Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Konsultant ds. obsługi klienta

Kim jest konsultant ds. obsługi klienta?

W niektórych organizacjach konsultanci ds. obsługi klienta są podobni do konsultantów ds. zarządzania i sugerują poprawę efektywności obsługi klienta. Konsultanci obsługi klienta również mogą być podobni do przedstawicieli obsługi klienta. Ich głównym zadaniem jest odbieranie telefonów i rozmowy z klientami. Identyfikują również szanse na udzielenie informacji oraz zajmują się reklamacjami i rozwiązują je. Aktualizują informacje, dokumentują interakcje z klientami i wprowadzają zmiany na kontach klientów.

Praca konsultantów ds. obsługi klienta wymaga dużych umiejętności komunikacyjnych, interpersonalnych oraz znajomości oprogramowania komputerowego. Potrzebują także umiejętności sprzedażowych i umiejętności polecania produktów.

FAQ

Kim jest konsultant ds. obsługi klienta?

Konsultant ds. obsługi klienta to osoba, która odpowiada za kontakt z klientem i jego obsługę w ramach reklamacji, realizację zamówień, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy. Prowadzą rozmowy telefoniczne, wysyłają e-maile lub czatują.

Jakie są obowiązki obsługi klienta?

Do obowiązków konsultanta ds. obsługi klienta należy wysłuchanie uwag klientów, a także pomoc w rozwiązywaniu ich problemów i udzielanie informacji. Kolejnym obowiązkiem jest przyjmowanie zgłoszeń od klientów. Niezwykle ważne jest również pozyskiwanie i rejestrowanie informacji o klientach. Jednym z najważniejszych elementów jest także spełnianie oczekiwań i potrzeb klientów związanych z produktami lub usługami oraz obsługą klienta.

Jak dodać konsultanta ds. obsługi klienta?

Aby dodać konsultanta ds. obsługi klienta, przejdź do panelu LiveAgent i dodaj kolejną osobę. Dodając kolejnego agenta, należy zdefiniować jego rolę w systemie. Masz do wyboru role agenta, administratora i właściciela.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.