Wersja próbna

Wsparcie w aplikacji

Co to jest wsparcie w aplikacji?

Zadowolenie klientów jest istotną częścią każdego udanego biznesu. Dzięki wsparciu w aplikacji możesz łatwiej pomagać swoim klientom. Nie muszą już opuszczać aplikacji, aby zgłosić problem.

Ta funkcja może być szczególnie przydatna dla klientów korzystających z aplikacji mobilnej, ponieważ w przeciwnym razie musieliby opuścić aplikację, aby znaleźć sposób na skontaktowanie się z zespołem pomocy technicznej Twojej firmy.

Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji, który prowadzi klientów do wielu artykułów pomocy technicznej. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.

FAQ

Co to jest wsparcie w aplikacji?

Obsługa w aplikacji umożliwia klientom interakcję z zespołem obsługi klienta (lub botami) w samej aplikacji. Najczęściej jest to możliwe dzięki interfejsowi komunikacyjnemu, który jest podobny do sposobu komunikowania się w innych kanałach, takich jak Messenger czy WhatsApp. Jest więc intuicyjny dla użytkownika. Dzięki temu użytkownicy mogą być zaangażowani we właściwym czasie.

 

Jak zadbać o wsparcie w aplikacji?

Aby otrzymać wsparcie w aplikacji, przede wszystkim technicznie, klient musi mieć możliwość łatwego wejścia do samej aplikacji, a następnie dotarcia do zespołu wsparcia. Powinien być intuicyjny i atrakcyjny wizualnie. Od strony obsługi klienta klient powinien otrzymać natychmiastową odpowiedź, która pomoże mu rozwiązać jego problem. Jeśli to możliwe, nie należy przenosić użytkownika do innych komunikatorów, ale pomóc im bezpośrednio w aplikacji.

 

Dlaczego wsparcie w aplikacji jest ważne?

Każdego dnia czas spędzany przez użytkowników na urządzeniach mobilnych wzrasta, a czas, jaki spędzają na dostępie do Internetu za pośrednictwem komputerów stacjonarnych, maleje. Coraz więcej klientów zamawia produkty lub rezerwuje usługi za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dlatego tak ważne jest, aby aplikacje umożliwiały również sprawną obsługę klienta. Nie należy wysyłać klienta na e-mail lub telefon.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.