Co to są reguły biznesowe?
Unikaj niezadowolenia przedstawiciela klienta z wykonywania naprawdę nudnej pracy. Pozwól niektórym procesom działać automatycznie. Skonfiguruj reguły biznesowe w swoim dziale pomocy. Reguły pomagają w wykonywaniu z góry ustalonych działań w oprogramowaniu. Skonfiguruj warunki, a kiedy zostaną spełnione, zostanie wykonane działanie. Reguły biznesowe są często używane do przesyłania zgłoszenia, zmiany priorytetu zgłoszenia, wysyłania odpowiedzi, zmiany poziomu SLA, dodawania lub usuwania tagów i wielu innych. Oszczędzają czas i przynoszą wiele korzyści. Pomagają agentom zachować koncentrację.
Dowiedz się więcej o regułach w LiveAgent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są zasady biznesowe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły biznesowe zawierają szczegółowe instrukcje dotyczące wykonywania codziennych zadań. Możesz także tworzyć reguły w panelu LiveAgent. Dzięki temu będziesz miał możliwość bardziej zautomatyzowanych czynności. Reguły biznesowe są zwykle używane do wysyłania zgłoszenia, usuwania lub dodawania tagów (tagów), a także zmiany poziomu SLA.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak tworzyć reguły biznesowe?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby utworzyć reguły biznesowe w swoim panelu, musisz przejść do „Konfiguracja”. Następnie wybierz zakładki „Automatyzacja” i „Reguły czasowe”. Dzięki regułom możesz zdefiniować, jakie rodzaje zgłoszenia mają trafiać do poszczególnych działów, jakie tagi mają być z nimi kojarzone, gdy system ma oznaczać zgłoszenia jako spam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego zasady biznesowe są ważne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Reguły biznesowe są ważne, ponieważ jeszcze bardziej wspierają automatyzację pracy, dzięki czemu agenci nie muszą wykonywać niepotrzebnej pracy i są bardziej efektywni. Skuteczne zasady pomagają również w udzielaniu wskazówek dotyczących sposobu prowadzenia pracy.” } }] }FAQ
Co to są reguły biznesowe?
Reguły biznesowe zawierają szczegółowe instrukcje dotyczące wykonywania codziennych zadań. Możesz także tworzyć reguły w panelu LiveAgent. Dzięki temu będziesz miał możliwość bardziej zautomatyzowanych czynności. Reguły biznesowe są zwykle używane do wysyłania zgłoszenia, usuwania lub dodawania tagów (tagów), a także do zmiany poziomu SLA.
Jak tworzyć reguły biznesowe?
Aby utworzyć reguły biznesowe w swoim panelu, musisz przejść do „Konfiguracja”. Następnie wybierz zakładki „Automatyzacja” i „Reguły czasowe”. Dzięki regułom możesz zdefiniować, jakie rodzaje zgłoszeń mają trafiać do poszczególnych działów, jakie tagi mają być z nimi kojarzone, gdy system ma oznaczać zgłoszenia jako spam.
Dlaczego zasady biznesowe są ważne?
Reguły biznesowe są ważne, ponieważ jeszcze bardziej wspierają automatyzację pracy, dzięki czemu agenci nie muszą wykonywać niepotrzebnej pracy i są bardziej skuteczni. Skuteczne zasady pomagają również w udzielaniu wskazówek dotyczących sposobu prowadzenia pracy.
Expert’s note
Reguły biznesowe są kluczowe dla efektywnej automatyzacji pracy agentów, co przekłada się na lepszą jakość obsługi klienta.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.