Beata Juricova customer success

Beata Juricova czeka na linii VIP customer success

Połącz się z Beatą bezpośrednio przez przycisk poniżej.

Harmonogram pracy Beaty (CET, Vienna time):

Poniedziałek: 11:00 – 19:00

Wtorek: 7:00 – 15:00

Środa: 11:00 – 19:00

Czwartek: 7:00 – 15:00

Piątek: 7:00 – 15:00

Artykuły powiązane zBeata
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funkcje

Poznaj funkcje LiveAgent – zaawansowane narzędzia do zarządzania zgłoszeniami, automatyzacji, czatu na żywo i zwiększania efektywności wsparcia!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Słownik oprogramowania dla pomocy technicznej

Poznaj słownik terminologii obsługi klienta i pomocy technicznej! Zrozum kluczowe pojęcia i usprawnij swoją pracę. Sprawdź teraz!

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Listy kontrolne

Odkryj szczegółowe listy kontrolne LiveAgent, które ułatwią SEO, marketing, HR i pracę zdalną. Zorganizuj zadania i osiągaj cele!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x