Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Reguły biznesowe

Co to są reguły biznesowe?

Unikaj niezadowolenia przedstawiciela klienta z wykonywania naprawdę nudnej pracy. Pozwól niektórym procesom działać automatycznie. Skonfiguruj reguły biznesowe w swoim dziale pomocy. Reguły pomagają w wykonywaniu z góry ustalonych działań w oprogramowaniu. Skonfiguruj warunki, a kiedy zostaną spełnione, zostanie wykonane działanie. Reguły biznesowe są często używane do przesyłania zgłoszenia, zmiany priorytetu zgłoszenia, wysyłania odpowiedzi, zmiany poziomu SLA, dodawania lub usuwania tagów i wielu innych. Oszczędzają czas i przynoszą wiele korzyści. Pomagają agentom zachować koncentrację.

Dowiedz się więcej o regułach w LiveAgent.

Reguły biznesowe
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są zasady biznesowe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły biznesowe zawierają szczegółowe instrukcje dotyczące wykonywania codziennych zadań. Możesz także tworzyć reguły w panelu LiveAgent. Dzięki temu będziesz miał możliwość bardziej zautomatyzowanych czynności. Reguły biznesowe są zwykle używane do wysyłania zgłoszenia, usuwania lub dodawania tagów (tagów), a także zmiany poziomu SLA.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak tworzyć reguły biznesowe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby utworzyć reguły biznesowe w swoim panelu, musisz przejść do „Konfiguracja”. Następnie wybierz zakładki „Automatyzacja” i „Reguły czasowe”. Dzięki regułom możesz zdefiniować, jakie rodzaje zgłoszenia mają trafiać do poszczególnych działów, jakie tagi mają być z nimi kojarzone, gdy system ma oznaczać zgłoszenia jako spam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego zasady biznesowe są ważne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły biznesowe są ważne, ponieważ jeszcze bardziej wspierają automatyzację pracy, dzięki czemu agenci nie muszą wykonywać niepotrzebnej pracy i są bardziej efektywni. Skuteczne zasady pomagają również w udzielaniu wskazówek dotyczących sposobu prowadzenia pracy.” } }] }

FAQ

Co to są reguły biznesowe?

Reguły biznesowe zawierają szczegółowe instrukcje dotyczące wykonywania codziennych zadań. Możesz także tworzyć reguły w panelu LiveAgent. Dzięki temu będziesz miał możliwość bardziej zautomatyzowanych czynności. Reguły biznesowe są zwykle używane do wysyłania zgłoszenia, usuwania lub dodawania tagów (tagów), a także do zmiany poziomu SLA.

Jak tworzyć reguły biznesowe?

Aby utworzyć reguły biznesowe w swoim panelu, musisz przejść do „Konfiguracja”. Następnie wybierz zakładki „Automatyzacja” i „Reguły czasowe”. Dzięki regułom możesz zdefiniować, jakie rodzaje zgłoszeń mają trafiać do poszczególnych działów, jakie tagi mają być z nimi kojarzone, gdy system ma oznaczać zgłoszenia jako spam.

Dlaczego zasady biznesowe są ważne?

Reguły biznesowe są ważne, ponieważ jeszcze bardziej wspierają automatyzację pracy, dzięki czemu agenci nie muszą wykonywać niepotrzebnej pracy i są bardziej skuteczni. Skuteczne zasady pomagają również w udzielaniu wskazówek dotyczących sposobu prowadzenia pracy.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.