Service desk

Czym jest service deski?

Service desk to pojedynczy punkt kontaktu pomiędzy firmą a klientami, użytkownikami, partnerami biznesowymi. Powstaje w ramach obsługi klienta, a jego celem jest pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu zgłoszeń i problemów.

Service desk można nazwać konkretnym help deskiem lub po prostu systemem zbierania informacji. Service desk jest również definiowany jako narzędzie do zarządzania usługami informatycznymi, ponieważ wykorzystuje praktyki Biblioteki Infrastruktury Informatycznej do świadczenia usług. Service Desk wymaga również systemu zarządzania.

Frequently asked questions

Czym jest biuro obsługi?

Service Desk to pojedynczy punkt kontaktu między usługodawcą a użytkownikami. Typowy service desk zarządza incydentami i zgłoszeniami serwisowymi. Ponadto obsługuje komunikację z użytkownikami.

 

Jaka jest różnica między help desk a service desk?

Podstawową funkcją działu pomocy jest obsługa incydentów i zgłoszeń serwisowych. Dążą do szybkiego rozwiązywania problemów klientów, minimalizując ich czas oczekiwania. Z drugiej strony Service Desk dokonuje przeglądu ogólnych procesów IT i biznesowych w organizacji pod kątem ciągłego doskonalenia. Opiera się na celach biznesowych.

 

Czy LiveAgent zapewnia service desk?

LiveAgent zapewnia możliwość stworzenia punktu obsługi. Narzędzie jest wystarczająco elastyczne, aby dostosować się do konkretnych wymagań biznesowych i umożliwić świadczenie wysokiej jakości usług swoim klientom.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.