Co to jest wsparcie w aplikacji?
Zadowolenie klientów jest istotną częścią każdego udanego biznesu. Dzięki wsparciu w aplikacji możesz łatwiej pomagać swoim klientom. Nie muszą już opuszczać aplikacji, aby zgłosić problem.
Ta funkcja może być szczególnie przydatna dla klientów korzystających z aplikacji mobilnej, ponieważ w przeciwnym razie musieliby opuścić aplikację, aby znaleźć sposób na skontaktowanie się z zespołem pomocy technicznej Twojej firmy.
Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji, który prowadzi klientów do wielu artykułów pomocy technicznej. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.
Frequently Asked Questions
Co to jest wsparcie w aplikacji?
Obsługa w aplikacji umożliwia klientom interakcję z zespołem obsługi klienta (lub botami) w samej aplikacji. Najczęściej jest to możliwe dzięki interfejsowi komunikacyjnemu, który jest podobny do sposobu komunikowania się w innych kanałach, takich jak Messenger czy WhatsApp. Jest więc intuicyjny dla użytkownika. Dzięki temu użytkownicy mogą być zaangażowani we właściwym czasie.
Jak zadbać o wsparcie w aplikacji?
Aby otrzymać wsparcie w aplikacji, przede wszystkim technicznie, klient musi mieć możliwość łatwego wejścia do samej aplikacji, a następnie dotarcia do zespołu wsparcia. Powinien być intuicyjny i atrakcyjny wizualnie. Od strony obsługi klienta klient powinien otrzymać natychmiastową odpowiedź, która pomoże mu rozwiązać jego problem. Jeśli to możliwe, nie należy przenosić użytkownika do innych komunikatorów, ale pomóc im bezpośrednio w aplikacji.
Dlaczego wsparcie w aplikacji jest ważne?
Każdego dnia czas spędzany przez użytkowników na urządzeniach mobilnych wzrasta, a czas, jaki spędzają na dostępie do Internetu za pośrednictwem komputerów stacjonarnych, maleje. Coraz więcej klientów zamawia produkty lub rezerwuje usługi za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dlatego tak ważne jest, aby aplikacje umożliwiały również sprawną obsługę klienta. Nie należy wysyłać klienta na e-mail lub telefon.
Expert’s note
Wsparcie w aplikacji to kluczowy element zadowolenia klientów. Zapewnia szybką i intuicyjną obsługę bez konieczności opuszczania aplikacji.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.