Co to jest wsparcie tylko przez e-mail?
Obsługa wyłącznie poczty e-mail to technika stosowana przez niektóre firmy. Jedynym sposobem, w jaki ich klienci mogą się z nimi skontaktować, jest e-mail, nie istnieje żadna inna platforma.
Obsługa wyłącznie e-mailowa ma swoje wady, ponieważ klienci nie mogą śledzić statusu swojej reklamacji i nie mają dostępu do Centrum Pomocy. W ten sposób klienci mogą mieć negatywną opinię o firmie, a przekazanie jej dalej zepsułoby reputację firmy. W rzeczywistości firma może nawet stracić swoich klientów.
Za pośrednictwem poczty e-mail klienci mogą również nie otrzymać odpowiedzi tak szybko, jak tego potrzebują.
Frequently asked questions
Jaka jest definicja obsługi wyłącznie poczty e-mail?
Wsparcie tylko przez e-mail oznacza, że wsparcie jest dostępne tylko za pośrednictwem jednego kanału, którym jest e-mail. To rozwiązanie ma zarówno zalety, jak i wady. Łatwiej pod tym względem wiemy, że cała wiedza na temat obsługi klienta jest gromadzona w jednym miejscu, ale z drugiej strony wielu klientów nie lubi obsługiwać poczty e-mail, dlatego warto zaproponować inny kanał komunikacji.
Jak dokładnie działa wsparcie tylko przez pocztę e-mail?
Wsparcie e-mailowe oznacza jedynie, że klient w przypadku problemu na ścieżce zakupowej, lub chęci uzyskania odpowiedzi na nurtujące go pytanie, może ją otrzymać jedynie kontaktując się z firmą mailowo . Oznacza to, że cała lub większość obsługi klienta jest gromadzona w tym jednym kanale.
Czy możesz zaoferować wsparcie tylko przez e-mail w LiveAgent?
Oczywiście z LiveAgent możesz korzystać tylko z pomocy e-mailowej. Jednak oprócz tego LiveAgent umożliwia korzystanie z wielu innych kanałów, przez które klienci są bardziej skłonni do kontaktu, i nie dodaje więcej pracy agentowi, ponieważ może zarządzać wszystkim w jednym miejscu.
Expert note
Wsparcie tylko przez e-mail ma swoje wady, ale pozwala na gromadzenie wiedzy o obsłudze klienta w jednym miejscu. Zaleca się jednak ofertę wielokanałową, aby zwiększyć satysfakcję klientów.

Zarządzanie obsługą klienta jest kluczowe dla biznesu i wymaga pełnego poświęcenia. Efektywna obsługa klienta zwiększa lojalność i zyski firmy. Usługi CRM, zarządzanie zgłoszeniami i ankiety obsługi klienta są ważnymi narzędziami w tym procesie. LiveAgent to program do zarządzania relacjami z klientami, który oferuje wiele funkcjonalności dla biznesu i przemysłu.
Zgłoszenia e-mailowe są ważnym narzędziem komunikacji między firmą a klientem, ale ich skuteczność zależy od szybkości odpowiedzi i efektywnego zarządzania nimi przez zespół wsparcia klienta. LiveAgent oferuje oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, funkcje automatyzacji i brak reklam, co skraca czas odpowiedzi i zwiększa zadowolenie klientów. Firma oferuje integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy oraz e-maile z podziękowaniem dla klientów, które są wykorzystywane do wzmacniania relacji z klientami i uczłowieczania marki.
Tekst opisuje oferowane rozwiązania dla biznesu oraz przemysłu przez firmę Quality Unit, w tym centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu, dziennik zmian, zapytania ofertowe, partnerów VoIP i program lojalnościowy. Na stronie można się również zapisać do newslettera i uzyskać informacje o aktualizacjach i zniżkach. Firma oferuje również szablony, testy pisania oraz webinary. Na końcu strony znajduje się informacja o plikach cookie oraz polityce prywatności.
Poczta obsługi klienta to jeden z kanałów komunikacji umożliwiający rozwiązywanie problemów klientów. Ważne jest, aby e-mail był dobrze skonstruowany i zawierał personalizację. LiveAgent oferuje możliwość skutecznego rozwiązywania problemów i szablony wiadomości e-mail. Firma oferuje także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać telefonicznie lub za pomocą formularza demo.Dziennik zmian i status systemu są regularnie aktualizowane. Odkryj blog, szablony i webinary, aby poszerzyć swoją wiedzę.