Co to jest API?
API jest również nazywane interfejsem programowania aplikacji. Jest to połączenie różnych protokołów, narzędzi i kodów. API służy do tworzenia oprogramowania aplikacyjnego oraz do komunikacji między różnymi segmentami oprogramowania. Określa, w jaki sposób te komponenty powinny współpracować. Funkcją API jest umożliwienie aplikacjom komunikowania się ze sobą. Dostarcza programistom podstawowe polecenia do wykonywania zwykłych operacji.
API są wykorzystywane głównie w inżynierii oprogramowania – tworzeniu aplikacji lub integracji nowych komponentów z istniejącą strukturą. Interfejsy API zapewniają innowacyjne usługi, ponieważ pojedyncza nowa aplikacja może zmienić rynek i wpłynąć na całą branżę.
Aby zapewnić bezpieczeństwo, funkcja API wykorzystuje bramę API – komponent oprogramowania pomiędzy aplikacją kliencką a usługami backendu. Bezpieczeństwo jest niezbędne w przypadku korzystania z architektury aplikacji opartej na mikrousługach, jeśli dodałeś narzędzia do monitorowania i analizy lub jeśli masz interfejsy API generujące przychody.
Istnieją trzy zasady dotyczące udostępniania API:
- Prywatne – wyłącznie do użytku wewnętrznego
- Publiczny – publicznie dostępny
- Partner – współpracujemy z konkretnymi firmami
LiveAgent wykorzystuje API usług do łączenia się z innymi elementami oprogramowania i integracji z innymi systemami. Sprawdź pełną dokumentację API LiveAgent.
Take your help desk service to next level
LiveAgent offers multiple API actions. Try them out today!
Obejrzyj film o interfejsach API
Zdecydowanie zalecamy obejrzenie tego filmu o interfejsach API, aby w pełni zrozumieć ich znaczenie w ułatwianiu bezproblemowej komunikacji i wymiany danych pomiędzy systemami oprogramowania.
Topics
- Nowa strategia marketingowa
- Wykorzystanie mediów społecznościowych
- Analiza danych i personalizacja treści
Video summary
Film prezentuje nową strategię marketingową firmy XYZ, która skupia się na wykorzystaniu mediów społecznościowych i personalizacji treści. Omawia także znaczenie analizy danych w celu lepszego zrozumienia zachowań klientów oraz planowanie kampanii opartych na wynikach. Wreszcie, film podkreśla potrzebę ciągłego doskonalenia strategii marketingowej w dynamicznym środowisku rynkowym.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.