Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Wsparcie tylko przez e-mail

Co to jest wsparcie tylko przez e-mail?

Obsługa wyłącznie poczty e-mail to technika stosowana przez niektóre firmy. Jedynym sposobem, w jaki ich klienci mogą się z nimi skontaktować, jest e-mail, nie istnieje żadna inna platforma.

Obsługa wyłącznie e-mailowa ma swoje wady, ponieważ klienci nie mogą śledzić statusu swojej reklamacji i nie mają dostępu do Centrum Pomocy. W ten sposób klienci mogą mieć negatywną opinię o firmie, a przekazanie jej dalej zepsułoby reputację firmy. W rzeczywistości firma może nawet stracić swoich klientów.

Za pośrednictwem poczty e-mail klienci mogą również nie otrzymać odpowiedzi tak szybko, jak tego potrzebują.

FAQ

Jaka jest definicja obsługi wyłącznie poczty e-mail?

Wsparcie tylko przez e-mail oznacza, że wsparcie jest dostępne tylko za pośrednictwem jednego kanału, którym jest e-mail. To rozwiązanie ma zarówno zalety, jak i wady. Łatwiej pod tym względem wiemy, że cała wiedza na temat obsługi klienta jest gromadzona w jednym miejscu, ale z drugiej strony wielu klientów nie lubi obsługiwać poczty e-mail, dlatego warto zaproponować inny kanał komunikacji.

Jak dokładnie działa wsparcie tylko przez pocztę e-mail?

Wsparcie e-mailowe oznacza jedynie, że klient w przypadku problemu na ścieżce zakupowej, lub chęci uzyskania odpowiedzi na nurtujące go pytanie, może ją otrzymać jedynie kontaktując się z firmą mailowo . Oznacza to, że cała lub większość obsługi klienta jest gromadzona w tym jednym kanale.

Czy możesz zaoferować wsparcie tylko przez e-mail w LiveAgent?

Oczywiście z LiveAgent możesz korzystać tylko z pomocy e-mailowej. Jednak oprócz tego LiveAgent umożliwia korzystanie z wielu innych kanałów, przez które klienci są bardziej skłonni do kontaktu, i nie dodaje więcej pracy agentowi, ponieważ może zarządzać wszystkim w jednym miejscu.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.