Centrum pomocy z ograniczeniami

Co to jest centrum pomocy z ograniczeniami?

Centrum pomocy z ograniczeniami ogranicza możliwość zalogowania się klienta w celu przesłania zgłoszeń lub odpowiedzi na nie. Ograniczając centrum pomocy, możesz uniknąć spamowania lub zduplikowanych zgłoszeń oraz zwiększyć wydajność i efektywność. Z drugiej strony nieograniczanie centrum pomocy pomoże Ci pozostać „bliżej” i bardziej otwartym na klientów.

Frequently asked questions

Co to jest centrum pomocy z ograniczeniami?

Centrum pomocy z ograniczeniami ogranicza logowanie klienta do przesyłania zgłoszeń i odpowiadania na nie. Pozwala to uniknąć spamowania i powielania powiadomień. Zwiększa to wydajność i skuteczność.

 

Jakie są rodzaje centrum pomocy z ograniczeniami?

Centrum pomocy z ograniczeniami może ograniczać kanały komunikacji, z którymi klient może się skontaktować. Ponadto może ograniczyć liczbę zgłoszeń, które może przesłać jedna osoba.

 

Czy LiveAgent oferuje ograniczoną funkcję Centrum pomocy?

LiveAgent oferuje ograniczoną funkcję Centrum pomocy. Ma to swoje zalety, ponieważ pozwala uniknąć spamu i podwójnych zgłoszeń, ale niestety również zwiększa dystans między klientem a marką.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.