Wersja próbna

Centrum pomocy open source

Helpdesk z otwartym kodem źródłowym?

Help desk open source to oprogramowanie, które oferuje system zarządzania zgłoszeniami. To oprogramowanie oferuje wstępnie skonfigurowaną wersję i można je całkowicie dostosować. Nie ma ograniczeń i jest w pełni funkcjonalny dla wszystkich użytkowników. Niektóre typy są bezpłatne, ale w przypadku innych musisz zapłacić, aby je pobrać.

Help desk open source jest zbudowany w celu zapewnienia wsparcia, więc kieruje problemy klientów i pytania wysyłane przez e-mail, formularze kontaktowe lub czat na żywo na platformę. Oferuje również różne funkcje i funkcje pomocy technicznej umożliwiające szybkie reagowanie na zapytania.

FAQ

Czym jest helpdesk typu open source?

Oprogramowanie typu open source to oprogramowanie, które może być opracowywane przez szeroką społeczność programistów. Helpdesk o otwartym kodzie źródłowym to oprogramowanie oparte wyłącznie na otwartym kodzie źródłowym i oferujące system zarządzania zgłoszeniami. Umożliwia obsługę klienta i kieruje zapytania z różnych kanałów komunikacji na platformę (e-mail, formularze kontaktowe, czat na żywo), dzięki czemu agent może zarządzać wszystkim w jednym miejscu.

 

Jakie są najważniejsze cechy helpdesku open source?

Najważniejszymi cechami helpdesku z jednego źródła są możliwość komunikacji poprzez różne kanały kontaktu, a także zarządzanie poszczególnymi zgłoszeniami oraz możliwość analiz na podstawie zebranych danych i raportów. A wszystko to jest możliwe w jednym miejscu, co zdecydowanie ułatwia i usprawnia pracę.

 

Czy LiveAgent jest punktem pomocy typu open source?

LiveAgent to biuro pomocy typu open source. Oferuje wszystkie funkcje potrzebne do obsługi klienta i wsparcia technicznego.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.