Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy jest częścią Twojego Centrum pomocy, które oferuje treści samoobsługowe. Dostarcza klientom dokumentację Twoich produktów.
Baza wiedzy może być korzystna zarówno dla klientów, jak i agenta. Klienci mogą znaleźć swoje rozwiązania tutaj, bez konieczności kontaktowania się z zespołem wsparcia. Agenci mogą pracować z mniejszą liczbą zgłoszeń i mogą je zobaczyć bezpośrednio w Bazie wiedzy.
Dowiedz się więcej o Bazie wiedzy w LiveAgent.

Frequently Asked Questions
Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy to samoobsługowa biblioteka online zawierająca informacje o produktach i usługach, określonych problemach i innych tematach związanych z marką. Pomagają klientom, ale także pracownikom, w zdobyciu wiedzy, której nie posiadają, a muszą rozwiązać problem.
Co obejmuje baza wiedzy?
To, co zawiera baza wiedzy, zależy od jej celu. Jeśli jest to potrzebne do użytku wewnętrznego firmy, zawiera informacje o poszczególnych procesach działu HR lub działu prawnego, wyjaśnia dokładnie, jak działa produkt i jak rozwiązać problem klienta. Może być również przeznaczony do użytku zewnętrznego, w którym to przypadku będzie zawierał informacje o produktach i usługach, które mogą być przydatne dla klientów.
Jak działa baza wiedzy w LiveAgent?
Baza wiedzy w LiveAgent umożliwia tworzenie kategorii w portalu klienta na podstawie Twoich produktów i usług oraz typów klientów. Klienci mają dostęp do treści (w postaci artykułów, filmów, tutoriali itp.), które mogą im pomóc w radzeniu sobie z problemami, jakie mogą napotkać podczas korzystania z produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Możesz go dostosować zgodnie z dostępnymi szablonami lub dostosować do swoich potrzeb.
Uwaga eksperta
<p>Baza wiedzy to samoobsługowa biblioteka online, która pozwala klientom i agentom uzyskać informacje o produktach i usługach oraz rozwiązaniu problemów.</p>

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.