Co to są punkty styku?
Punkty styku to czas, w którym klient przed lub po zakupie jest w kontakcie z Twoją firmą z różnych powodów.
Czas przed zakupem produktu, podczas którego klient szuka i szuka różnych produktów Twojej firmy, nazywany jest punktem styku.
Czas po zakupie produktu od Twojej firmy, kiedy klient dzwoni do naprawy lub zapytania związanego z produktem, jest również znany jako punkt kontaktu.
Firmy muszą reklamować swoje produkty w taki sposób, aby ich produkty otrzymały jak najwięcej punktów styku. Im większa liczba punktów styku firmy, tym lepiej dla niej.
Frequently Asked Questions
Co to są punkty styku?
Punkty kontaktowe to czas, w którym klient kontaktuje się z Twoją firmą przed lub po zakupie danego produktu lub usługi z różnych powodów, np. aby dowiedzieć się więcej o konkretnym produkcie lub złożyć reklamację.
Jakie są najbardziej typowe punkty styku?
Najbardziej typowe punkty kontaktu to komunikacja z obsługą klienta za pośrednictwem różnych kanałów, komentowanie w mediach społecznościowych, wystawianie ocen i recenzji w sieci.
Czy można ocenić wszystkie punkty styku w LiveAgent?
W LiveAgent możesz ocenić wszystkie punkty styku, które są związane z kanałami komunikacji, dzięki czemu klienci i potencjalni klienci mogą skontaktować się z Twoją marką.
Uwaga eksperta
Punkty styku to czas, w którym klient przed lub po zakupie jest w kontakcie z Twoją firmą z różnych powodów. Firmy muszą reklamować swoje produkty w taki sposób, aby ich produkty otrzymały jak najwięcej punktów styku.

LiveAgent to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami i wsparcia technicznego, oferujące wiele funkcji i integracji. Firma oferuje również blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy dla partnerów. LiveAgent obsługuje wiele branż i jest doceniany przez zadowolonych klientów. Firma zapewnia także wsparcie techniczne i możliwość kontaktu z ich zespołem sprzedażowym poprzez różne kanały.