Partner
Co to jest Yootel ?
Yootel, Twój referencyjny operator VoIP został założony w 2012 roku i dedykuje swoje usługi profesjonalistom. Użytkownicy pozostaną w stałym kontakcie ze swoimi współpracownikami i skorzystają z cennych korzyści, takich jak pełne wsparcie, bardzo dobre połączenie i najnowocześniejszy sprzęt.
Nasza telefonia biznesowa, stacjonarna lub mobilna, łatwo łączy się z Twoimi aplikacjami biznesowymi. Jest zarówno prosty w użyciu, dostosowany do wszystkich przypadków użycia w Twojej organizacji, jak i przydatny w Twojej codziennej działalności.
Yootel zapewnia dostęp do wielu funkcji VoIP, które są liderami na rynku i możemy wymienić na przykład telefonię IP dla firm Centrex, Trunk Sip, ujednolicona komunikacja i rozwiązanie do zarządzania centrami kontaktowymi w celu poprawy relacji z klientami, a także rozwiązania marketingowe i usługi o wysokiej wartości dodanej, takie jak numery specjalne, odbiór głosu, IVR.
Jak możesz tego używać?
Jeśli szukasz dostawcy VoIP do połączenia z call center LiveAgent, Yootel to doskonały wybór. Call center LiveAgent zajmie się Twoimi połączeniami i zgłoszeniami, a Yootel zajmie się resztą. Mikrofony i głośniki do laptopów lub smartfonów to wszystko, czego potrzebujesz do założenia początkowego call center. Możesz potrzebować innego sprzętu, jeśli chcesz później poprawić jakość połączeń.
Jak możesz skorzystać z call center LiveAgent?
Chociaż niektórzy wolą cyfrowe doświadczenia klientów, inni pragną głębszego osobistego kontaktu z markami, z którymi wchodzą w interakcję. Call center to świetny sposób na poprawę relacji z klientami, sprzedaż produktów, pozyskiwanie nowych klientów i użytkowników usług lub świadczenie ogólnych usług dla klientów.
Wraz z upadkiem tradycyjnych centrów obsługi telefonicznej i rozwojem oprogramowania do obsługi telefonicznej, takiego jak LiveAgent, łatwo jest zapewnić tego rodzaju usługi swoim klientom bez rozbijania banku. Centra telefoniczne są teraz dostępne dla wszystkich rodzajów firm, dużych i małych.
Jak działa call center LiveAgent?
LiveAgent ułatwia firmom zarządzanie i prowadzenie call center dzięki zaawansowanym funkcjom. Na przykład możesz utworzyć niestandardowe drzewa IVR (Interactive Voice Response), które automatycznie przekierują Twoich klientów do odpowiednich działów i agentów.
Najlepsza część? Funkcja IVR LiveAgent wykonuje całą pracę i zapewnia bezproblemową obsługę Twoich klientów. Wszystko, co muszą zrobić, to posłuchać menu IVR i nacisnąć odpowiedni klawisz na klawiaturze (jak 1 w przypadku sprzedaży), aby połączyć się z odpowiednią osobą do pracy.
Czy Twój klient przypadkowo połączył się z niewłaściwym działem? Rozwiązanie jest proste, użyj transferów połączeń, aby przekierować klienta do jednego ze swoich współpracowników i oszczędzić jego czas.
Masz trudności z zapamiętaniem tego, co powiedzieli Twoi klienci? Bez obaw, LiveAgent rejestruje wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące i przechowuje je w systemie. Jeśli potrzebujesz odświeżyć swoją pamięć, po prostu znajdź zgłoszenie i odsłuchaj pełne nagranie rozmowy. Nagrywanie rozmów może być również wykorzystywane do szkolenia nowych agentów i pokazywania im prawidłowych odpowiedzi na telefony klientów.
Chcesz uzyskać więcej informacji o funkcjach naszego call center? Sprawdź naszą stronę funkcji Call Center zawierającą wszystkie informacje o funkcjach Call Center w LiveAgent.
Jak zintegrować Yootel VoIP z LiveAgent?
Jeśli chcesz utworzyć centrum telefoniczne LiveAgent z Yootel jako dostawcą VoIP, postępuj zgodnie z tym prostym przewodnikiem.
- Otwórz LiveAgenta i przejdź do Konfiguracja > Zadzwoń > Liczby. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz u góry.
- Wybierz Yootel z listy dostawców VoIP.

- Nazwij numer, wybierz dział, wprowadź dane logowania i wybierz prefiks wybierania numeru. Możesz także zaznaczyć lub odznaczyć opcję nagrywania wszystkich połączeń odebranych i wykonanych z tego numeru. Aby zakończyć, kliknij przycisk Dodaj u dołu.

Numer telefonu znajduje się w LiveAgent i jest gotowy do użycia. Jeśli wolisz, możesz dodać więcej numerów telefonów Yootel lub dodać numery od innych dostawców VoIP.

Dowiedz się więcej o oprogramowaniu LiveAgent Call Center
Szukasz więcej informacji na temat założenia i prowadzenia call center? Jeśli jesteś zainteresowany, zajrzyj do akademii LiveAgent, aby uzyskać więcej informacji informacje dotyczące call center i innych tematów ze świata obsługi klienta.
Ciekawi Cię, co jeszcze może zrobić LiveAgent? Obejrzyj poniższy film, aby zobaczyć pełną prezentację naszego oprogramowania do obsługi klienta.
LiveAgent oferuje rozwiązania z zakresu VoIP, w tym dialery, buffory jittera i urządzenia telefoniczne, co pozwala na zwiększenie wydajności centrum obsługi telefonicznej. Firma zapewnia także wsparcie i różne funkcje dla swoich klientów. Istnieją różne rodzaje telefonów VoIP, a każdy dostawca usług VoIP oferuje różne funkcje, w tym podstawowe funkcje, takie jak wykonywanie i odbieranie połączeń oraz bardziej zaawansowane funkcje, takie jak jakość HD i konferencje wideo. Do prawidłowego działania telefonu VoIP potrzebne jest niezawodne połączenie internetowe.Optimal Call to słowacki dostawca usług telekomunikacyjnych i VoIP, który oferuje usługi dla klientów na Słowacji i w Czechach.
LiveAgent to zaawansowane narzędzie do obsługi klienta, oferujące wiele możliwości komunikacji, w tym czat wewnętrzny i centrę telefoniczną wychodzącą. Platforma umożliwia otrzymywanie zgłoszeń w różnych kanałach komunikacji oraz korzystanie z reguł automatyzacji i integracji. LiveAgent oferuje również bezpłatne wersje próbne dla firm.
W tekście omawiana jest wtyczka WordPress do wewnętrznego linkowania oraz protokół Tel-Link, umożliwiające bezpośrednie połączenia z klientami. Wtyczka ta jest przydatna dla blogerów i firm z dziedziny SEO. Tel-Link to link do numeru telefonu, który umożliwia szybki kontakt między firmą a klientami. W celu ulepszenia relacji z klientami, warto skorzystać również z oprogramowania help desk, takiego jak LiveAgent, oferującego obsługę połączeń, czatu na żywo czy forów.
LiveAgent to firma oferująca narzędzia dla rozwiązań biznesowych i wsparcie dla różnych sektorów przemysłowych. Oferuje szereg funkcjonalności do optymalizacji komunikacji, program lojalnościowy oraz blog z treściami pomagającymi w doborze najlepszych rozwiązań. Firma zapewnia także wsparcie techniczne, przenoszenie danych i angażuje się w kwestie bezpieczeństwa i ochrony prywatności użytkowników. Oferta zawiera programy VoIP, szablony, webinary, akademię oraz możliwość umówienia się na demo i zapisania się do newslettera. Istnieją także integracje z Telcavoip i Voyced.