Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Archiwizacja

Co to jest archiwizacja?

Dostępne jest świetne narzędzie, które pomaga oczyścić pamięć i zoptymalizować oprogramowanie pomocy technicznej. Poprzez archiwizację dane i informacje są przekazywane do rzadko używanego repozytorium. Istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie. Archiwizacja przebiega automatycznie. Pomaga również w oddzieleniu aktywnych i zarchiwizowanych żądań. W LiveAgent możesz również zarchiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych jako komunikację na Facebooku lub Twitterze w zgłoszeniach.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: „Co oznacza archiwizacja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Archiwizacja to czynność przenoszenia danych w inne miejsce w pamięci w celu ich długotrwałego przechowywania. W LiveAgent istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Co możesz zarchiwizować?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W LiveAgent możesz zarchiwizować rozwiązane lub zamknięte zgłoszenia i wiadomość e-mail po określonym czasie. Ponadto możesz archiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych (np. Na Facebooku i Twitterze) za pośrednictwem raportów.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Czy LiveAgent oferuje funkcję archiwizacji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ma opcję archiwizacji. Dzięki temu pamięć jest na bieżąco czyszczona, a oprogramowanie pomocy technicznej optymalizowane. Archiwizacja w LiveAgent jest automatyczna. Masz również możliwość oddzielenia aktywnych i zarchiwizowanych żądań.” } }] }

FAQ

Co oznacza archiwizacja?

Archiwizacja to czynność przenoszenia danych w inne miejsce w pamięci w celu ich długotrwałego przechowywania. W LiveAgent istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie.

Co możesz zarchiwizować?

W LiveAgent możesz zarchiwizować rozwiązane lub zamknięte zgłoszenia i wiadomość e-mail po określonym czasie. Ponadto możesz archiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych (np. Na Facebooku i Twitterze) za pośrednictwem raportów.

Czy LiveAgent oferuje funkcję archiwizacji?

LiveAgent ma opcję archiwizacji. Dzięki temu pamięć jest na bieżąco czyszczona, a oprogramowanie pomocy technicznej optymalizowane. Archiwizacja w LiveAgent jest automatyczna. Masz również możliwość oddzielenia aktywnych i zarchiwizowanych żądań.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.