Co to są godziny pracy?
Business hours - the part of the day when a business is usually open.
Godziny pracy to godziny, w których personel pomocniczy firmy zwykle pracuje. Firmy tworzą godziny pracy dla klientów, aby mogli komunikować się z personelem pomocniczym. Czas odpowiedzi jest określany w zależności od godzin pracy. Ostatecznie nikt nie chce, aby klienci czekali na odpowiedź Helpdesku, gdy są zajęci, śpią lub na wakacjach.
Z różnych działów można wybrać kilka godzin pracy. Jest to korzystne, gdy agenci pracują w różnym czasie lub w różnych strefach czasowych. Na przykład personel pomocniczy firmy jest dostępny 24 godziny. W związku z tym pracownicy będą odpowiedzialni tylko za wezwania w godzinach pracy swojej zmiany.
What are the normal business hours?
Normalne godziny otwarcia to zwykle od 8:00 do 18:00. Zwykle jest od poniedziałku do piątku. Dotyczy to z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
But, you should always keep in mind that normal office hours and days differ based on the company’s location.
How many business days are 48 hours?
48 godzin to 2 dni robocze. Dni robocze są zwykle od poniedziałku do piątku, kiedy działa większość profesjonalnych firm.
What are the working hours in the USA?
Working hours depend on the type of business. Official places, such as banks in the USA are usually open from 8 am to 5 pm – Monday to Friday. Yet, retail stores can be often open for longer hours even every day of the week. This usually all applies besides some public or legal holidays. Restaurants can vary based on the location of the business. Overall it is usually from 9 am to 5 pm.
How can customer service software help you manage your business 24/7?
Customer service software helps your agents manage all the inquiries from one place. No need for switching interfaces.
Na przykład wszystkie zapytania dotyczące poczty e-mail, czatu na żywo, centrum telefonicznego, mediów społecznościowych można uzyskać w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej. Skonfiguruj i zautomatyzuj swój LiveAgent i osiągnij najlepszą wydajność obsługi klienta!
If you would like to know more about LiveAgents, read Customer service software.
But how does it help with your business hours?
Obsługa klienta zwykle pracuje w systemie zmianowym. Trudno jest świadczyć usługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, chyba że Twoja firma może pozwolić sobie na wydanie zasobów na zatrudnienie większej liczby pracowników.
Customer service software, such as LiveAgent provides a Customer portal, which can help you in many ways. One and the most important factor is the creation of Knowledge Base articles. Providing self-service can be through for example; Knowledge Base articles. This can provide customers assistance when the customer staff is not available.
LiveAgent oferuje również funkcje godzin pracy. Ta funkcja umożliwia ustawienie godzin pracy w oprogramowaniu. Skonfigurowanie ich pomoże Twojemu zespołowi obsługi klienta przygotować się do zmian roboczych. Ustala również realistyczne oczekiwania klientów.
Learn more about LiveAgent’s feature – Business hours.
Inne zalety oprogramowania do obsługi klienta:
- utrzymanie klienta
- satysfakcja klienta
- wydawać mniej na zasoby
- efektywne czasowo
- wyższy zysk
- lojalność klientów
- społeczność klientów
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Jeśli już wiesz, czym są godziny pracy, warto dowiedzieć się, jak można je efektywnie zarządzać. Sprawdź, jak oprogramowanie do obsługi klienta może pomóc Ci zarządzać biznesem 24/7 i jakie inne korzyści może przynieść Twojej firmie.
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!