Co to jest pathfinder?
Pathfinder można zintegrować z aktualnym oprogramowaniem, aby poprawić obsługę klienta. Aplikacja umożliwia śledzenie aktywności użytkowników końcowych na 30 minut przed i po przesłaniu zgłoszenia pomocy. Posiadanie jasnego obrazu tego, nad czym klient pracował, może być niezwykle pomocne dla członka zespołu wsparcia podczas rozwiązywania problemu klienta.
Frequently Asked Questions
Co to jest pathfinder?
Pathfinder to opcja, która umożliwia śledzenie aktywności użytkowników końcowych na 30 minut przed i po przesłaniu zgłoszenia do pomocy technicznej. Dzięki temu masz obraz tego, nad czym klient pracował, co może ułatwić pracę agentowi, który udzieli wsparcia.
Jak korzystać z pathfindera?
Pathfinder można zintegrować z aktualnym oprogramowaniem. Dzięki niemu dowiadujemy się, jakie kroki podjął klient i może to pomóc w znalezieniu źródła problemu, a także pokazuje nam, co klient już zrobił, a co nie okazało się skuteczne.
Czy możesz zintegrować pathfinder z kontem LiveAgent?
Pathfinder można zintegrować z aktualnym oprogramowaniem LiveAgent. Daje to szansę na poprawę obsługi klienta.
Uwaga eksperta
Pathfinder to narzędzie, które umożliwia śledzenie aktywności użytkowników końcowych przed i po przesłaniu zgłoszenia do pomocy technicznej. To skuteczne narzędzie wspomagające obsługę klienta.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.