać naszym kolegom w całej Słowacji aktualne informacje.

Jozef Granec, SOBOTA

Wróć

Więcej historii

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach