Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Umiejętności obsługi klienta

Jakie są umiejętności obsługi klienta?

Obsługa klienta może czasami stanowić przewagę komparatywną dla firmy. Dlatego bardzo ważne jest, aby zapewnić jak najlepsze wsparcie. Każdy przedstawiciel klienta powinien być dobrze wyszkolony i posiadać dużą wiedzę na temat produktów lub usług.

Przedstawiciele klienta powinni uważnie słuchać, o co prosi klient i udzielać spersonalizowanych odpowiedzi. Powinni być także przekonującymi mówcami. Bardzo ważne jest, aby zachować cierpliwość, gdy klient jest zły. Kiedy coś pójdzie nie tak, powinni wziąć odpowiedzialność za problem.

Istnieje wiele innych umiejętności, które powinni posiadać przedstawiciele klienta, takich jak dobra komunikacja, asertywność, empatia, życzliwość, elastyczność, samokontrola, zarządzanie czasem i wiele innych.

FAQ

Jaka jest definicja umiejętności obsługi klienta?

Umiejętności obsługi klienta to zestaw zachowań, na których członkowie zespołu obsługi klienta powinni polegać w swoich interakcjach z klientami. Bez tych umiejętności zespół obsługi klienta nie będzie działał dobrze. Umiejętności te obejmują: umiejętności komunikacyjne, empatię, cierpliwość oraz wiedzę specjalistyczną i techniczną.

Jakie są najbardziej przydatne umiejętności obsługi klienta?

Komunikacja to jedna z najbardziej przydatnych umiejętności obsługi klienta. Dzięki przejrzystej komunikacji możemy łatwo komunikować się z klientem i wyjaśniać rozwiązania problemów. Kolejną umiejętnością jest empatia, która pozwala wczuć się w skórę klienta i lepiej zrozumieć jego potrzeby. Trzecią umiejętnością jest wiedza specjalistyczna, która jest potrzebna zarówno do dokładnego wyjaśnienia sposobu rozwiązania problemu, specyfikacji produktów i usług oferowanych przez firmę, ale także do sprawnej obsługi narzędzi.

Jak szkolić umiejętności obsługi klienta?

Szkolenie umiejętności obsługi klienta to niezwykle ważny proces. Pierwszym źródłem, z którego możemy czerpać wiedzę na ten temat, są informacje przekazane przez klientów, współpracowników i naszego bezpośredniego przełożonego. Daje to szansę zauważenia rzeczy, których możesz nie być świadomy i których nie jesteś świadomy. Innym źródłem są raporty zwrotne od klientów. To ogromne źródło wiedzy, które pokaże Ci na co zwrócić uwagę. Oprócz tego powinieneś ćwiczyć takie umiejętności, jak życzliwość i cierpliwość, a także język komunikacji.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.