Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

CRM

Co to jest CRM?

Zarządzanie relacjami z klientami, znane również jako CRM, oznacza strategie i technologie używane do zarządzania relacjami i interakcjami z klientami. Głównym celem CRM jest doskonalenie i analiza relacji biznesowych.

Informacje o klientach są pozyskiwane przez systemy CRM z różnych kanałów, takich jak strona internetowa, media społecznościowe, materiały marketingowe i inne. Możesz przechowywać sprzedaż, potencjalnych klientów, możliwości, dane kontaktowe i nie tylko. Zarządzanie relacjami z klientami ma również duży wpływ na Twoją firmę. Pomaga zbierać dane, zarządzać zespołem obsługi klienta i zwiększać satysfakcję klienta.

FAQ

Co oznacza skrót CRM?

Akronim CRM oznacza zarządzanie relacjami z klientami. Mówiąc najprościej, dzięki CRM firmy mogą zarządzać relacjami biznesowymi, danymi i informacjami z nimi związanymi.

Jakie są rodzaje CRM?

Istnieje kilka rodzajów CRM. Pierwszy to operacyjny CRM, który dzięki swoim możliwościom daje działom obsługi klienta, marketingu i sprzedaży możliwość lepszego działania i wspierania obecnych i przyszłych klientów. Drugi typ to oparty na współpracy CRM, który wspiera interakcje z dostawcami i dystrybutorami. Opiera się na udostępnianych danych o klientach. Kolejnym rodzajem jest analityczny CRM, dzięki któremu można analizować dane i na ich podstawie wyciągać odpowiednie wnioski. Ciekawym rodzajem jest strategiczny CRM, który w swoim zamiarze stawia klientów na pierwszym miejscu, wykorzystując dane o nich i aktualne trendy. Ostatni rodzaj to CRM służący do zarządzania kampaniami, dzięki któremu w efektywny sposób przeprowadzisz kampanie sprzedażowe i marketingowe.

Czy LiveAgent to CRM?

LiveAgent to narzędzie, które można zintegrować z CRM i wspierać jego działania. W LiveAgent możesz przechowywać dane klientów w polu informacji kontaktowych.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.