Co to są usługi CRM?
Zarządzanie relacjami z klientami dotyczy obsługi wszystkich relacji, które są związane z komunikacją firmy z klientem. Do wdrożenia CRM wykorzystywane są systemy informatyczne, które rejestrują cały proces sprzedaży od pierwszego kontaktu z klientem po fakturowanie towarów i usług.
![](https://www.live-agent.pl/wp/urlslab-download/56ce2ebe30f479fe11348b920dc5db5a/crm_service.jpg)
CRM został zaprojektowany głównie z myślą o zwiększeniu satysfakcji klienta. Jest przeznaczony głównie dla zatłoczonych rynków, na których na pierwszym miejscu jest zadowolenie klientów.
Frequently Asked Questions
Co to są usługi CRM?
Usługa CRM to technologia wspierająca zarządzanie relacjami i interakcjami pomiędzy firmą a klientami i potencjalnymi klientami. Jej celem jest wspieranie relacji biznesowych, aby biznes się rozwijał. CRM to nie tylko system pomagający w zarządzaniu kontaktami, ale także wszelkie narzędzia, które mają wpływ na klienta.
Czy usługi CRM są ważne?
CRM jest ważny, ponieważ wspiera firmy w rozwijaniu relacji z klientami. Dzięki temu marka ma większe szanse na zatrzymanie klienta oraz zwiększenie przychodów i zysków. CRM należy postrzegać jako strategię zarządzania.
Czy każda firma potrzebuje usług CRM?
Niezależnie od wielkości firmy - czy to duża korporacja, czy mała firma, usługi CRM są niezwykle przydatne. Posiadanie danych klientów i danych biznesowych w jednym miejscu znacznie ułatwia działanie całej firmy, dynamizuje pracę poszczególnych zespołów, co przekłada się na ich efektywność i zyski.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
Zaloguj się do swojego konta LiveAgent
Czat na żywo i narzędzia self-service są ważne dla biznesów e-commerce, ponieważ pozwalają na zwiększenie satysfakcji klientów, zmniejszenie liczby zgłoszeń i kosztów wsparcia. LiveAgent to elastyczne i cenowo przystępne narzędzie samoobsługowe, które oferuje bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów, takie jak LiveAgent, może pomóc firmom w zapewnieniu doskonałej obsługi klientów poprzez zdolność do skalowania komunikacji z klientami w różnych kanałach cyfrowych.