Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Godziny pracy

Co to są godziny pracy?

Godziny otwarcia - ta część dnia, w której firma jest zwykle otwarta.

Słownik Cambridge

Godziny pracy to godziny, w których personel pomocniczy firmy zwykle pracuje. Firmy tworzą godziny pracy dla klientów, aby mogli komunikować się z personelem pomocniczym. Czas odpowiedzi jest określany w zależności od godzin pracy. Ostatecznie nikt nie chce, aby klienci czekali na odpowiedź Helpdesku, gdy są zajęci, śpią lub na wakacjach.

Z różnych działów można wybrać kilka godzin pracy. Jest to korzystne, gdy agenci pracują w różnym czasie lub w różnych strefach czasowych. Na przykład personel pomocniczy firmy jest dostępny 24 godziny. W związku z tym pracownicy będą odpowiedzialni tylko za wezwania w godzinach pracy swojej zmiany.

Jakie są zwykłe godziny pracy?

Normalne godziny otwarcia to zwykle od 8:00 do 18:00. Zwykle jest od poniedziałku do piątku. Dotyczy to z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

Należy jednak zawsze pamiętać, że normalne godziny i dni pracy różnią się w zależności od lokalizacji firmy.

Ile dni roboczych to 48 godzin?

48 godzin to 2 dni robocze. Dni robocze są zwykle od poniedziałku do piątku, kiedy działa większość profesjonalnych firm.

Jakie są godziny pracy w USA?

Godziny pracy zależą od rodzaju prowadzonej działalności. Oficjalne miejsca, takie jak banki w USA, są zwykle otwarte od 8:00 do 17:00 – od poniedziałku do piątku. Jednak sklepy detaliczne mogą być często otwarte dłużej, nawet codziennie w tygodniu. Zwykle obowiązuje to wszystko oprócz niektórych dni ustawowo wolnych od pracy. Restauracje mogą się różnić w zależności od lokalizacji firmy. Ogólnie jest to zwykle od 9:00 do 17:00.

W jaki sposób oprogramowanie do obsługi klienta może pomóc w zarządzaniu firmą 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu?

Customer service software helps your agents manage all the inquiries from one place. No need for switching interfaces.

Na przykład wszystkie zapytania dotyczące poczty e-mail, czatu na żywo, centrum telefonicznego, mediów społecznościowych można uzyskać w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Skonfiguruj i zautomatyzuj swój LiveAgent i osiągnij najlepszą wydajność obsługi klienta!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgents, przeczytaj Oprogramowanie do obsługi klienta.

Ale jak to pomaga w ustaleniu godzin pracy?

Obsługa klienta zwykle pracuje w systemie zmianowym. Trudno jest świadczyć usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, chyba że Twoja firma może pozwolić sobie na wydanie zasobów na zatrudnienie większej liczby pracowników.

Oprogramowanie do obsługi klienta, takie jak LiveAgent, udostępnia portal klienta, który może pomóc na wiele sposobów. Jednym i najważniejszym czynnikiem jest tworzenie artykułów w Bazie Wiedzy. Zapewnienie samoobsługi może polegać na przykład na: artykułach z bazy wiedzy. Może to zapewnić klientom pomoc, gdy personel klienta jest niedostępny.

LiveAgent oferuje również funkcje godzin pracy. Ta funkcja umożliwia ustawienie godzin pracy w oprogramowaniu. Skonfigurowanie ich pomoże Twojemu zespołowi obsługi klienta przygotować się do zmian roboczych. Ustala również realistyczne oczekiwania klientów.

Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.

Inne zalety oprogramowania do obsługi klienta:

  • utrzymanie klienta
  • satysfakcja klienta
  • wydawać mniej na zasoby
  • efektywne czasowo
  • wyższy zysk
  • lojalność klientów
  • społeczność klientów

Wypróbuj LiveAgent ZA DARMO

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu. Zacznij od razu ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu!

DARMOWA WERSJA PRÓBNA
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co oznaczają godziny pracy?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Godziny otwarcia to godziny w ciągu dnia, w których zwykle prowadzone są działania. Standardowe godziny pracy różnią się w zależności od kraju. W wielu krajach jest to zwykle okres od 9:00 do 17:00 (zwany także 9-17).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak ustawić godziny pracy w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby ustawić godziny pracy w LiveAgent, przejdź do „Konfiguracja”, a następnie wybierz kartę „Automatyzacja”, a następnie „SLA”. W następnym kroku kliknij „Utwórz poziom”. W tym momencie możesz włączyć i ustawić godziny pracy, wybierając opcję „Czasy są definiowane w kolejnych godzinach pracy”. następnie wybierasz strefę czasową, ustalasz godziny pracy na każdy dzień tygodnia i „wykluczasz święta”, w których Twoja firma nie pracuje.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie godziny pracy należy ustawić?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Wybrane godziny pracy powinny zależeć od rodzaju Twojej firmy. Ustalając godziny pracy, pomyśl o swojej grupie docelowej – w jakich godzinach będą chcieli kupować Twoje usługi. Ale najważniejszą rzeczą jest uwzględnienie i przestrzeganie godzin otwarcia we wszystkich mediach, w których się komunikujesz.” } }] }

FAQ

Co oznaczają godziny pracy w terminie?

Godziny pracy to godziny w ciągu dnia, w których zwykle prowadzone są działania. Standardowe godziny pracy różnią się w zależności od kraju. W wielu krajach jest to zwykle okres między 9:00 a 17:00 (nazywany również 9-17).

Jak ustawić godziny pracy w LiveAgent?

Aby ustawić godziny pracy w LiveAgent, przejdź do „Konfiguracja”, a następnie wybierz kartę „Automatyzacja”, a następnie „SLA”. W następnym kroku kliknij „Utwórz poziom”. W tym momencie możesz włączyć i ustawić godziny pracy, wybierając opcję „Czasy są definiowane w kolejnych godzinach pracy”. następnie wybierasz strefę czasową, ustalasz godziny pracy na każdy dzień tygodnia i „wykluczasz święta”, w których Twoja firma nie pracuje.

Jakie godziny pracy należy ustawić?

Wybrane godziny pracy powinny zależeć od rodzaju Twojej firmy. Ustalając godziny pracy, pomyśl o swojej grupie docelowej – w jakich godzinach będą chcieli kupować Twoje usługi. Ale najważniejszą rzeczą jest uwzględnienie i przestrzeganie godzin otwarcia we wszystkich mediach, w których się komunikujesz.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.