Wersja próbna

Punkty styku

Co to są punkty styku?

Punkty styku to czas, w którym klient przed lub po zakupie jest w kontakcie z Twoją firmą z różnych powodów.

Czas przed zakupem produktu, podczas którego klient szuka i szuka różnych produktów Twojej firmy, nazywany jest punktem styku.

Czas po zakupie produktu od Twojej firmy, kiedy klient dzwoni do naprawy lub zapytania związanego z produktem, jest również znany jako punkt kontaktu.

Firmy muszą reklamować swoje produkty w taki sposób, aby ich produkty otrzymały jak najwięcej punktów styku. Im większa liczba punktów styku firmy, tym lepiej dla niej.

Frequently asked questions

Co to są punkty styku?

Punkty kontaktowe to czas, w którym klient kontaktuje się z Twoją firmą przed lub po zakupie danego produktu lub usługi z różnych powodów, np. aby dowiedzieć się więcej o konkretnym produkcie lub złożyć reklamację.

 

Jakie są najbardziej typowe punkty styku?

Najbardziej typowe punkty kontaktu to komunikacja z obsługą klienta za pośrednictwem różnych kanałów, komentowanie w mediach społecznościowych, wystawianie ocen i recenzji w sieci.

 

Czy można ocenić wszystkie punkty styku w LiveAgent?

W LiveAgent możesz ocenić wszystkie punkty styku, które są związane z kanałami komunikacji, dzięki czemu klienci i potencjalni klienci mogą skontaktować się z Twoją marką.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.