Co to jest marka?
Istnieje wiele definicji słowa marka. Może to być wzór, symbol lub wiele więcej. Może to być coś w rodzaju obietnicy złożonej klientom. Marki muszą być widoczne, wyjątkowe, chwytliwe i nie tylko. Małe firmy mogą łatwo budować markę za pośrednictwem mediów społecznościowych, recenzji online i oczywiście dzięki doskonałej obsłudze klienta. Doskonała obsługa klienta może być dla nich dużą przewagą konkurencyjną.
Expert note
Marka to wzór, symbol lub obietnica skierowana do klienta. Małe firmy mogą ją budować poprzez media społecznościowe i doskonałą obsługę klienta. Grywalizacja i umiejętności miękkie są kluczowe dla wydajnej obsługi.

The article discusses various tactics for improving customer service through live chat. Suggestions include paying attention to grammar, utilizing automatic translation, sending dynamic chat invitations, analyzing website activity, directing chats to appropriate agents, placing chat buttons prominently, customizing chat windows, and ensuring prompt resolution of issues. The article emphasizes the importance of fast and effective communication with customers, and highlights LiveAgent as a software solution that consolidates multiple communication channels into one interface.
Marketing szeptany to forma marketingu, która polega na dyskretnym promowaniu produktu lub usługi poprzez wywołanie dyskusji na dany temat w sposób etyczny i niedostrzegalny. Ostatecznym efektem powinny być rozmowy na temat marki lub produktu, co prowadzi do zwiększenia rozpoznawalności. Najlepszym narzędziem do generowania pozytywnego marketingu szeptanego są klienci, których należy poprosić o wypróbowanie produktu i opowiedzenie o nim oraz stworzyć przestrzeń do dyskusji. Dzięki narzędziom internetowym jest to forma marketingu bardzo skuteczna.
LiveAgent to kompletny zestaw narzędzi umożliwiających obsługę klienta, włącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. Wysoka jakość obsługi jest kluczowa dla uzyskania zadowolenia klientów i lojalności, a LiveAgent oferuje wsparcie i przesyłanie danych, a także centrum wsparcia, dziennik zmian oraz program lojalnościowy.
Jak zmienić niezadowolonych klientów w rzeczników marki
The text discusses the importance of customer service in building strong relationships with customers and how it can impact a brand's reputation. It mentions the use of tools such as social media, forums, and mobile apps for customer support. It also explains the difference between a customer advocate and a brand ambassador. Strategies for improving customer support include personalized communication, omnichannel, and listening to customer feedback. The article concludes by discussing how to turn unhappy customers into brand advocates.