Czym jest skuteczna obsługa klienta?
Oprogramowanie do obsługi klienta, znane również jako oprogramowanie do obsługi klienta lub oprogramowanie pomocy technicznej, to program, który zapewnia pomoc w zakresie obsługi klienta dla firm. Składa się z wielu części, a jedna z nich nazywana jest systemem zgłoszeniowym. Klienci mogą zadzwonić do agentów o pomoc, wysłać im e-mail lub porozmawiać z nimi za pośrednictwem czatu na żywo, a wszystko zostanie zapisane w zgłoszeniach. Oszczędza czas i podnosi organizację pracowników obsługi klienta.
Istnieje wiele sposobów i zasad, jak zapewnić wysoką jakość obsługi klienta. Może to dotyczyć zrozumienia potrzeb klientów, ich przekraczania lub korzystania z wysokiej jakości oprogramowania help desk, takiego jak LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja efektywnej obsługi klienta?
Doskonała obsługa klienta wykracza poza podstawowe potrzeby klienta. Oznacza to właśnie robienie wszystkiego, co może zrobić firma, aby klient był naprawdę zadowolony z oferowanych produktów i usług. Usługa oznacza, że wybierając pomiędzy firmami oferującymi podobne produkty, klient wybierze tę, która ma lepsze podejście do klienta.
Jak zaoferować skuteczną obsługę klienta?
Aby oferować skuteczną obsługę klienta, musisz przede wszystkim doskonale znać swój produkt i usługi. Kolejną ważną kwestią jest wyszkolona obsługa, która nastawiona jest na obsługę klienta, ma odpowiednią dawkę empatii oraz umiejętności twardych i miękkich. Kolejnym ważnym punktem jest słuchanie klienta i jego problemów. Dzięki temu personel oferuje pomoc, której potrzebuje klient, a także może poprawić poziom swoich działań.
Jakie są najczęstsze błędy, które negatywnie wpływają na efektywną obsługę klienta?
Najczęstsze błędy, które mogą negatywnie wpłynąć na efektywną obsługę klienta, to przede wszystkim brak odpowiedniego przeszkolenia agentów oraz złe podejście do klientów. Może się to objawiać brakiem szybkich komunikatów na proste pytania, niskim poziomem komunikacji z agentami, przez co klienci mogą być wprowadzani w błąd. Inne błędy to na przykład niesłuchanie klientów, więc opinie klientów nie są wykorzystywane do rozwoju biznesu i obsługi. Kolejnym błędem może być również brak gromadzenia archiwum o klientach i rozmowach z nimi.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
LiveAgent to narzędzie oferujące wiele funkcjonalności, takich jak zarządzanie zgłoszeniami, przypisywanie, zmiana przypisania, szablony odpowiedzi agenta oraz cykl życia zgłoszenia. System oferuje również wsparcie techniczne, centrum wsparcia, przenoszenie danych oraz program partnerski. Istnieje możliwość uzyskania informacji o aktualizacjach i zniżkach poprzez subskrypcję newslettera i skontaktowania się z numerem telefonu lub umówienia się na demo. Przycisk "Rozwiąż" to funkcja LiveAgent, która pomaga firmom w spełnieniu umów SLA i poprawie zarządzania czasem. Algorytm nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i ostatnim agentem, a przycisk może być skonfigurowany według preferencji użytkownika. Outsourcing jest opłacalnym rozwiązaniem z setkami opcji na całym świecie. Funkcja podzielonego zgłoszenia umożliwia łatwiejsze zarządzanie danymi i zmniejszenie liczby zgłoszeń o połowę.