Co to jest subdomena?
Subdomena to domena będąca częścią większej domeny zwanej domeną główną. Ponieważ LiveAgent jest aplikacją opartą na chmurze, każde konto LiveAgent klienta musi mieć własną subdomenę. W praktyce oznacza to, że wszystkie konta są instalowane jako subdomeny domeny głównej www.ladesk.com.
Finalna subdomena wygląda tak: youraccount.ladesk.com
Jeśli nie podoba Ci się Twoja obecna domena, zawsze możesz poprosić naszą pomoc o przeniesienie Twojego konta na inną, dostępną. Możesz także zaparkować swoje konto LiveAgent we własnej domenie.
Frequently Asked Questions
Co to jest subdomena?
Subdomena to domena będąca częścią domeny głównej, jest to dodatkowa sekcja nazwy domeny głównej. W swojej domenie głównej możesz mieć wiele subdomen, z których każda ma inne zasoby. Subdomeny nie muszą być przyłączone do tego samego hostingu, co domena główna.
Dlaczego potrzebujesz subdomeny do korzystania z LiveAgent?
LiveAgent to aplikacja oparta na chmurze, dlatego każde konto klienta LiveAgent musi mieć własną subdomenę. W praktyce oznacza to, że wszystkie konta są instalowane jako subdomeny domeny głównej ladesk.com.
Czy można zmienić subdomenę w LiveAgent?
Jeśli chcesz zmienić subdomenę w LiveAgent, możesz poprosić o przeniesienie swojego konta na inny dostęp. Możesz także przypisać swoje konto LiveAgent do własnej domeny.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
Ogłoszenie integracji Twittera
LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.