Szkolenie z obsługi klienta

Co to jest szkolenie z obsługi klienta?

Jeśli firmy mogą przekroczyć oczekiwania klientów, zapewniają doskonałą obsługę klienta. Szkolenie z obsługi klienta lub CST to działanie – uczenie przedstawicieli klienta, jak używać pozytywnego języka, odpowiadać z wartością lub komunikować się ze złym klientem.

Uczą się nowych umiejętności lub informacji o produktach lub usługach, aby zwiększyć satysfakcję i lojalność klientów. Przedstawiciele klientów stają się bardziej profesjonalni i wyszkoleni. Może również pomóc biznesowi zwiększyć sprzedaż, przychody i obniżyć koszty.

Frequently asked questions

Co to jest szkolenie z obsługi klienta?

Szkolenie z obsługi klienta (CST) to szkolenie dla pracowników organizacji mające na celu rozwój ich wiedzy, umiejętności i kompetencji, które zwiększą satysfakcję klientów. Każdy pracownik mający kontakt z klientem powinien przejść takie szkolenie, ze szczególnym uwzględnieniem zespołu obsługi klienta.

Kto powinien uczestniczyć w szkoleniach z obsługi klienta?

Każdy pracownik, który ma kontakt z klientem, powinien wziąć udział w szkoleniu z obsługi klienta. Niezależnie od tego, czy jest to osoba pracująca w zespole obsługi klienta, czy członek działu marketingu, czy też osoba pracująca w recepcji biura organizacji. Dzięki temu każdy ma podstawową wiedzę, która stawia organizację w oczach klienta jako profesjonalną i taką, która stawia klienta w centrum uwagi.

Jakie są rodzaje szkoleń z obsługi klienta?

Rodzaje szkoleń z zakresu obsługi klienta są świetne. Pierwszy to szkolenie prowadzone przez instruktora. Ta forma jest bardzo interaktywna i pozwala na rozmowę i dzielenie się wiedzą. Innym przykładem jest webinarium, które jest bardziej jednostronne, jednak uczestnicy zazwyczaj mogą zadawać pytania i prowadzić dyskusje w formie pisemnej. Kolejną formą jest e-learning, który można wypełnić samodzielnie w domu. Mentoring jest następny. W tym przypadku zwykle mamy do czynienia z pracą od 1 do 1. Ponadto mamy instrukcje, które wyjaśniają, jak wykonać zadanie, elektroniczny system wspomagania produktywności (EPSS), który pomaga pracownikom zdobyć umiejętności techniczne potrzebne do zapewnienia doskonałej obsługi klienta. .

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.