Co to jest archiwizacja?
Dostępne jest świetne narzędzie, które pomaga oczyścić pamięć i zoptymalizować oprogramowanie pomocy technicznej. Poprzez archiwizację dane i informacje są przekazywane do rzadko używanego repozytorium. Istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie. Archiwizacja przebiega automatycznie. Pomaga również w oddzieleniu aktywnych i zarchiwizowanych żądań. W LiveAgent możesz również zarchiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych jako komunikację na Facebooku lub Twitterze w zgłoszeniach.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: „Co oznacza archiwizacja?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Archiwizacja to czynność przenoszenia danych w inne miejsce w pamięci w celu ich długotrwałego przechowywania. W LiveAgent istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Co możesz zarchiwizować?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W LiveAgent możesz zarchiwizować rozwiązane lub zamknięte zgłoszenia i wiadomość e-mail po określonym czasie. Ponadto możesz archiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych (np. Na Facebooku i Twitterze) za pośrednictwem raportów.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Czy LiveAgent oferuje funkcję archiwizacji?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ma opcję archiwizacji. Dzięki temu pamięć jest na bieżąco czyszczona, a oprogramowanie pomocy technicznej optymalizowane. Archiwizacja w LiveAgent jest automatyczna. Masz również możliwość oddzielenia aktywnych i zarchiwizowanych żądań.” } }] }FAQ
Co oznacza archiwizacja?
Archiwizacja to czynność przenoszenia danych w inne miejsce w pamięci w celu ich długotrwałego przechowywania. W LiveAgent istnieje możliwość archiwizacji rozwiązanych lub zamkniętych zgłoszeń i e-maili po określonym czasie.
Co możesz zarchiwizować?
W LiveAgent możesz zarchiwizować rozwiązane lub zamknięte zgłoszenia i wiadomość e-mail po określonym czasie. Ponadto możesz archiwizować całą komunikację w mediach społecznościowych (np. Na Facebooku i Twitterze) za pośrednictwem raportów.
Czy LiveAgent oferuje funkcję archiwizacji?
LiveAgent ma opcję archiwizacji. Dzięki temu pamięć jest na bieżąco czyszczona, a oprogramowanie pomocy technicznej optymalizowane. Archiwizacja w LiveAgent jest automatyczna. Masz również możliwość oddzielenia aktywnych i zarchiwizowanych żądań.
Uwaga eksperta
<p>Archiwizacja to proces przenoszenia danych i informacji do rzadko używanego repozytorium. W LiveAgent jest to automatyczne, a oddzielenie aktywnych i zarchiwizowanych żądań jest proste.</p>

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.