Co to jest wsparcie w aplikacji?
Zadowolenie klientów jest istotną częścią każdego udanego biznesu. Dzięki wsparciu w aplikacji możesz łatwiej pomagać swoim klientom. Nie muszą już opuszczać aplikacji, aby zgłosić problem.
Ta funkcja może być szczególnie przydatna dla klientów korzystających z aplikacji mobilnej, ponieważ w przeciwnym razie musieliby opuścić aplikację, aby znaleźć sposób na skontaktowanie się z zespołem pomocy technicznej Twojej firmy.
Wsparcie w aplikacji zapewnia przycisk pomocy umieszczony w aplikacji, który prowadzi klientów do wielu artykułów pomocy technicznej. Aby uzyskać dalszą pomoc, kontaktujemy się z agentem pomocy technicznej i tworzone jest zgłoszenie.
Frequently asked questions
Co to jest wsparcie w aplikacji?
Obsługa w aplikacji umożliwia klientom interakcję z zespołem obsługi klienta (lub botami) w samej aplikacji. Najczęściej jest to możliwe dzięki interfejsowi komunikacyjnemu, który jest podobny do sposobu komunikowania się w innych kanałach, takich jak Messenger czy WhatsApp. Jest więc intuicyjny dla użytkownika. Dzięki temu użytkownicy mogą być zaangażowani we właściwym czasie.
Jak zadbać o wsparcie w aplikacji?
Aby otrzymać wsparcie w aplikacji, przede wszystkim technicznie, klient musi mieć możliwość łatwego wejścia do samej aplikacji, a następnie dotarcia do zespołu wsparcia. Powinien być intuicyjny i atrakcyjny wizualnie. Od strony obsługi klienta klient powinien otrzymać natychmiastową odpowiedź, która pomoże mu rozwiązać jego problem. Jeśli to możliwe, nie należy przenosić użytkownika do innych komunikatorów, ale pomóc im bezpośrednio w aplikacji.
Dlaczego wsparcie w aplikacji jest ważne?
Każdego dnia czas spędzany przez użytkowników na urządzeniach mobilnych wzrasta, a czas, jaki spędzają na dostępie do Internetu za pośrednictwem komputerów stacjonarnych, maleje. Coraz więcej klientów zamawia produkty lub rezerwuje usługi za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dlatego tak ważne jest, aby aplikacje umożliwiały również sprawną obsługę klienta. Nie należy wysyłać klienta na e-mail lub telefon.
Uwaga eksperta
<p>Wsparcie w aplikacji to kluczowy element zadowolenia klientów. Zapewnia szybką i intuicyjną obsługę bez konieczności opuszczania aplikacji.</p>

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.