Co to są punkty styku?
Punkty styku to czas, w którym klient przed lub po zakupie jest w kontakcie z Twoją firmą z różnych powodów.
Czas przed zakupem produktu, podczas którego klient szuka i szuka różnych produktów Twojej firmy, nazywany jest punktem styku.
Czas po zakupie produktu od Twojej firmy, kiedy klient dzwoni do naprawy lub zapytania związanego z produktem, jest również znany jako punkt kontaktu.
Firmy muszą reklamować swoje produkty w taki sposób, aby ich produkty otrzymały jak najwięcej punktów styku. Im większa liczba punktów styku firmy, tym lepiej dla niej.
Frequently Asked Questions
Co to są punkty styku?
Punkty kontaktowe to czas, w którym klient kontaktuje się z Twoją firmą przed lub po zakupie danego produktu lub usługi z różnych powodów, np. aby dowiedzieć się więcej o konkretnym produkcie lub złożyć reklamację.
Jakie są najbardziej typowe punkty styku?
Najbardziej typowe punkty kontaktu to komunikacja z obsługą klienta za pośrednictwem różnych kanałów, komentowanie w mediach społecznościowych, wystawianie ocen i recenzji w sieci.
Czy można ocenić wszystkie punkty styku w LiveAgent?
W LiveAgent możesz ocenić wszystkie punkty styku, które są związane z kanałami komunikacji, dzięki czemu klienci i potencjalni klienci mogą skontaktować się z Twoją marką.
Expert’s note
Punkty styku to czas, w którym klient przed lub po zakupie jest w kontakcie z Twoją firmą z różnych powodów. Firmy muszą reklamować swoje produkty w taki sposób, aby ich produkty otrzymały jak najwięcej punktów styku.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.