Szukasz alternatywy dla Front?

Dowiedz się, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą Front na rynku.

  • ✓ Bez opłaty instalacyjnej    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używane przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Masz dość swojego oprogramowania do obsługi klienta?

Wsparcie klienta to ważna część każdego odnoszącego sukcesy biznesu. A z odpowiednim oprogramowaniem naprawdę możesz zdziałać cuda. Szukasz innego rozwiązania dla swojej obsługi klienta?

Wypróbuj LiveAgent już dziś i przekonaj się, dlaczego to dobry wybór dla Ciebie. Niezawodny system obsługi zgłoszeń, wielokanałowa komunikacja oraz szeroki wybór funkcji i integracji sprawiają, że LiveAgent to odpowiednie rozwiązanie.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Bądź bliżej swoich klientów.
Wybierz LiveAgent.

LiveAgent łączy wiele kanałów obsługi klienta w jedno oprogramowanie

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

Front kontra LiveAgent w pigułce

FunkcjeLiveAgentFront
Obsługa zgłoszeń✅Tak✅Tak
Czat na żywo✅Tak✅Tak
Call center✅Tak❌Nie
Samoobsługa✅Tak✅Tak
Facebook✅Tak✅Tak
Twitter✅Tak✅Tak
Instagram✅Tak❌Nie
Viber✅Tak❌Nie
WhatsApp✅Tak✅Tak
Baza wiedzy✅Tak❌Nie
Forum dla klientów✅Tak❌Nie
Automatyzacja i reguły✅Tak✅Tak
API✅Tak✅Tak
Menu głosowe (IVR)✅Tak❌Nie
Połączenia wideo✅Tak❌Nie
Nielimitowana historia✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba witryn✅Tak✅❌Nie
Nieograniczona liczba przycisków czatu✅Tak❌Nie
Nieograniczona liczba zgłoszeń/e-maili✅Tak✅Tak
Nieograniczone nagrywanie połączeń✅Tak❌Nie
Nieograniczone wsparcie 24/7✅Tak✅Tak
Osoba decydująca między dwoma rozwiązaniami

Potężna alternatywa dla Front

Ulepsz swoją obsługę klienta z odpowiednim oprogramowaniem. LiveAgent to rozwiązanie help desk, które pozwala prowadzić komunikację we wszystkich istotnych kanałach. E-mail, czat na żywo, media społecznościowe (Facebook, Instagram i Twitter), call center oraz baza wiedzy – to wszystko jest do Twojej dyspozycji.

Całym procesem zarządzasz z niezawodnego systemu obsługi zgłoszeń, więc nie musisz martwić się o błędy w komunikacji. Wszystko organizowane jest automatycznie, tak jak powinno.

Najszybszy czat na żywo

Czat na żywo to jedno z najlepszych i najprzydatniejszych narzędzi, które agenci mogą wykorzystać do rozmów z klientami. Polega na natychmiastowej komunikacji, dlatego musi być szybki.

LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo na rynku, z prędkością wyświetlania wynoszącą 2,5 sekundy. Co więcej, możesz zobaczyć, co piszą Twoi klienci, zanim wyślą wiadomość. Teraz możesz zapewniać klientom naprawdę szybką obsługę i nie tracić kontroli w żadnej sytuacji.

Najszybszy czat na żywo na rynku

3 powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Większa satysfakcja

LiveAgent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Większa produktywność

Zmniejsz czas pracy swoich agentów i rozwiązuj więcej zapytań klientów dzięki naszej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Bogaty w funkcje

Ponad 175 funkcji, dzięki którym Twój przepływ pracy będzie łatwiejszy i przyjemniejszy.

Lepsza obsługa klienta za mniej pieniędzy

Najlepsze narzędzia, dobra cena

Świetne oprogramowanie CRM do obsługi klienta wcale nie musi być drogie. Możesz korzystać ze wszystkich narzędzi, których potrzebujesz w przystępnej cenie.

LiveAgent oferuje trzy plany w rozsądnych cenach, pełne narzędzi, funkcji i integracji, z którymi Twój przepływ pracy będzie przebiegał łatwo i bez zakłóceń. Jedyne, co musisz zrobić, to wybrać ten, który najbardziej pasuje do Twojej firmy. Zobacz nasze płatne plany i dowiedz się więcej.

Chcesz wypróbować inne oprogramowanie?

Czas na zmiany? LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane oprogramowanie help desk dla małych i średnich firm w 2020 roku. Bądź bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej z LiveAgent.

Gotowy do przejścia do LiveAgent

Zobacz, dlaczego firmy wybierają LiveAgent

Chcesz porównać nas z innymi platformami?

Zastanawiasz się, jak wypadamy w porównaniu z innymi popularnymi rozwiązaniami dla obsługi klienta? Sprawdź nasze strony z porównaniami i odkryj wszystko, co mamy do zaoferowania.

Artykuły powiązane zAlternatywa dla Front
Termin call center to oznacza jedno scentralizowane biuro używane do odbierania lub wykonywania dużej liczby połączeń. Przeczytaj więcej o centrach obsługi telefonicznej.

Funkcje call center

Termin call center to oznacza jedno scentralizowane biuro używane do odbierania lub wykonywania dużej liczby połączeń. Przeczytaj więcej o centrach obsługi telefonicznej.

LiveAgent to świetna alternatywa, jeśli chcesz uzyskać więcej opcji komunikacji z klientami. Przejdź z CallPage na LiveAgent już teraz.

Szukasz alternatywy dla CallPage?

Szukasz alternatywy dla CallPage? LiveAgent oferuje najszybszy czat na żywo, call center, e-mail i więcej w przystępnej cenie! Sprawdź teraz!

Przejrzyj najlepsze alternatywy systemów call center w roku 2024 w oparciu o cenę, funkcje, funkcjonalność i opinie klientów z Captterra, G2 i nie tylko!

Alternatywa dla call center w zakresie sprzedaży i wsparcia

Odkryj dlaczego LiveAgent to najlepsza alternatywa dla call center w 2024. Bez opłat, 24/7 wsparcie i darmowy miesiąc próbny!

Najlepsze alternatywy dla czatu na żywo zawierają określony zestaw funkcji, które zapewnią Ci sukces. Dowiedz się, na jakie funkcje zwrócić uwagę!

Odkryj najlepszą alternatywę czatu na żywo

Poznaj najlepsze alternatywy czatu na żywo z LiveAgent! Darmowa wersja próbna, brak karty kredytowej, 24/7 wsparcie i bez opłat konfiguracyjnych!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x