Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Service desk

Czym jest service deski?

Service desk to pojedynczy punkt kontaktu pomiędzy firmą a klientami, użytkownikami, partnerami biznesowymi. Powstaje w ramach obsługi klienta, a jego celem jest pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu zgłoszeń i problemów.

Service desk można nazwać konkretnym help deskiem lub po prostu systemem zbierania informacji. Service desk jest również definiowany jako narzędzie do zarządzania usługami informatycznymi, ponieważ wykorzystuje praktyki Biblioteki Infrastruktury Informatycznej do świadczenia usług. Service Desk wymaga również systemu zarządzania.

FAQ

Czym jest biuro obsługi?

Service Desk to pojedynczy punkt kontaktu między usługodawcą a użytkownikami. Typowy service desk zarządza incydentami i zgłoszeniami serwisowymi. Ponadto obsługuje komunikację z użytkownikami.

 

Jaka jest różnica między help desk a service desk?

Podstawową funkcją działu pomocy jest obsługa incydentów i zgłoszeń serwisowych. Dążą do szybkiego rozwiązywania problemów klientów, minimalizując ich czas oczekiwania. Z drugiej strony Service Desk dokonuje przeglądu ogólnych procesów IT i biznesowych w organizacji pod kątem ciągłego doskonalenia. Opiera się na celach biznesowych.

 

Czy LiveAgent zapewnia service desk?

LiveAgent zapewnia możliwość stworzenia punktu obsługi. Narzędzie jest wystarczająco elastyczne, aby dostosować się do konkretnych wymagań biznesowych i umożliwić świadczenie wysokiej jakości usług swoim klientom.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.