Co to jest centrum pomocy z ograniczeniami?
Centrum pomocy z ograniczeniami ogranicza możliwość zalogowania się klienta w celu przesłania zgłoszeń lub odpowiedzi na nie. Ograniczając centrum pomocy, możesz uniknąć spamowania lub zduplikowanych zgłoszeń oraz zwiększyć wydajność i efektywność. Z drugiej strony nieograniczanie centrum pomocy pomoże Ci pozostać „bliżej” i bardziej otwartym na klientów.
Frequently Asked Questions
Co to jest centrum pomocy z ograniczeniami?
Centrum pomocy z ograniczeniami ogranicza logowanie klienta do przesyłania zgłoszeń i odpowiadania na nie. Pozwala to uniknąć spamowania i powielania powiadomień. Zwiększa to wydajność i skuteczność.
Jakie są rodzaje centrum pomocy z ograniczeniami?
Centrum pomocy z ograniczeniami może ograniczać kanały komunikacji, z którymi klient może się skontaktować. Ponadto może ograniczyć liczbę zgłoszeń, które może przesłać jedna osoba.
Czy LiveAgent oferuje ograniczoną funkcję Centrum pomocy?
LiveAgent oferuje ograniczoną funkcję Centrum pomocy. Ma to swoje zalety, ponieważ pozwala uniknąć spamu i podwójnych zgłoszeń, ale niestety również zwiększa dystans między klientem a marką.
Uwaga eksperta
Centrum pomocy z ograniczeniami pozwala uniknąć spamu i podwójnych zgłoszeń. Ograniczenie logowania klienta zwiększa wydajność, ale zwiększa również dystans między klientem a marką.

LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami i wsparcia technicznego, oferujące wiele funkcji i integracji. Firma oferuje również blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy dla partnerów. LiveAgent obsługuje wiele branż i jest doceniany przez zadowolonych klientów. Firma zapewnia także wsparcie techniczne i możliwość kontaktu z ich zespołem sprzedażowym poprzez różne kanały.
79% pokolenia milenialsów preferuje marki z mobilnym portalem obsługi klienta. 67% klientów wolą samoobsługę. 66% próbuje rozwiązać problemy samodzielnie. 22% porzuca koszyk z powodu braku informacji. 90% ruchu na portalu klienta pochodzi z artykułów z bazy wiedzy. Portale klientów przesyłają 1% zgłoszeń.
Sendy to aplikacja umożliwiająca wysyłanie newsletterów mailowych z masowym śledzeniem i integracją z innymi kanałami komunikacji, takimi jak LiveAgent. LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta oferujące rozwiązania techniczne, szkoleniowe i kontakt za pomocą poczty e-mail. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele.