Archiwizacja

Co to jest archiwizacja?

Dostępne jest świetne narzędzie, które pomaga oczyścić pamięć i zoptymalizować oprogramowanie pomocy technicznej. Poprzez archiwizację dane i informacje są przekazywane do rzadko używanego repozytorium. Istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie. Archiwizacja przebiega automatycznie. Pomaga również w oddzieleniu aktywnych i zarchiwizowanych żądań. W LiveAgent możesz również zarchiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych jako komunikację na Facebooku lub Twitterze w zgłoszeniach.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: „Co oznacza archiwizacja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Archiwizacja to czynność przenoszenia danych w inne miejsce w pamięci w celu ich długotrwałego przechowywania. W LiveAgent istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Co możesz zarchiwizować?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W LiveAgent możesz zarchiwizować rozwiązane lub zamknięte zgłoszenia i wiadomość e-mail po określonym czasie. Ponadto możesz archiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych (np. Na Facebooku i Twitterze) za pośrednictwem raportów.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Czy LiveAgent oferuje funkcję archiwizacji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ma opcję archiwizacji. Dzięki temu pamięć jest na bieżąco czyszczona, a oprogramowanie pomocy technicznej optymalizowane. Archiwizacja w LiveAgent jest automatyczna. Masz również możliwość oddzielenia aktywnych i zarchiwizowanych żądań.” } }] }

FAQ

Co oznacza archiwizacja?

Archiwizacja to czynność przenoszenia danych w inne miejsce w pamięci w celu ich długotrwałego przechowywania. W LiveAgent istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie.

Co możesz zarchiwizować?

W LiveAgent możesz zarchiwizować rozwiązane lub zamknięte zgłoszenia i wiadomość e-mail po określonym czasie. Ponadto możesz archiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych (np. Na Facebooku i Twitterze) za pośrednictwem raportów.

Czy LiveAgent oferuje funkcję archiwizacji?

LiveAgent ma opcję archiwizacji. Dzięki temu pamięć jest na bieżąco czyszczona, a oprogramowanie pomocy technicznej optymalizowane. Archiwizacja w LiveAgent jest automatyczna. Masz również możliwość oddzielenia aktywnych i zarchiwizowanych żądań.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.