Co to jest satysfakcja z obsługi klienta?
Zadowolenie klienta to termin często używany w marketingu. W gospodarce satysfakcja klienta to zbiór technik i strategii mających na celu maksymalizację satysfakcji klienta. Jest miarą tego, jak produkty i usługi dostarczane przez firmę spełniają lub przewyższają oczekiwania klientów. Zadowolenie klienta definiuje się jako liczbę klientów lub odsetek wszystkich klientów, których raport z doświadczeń z firmą, jej produktami lub usługami (wskaźniki oceny) przekracza ustalone poziomy satysfakcji.
Frequently Asked Questions
Co oznacza satysfakcja z obsługi klienta?
Zadowolenie z obsługi klienta to nic innego jak zadowolenie klienta, które ma po kontakcie z obsługą klienta. Jest to stopień ich zadowolenia z wykonanej usługi, rozwiązania problemu oraz uzyskania pomocy i wsparcia.
Jak mierzyć satysfakcję z obsługi klienta?
Zadowolenie z obsługi klienta można mierzyć na kilka sposobów. Możesz poprosić klienta o wypełnienie ankiety, albo w aplikacji (jeśli taką posiadasz), albo w dowolnym miejscu po wykonaniu usługi - w mediach społecznościowych, mailowo i telefonicznie. jako CSAT, wynik promotora netto lub ocena wysiłku klienta.
Jak poprawić satysfakcję z obsługi klienta?
Zadowolenie z obsługi klienta można mierzyć na kilka sposobów. Możesz poprosić klienta o wypełnienie ankiety, albo w aplikacji (jeśli takie posiadasz), albo w obronę po wykonaniu usługi - w mediach społecznościowych, mailowo i telefonicznie. jako CSAT, wynik promotora netto lub ocena klienta.
Uwaga eksperta
Zadowolenie z obsługi klienta jest kluczowe dla sukcesu biznesu. Monitorowanie poziomu satysfakcji klientów po wykonaniu usługi pozwala na wprowadzenie odpowiednich zmian.

Satysfakcja klienta to stopień zadowolenia z produktów, usług lub obsługi klienta. Podnoszenie satysfakcji może przyczynić się do obniżenia kosztów i zwiększenia sprzedaży. Można ją mierzyć przez wyniki satysfakcji klienta i inicjowane przez klienta wysiłki. Poprawa obejmuje dbanie o obsługę klienta i uproszczenie procesu zakupowego.