Co to są punkty styku?
Punkty styku to czas, w którym klient przed lub po zakupie jest w kontakcie z Twoją firmą z różnych powodów.
Czas przed zakupem produktu, podczas którego klient szuka i szuka różnych produktów Twojej firmy, nazywany jest punktem styku.
Czas po zakupie produktu od Twojej firmy, kiedy klient dzwoni do naprawy lub zapytania związanego z produktem, jest również znany jako punkt kontaktu.
Firmy muszą reklamować swoje produkty w taki sposób, aby ich produkty otrzymały jak najwięcej punktów styku. Im większa liczba punktów styku firmy, tym lepiej dla niej.
Frequently asked questions
Co to są punkty styku?
Punkty kontaktowe to czas, w którym klient kontaktuje się z Twoją firmą przed lub po zakupie danego produktu lub usługi z różnych powodów, np. aby dowiedzieć się więcej o konkretnym produkcie lub złożyć reklamację.
Jakie są najbardziej typowe punkty styku?
Najbardziej typowe punkty kontaktu to komunikacja z obsługą klienta za pośrednictwem różnych kanałów, komentowanie w mediach społecznościowych, wystawianie ocen i recenzji w sieci.
Czy można ocenić wszystkie punkty styku w LiveAgent?
W LiveAgent możesz ocenić wszystkie punkty styku, które są związane z kanałami komunikacji, dzięki czemu klienci i potencjalni klienci mogą skontaktować się z Twoją marką.
Expert note
Punkty styku to czas, w którym klient przed lub po zakupie jest w kontakcie z Twoją firmą z różnych powodów. Firmy muszą reklamować swoje produkty w taki sposób, aby ich produkty otrzymały jak najwięcej punktów styku.

The article discusses various tactics for improving customer service through live chat. Suggestions include paying attention to grammar, utilizing automatic translation, sending dynamic chat invitations, analyzing website activity, directing chats to appropriate agents, placing chat buttons prominently, customizing chat windows, and ensuring prompt resolution of issues. The article emphasizes the importance of fast and effective communication with customers, and highlights LiveAgent as a software solution that consolidates multiple communication channels into one interface.
Wprowadzenie do interakcji z klientem
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu, takie jak centrum wsparcia i przenoszenie danych. Firma ma program lojalnościowy i partnerów VoIP. Zajrzyj na blog i subskrybuj newsletter, by być na bieżąco. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent. W trakcie rejestracji dostaniesz dane do logowania.
LiveAgent to kompletny zestaw narzędzi umożliwiających obsługę klienta, włącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. Wysoka jakość obsługi jest kluczowa dla uzyskania zadowolenia klientów i lojalności, a LiveAgent oferuje wsparcie i przesyłanie danych, a także centrum wsparcia, dziennik zmian oraz program lojalnościowy.
Wprowadzenie do docenienia klienta
Uznanie klienta można zdefiniować jako miarę wysiłków firmy wobec klientów. Przeczytaj więcej o tym, jak doceniać swoich klientów.