Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy jest częścią Twojego Centrum pomocy, które oferuje treści samoobsługowe. Dostarcza klientom dokumentację Twoich produktów.
Baza wiedzy może być korzystna zarówno dla klientów, jak i agenta. Klienci mogą znaleźć swoje rozwiązania tutaj, bez konieczności kontaktowania się z zespołem wsparcia. Agenci mogą pracować z mniejszą liczbą zgłoszeń i mogą je zobaczyć bezpośrednio w Bazie wiedzy.
Dowiedz się więcej o Bazie wiedzy w LiveAgent.

Frequently asked questions
Czym jest baza wiedzy?
Baza wiedzy to samoobsługowa biblioteka online zawierająca informacje o produktach i usługach, określonych problemach i innych tematach związanych z marką. Pomagają klientom, ale także pracownikom, w zdobyciu wiedzy, której nie posiadają, a muszą rozwiązać problem.
Co obejmuje baza wiedzy?
To, co zawiera baza wiedzy, zależy od jej celu. Jeśli jest to potrzebne do użytku wewnętrznego firmy, zawiera informacje o poszczególnych procesach działu HR lub działu prawnego, wyjaśnia dokładnie, jak działa produkt i jak rozwiązać problem klienta. Może być również przeznaczony do użytku zewnętrznego, w którym to przypadku będzie zawierał informacje o produktach i usługach, które mogą być przydatne dla klientów.
Jak działa baza wiedzy w LiveAgent?
Baza wiedzy w LiveAgent umożliwia tworzenie kategorii w portalu klienta na podstawie Twoich produktów i usług oraz typów klientów. Klienci mają dostęp do treści (w postaci artykułów, filmów, tutoriali itp.), które mogą im pomóc w radzeniu sobie z problemami, jakie mogą napotkać podczas korzystania z produktów lub usług oferowanych przez Twoją firmę. Możesz go dostosować zgodnie z dostępnymi szablonami lub dostosować do swoich potrzeb.