Yootel

Co to jest Yootel ?

Yootel, Twój referencyjny operator VoIP został założony w 2012 roku i dedykuje swoje usługi profesjonalistom. Użytkownicy pozostaną w stałym kontakcie ze swoimi współpracownikami i skorzystają z cennych korzyści, takich jak pełne wsparcie, bardzo dobre połączenie i najnowocześniejszy sprzęt.

Nasza telefonia biznesowa, stacjonarna lub mobilna, łatwo łączy się z Twoimi aplikacjami biznesowymi. Jest zarówno prosty w użyciu, dostosowany do wszystkich przypadków użycia w Twojej organizacji, jak i przydatny w Twojej codziennej działalności.

Yootel zapewnia dostęp do wielu funkcji VoIP, które są liderami na rynku i możemy wymienić na przykład telefonię IP dla firm Centrex, Trunk Sip, ujednolicona komunikacja i rozwiązanie do zarządzania centrami kontaktowymi w celu poprawy relacji z klientami, a także rozwiązania marketingowe i usługi o wysokiej wartości dodanej, takie jak numery specjalne, odbiór głosu, IVR.

Jak możesz tego używać?

Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Yootel to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a Yootel zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.

Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?

Chociaż niektórzy wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszego osobistego kontaktu z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.

Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i rozwojem oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Centra telefoniczne są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.

Jak działa call center LiveAgent?

LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.

Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.

Call center z IVR

Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.

Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.

Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.

Jak zintegrować Yootel VoIP z LiveAgent?

Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Yootel jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.

  • Otwórz LiveAgenta i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
  • Wybierz Yootel z listy dostawców VoIP.
Jak zintegrować Yootel VoIP z LiveAgent?
Wybierz Yootel
  • Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.
Jak zintegrować Yootel VoIP z LiveAgent?
Skonfiguruj numer telefonu Yootel

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Yootel lub dodać numery od innych dostawców VoIP.

Jak zintegrować Yootel VoIP z LiveAgent?
Dodano numer telefonu Yootel

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center

Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.

Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.

Youtube video: LiveAgent Product Tour
Powrót do integracji Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo