Beata Juricova customer success

Beata Juricova czeka na linii VIP customer success

Połącz się z Beatą bezpośrednio przez przycisk poniżej.

Harmonogram pracy Beaty (CET, Vienna time):

Poniedziałek: 11:00 – 19:00

Wtorek: 7:00 – 15:00

Środa: 11:00 – 19:00

Czwartek: 7:00 – 15:00

Piątek: 7:00 – 15:00

Artykuły powiązane zBeata
Śledź, ile czasu spędzają Twoi agenci, zajmując się zgłoszeniami i klientami. Raport czasowy jest generowany automatycznie i jest cały czas aktywny.

Raport dotyczący czasu

Śledź czas pracy agentów z LiveAgent! Automatyczne i ręczne raporty, eksport do CSV, personalizacja i szczegółowe analizy. Sprawdź teraz!

Jeśli chcesz przypisać zgłoszenia do agentów z odpowiednim doświadczeniem, możesz to zrobić za pomocą działów. Zgłoszenia są rozwiązywane szybciej przez doświadczonych agentów.

Działy

Działy w LiveAgent usprawniają zarządzanie zgłoszeniami, poprawiają czas reakcji i umożliwiają przypisywanie zadań do wyspecjalizowanych agentów."

Godziny pracy zależą od stref czasowych, działów firmy, dziedziny pracy. W USA godziny otwarcia są zwykle od 9:00 do 17:00.

Godziny pracy

Discover how managing business hours effectively with LiveAgent's customer service software can enhance your customer interactions. Learn about normal business hours, advantages of 24/7 support, and how LiveAgent can streamline your customer service with its powerful features. Start your free trial today for efficient, omnichannel support!

Łatwo sprawdzić, kto przegląda Twoją witrynę dzięki funkcji Odwiedzający online w LiveAgent. Śledź wszystkich w witrynie i przeglądaną stronę.

Odwiedzający online

Śledź odwiedzających online i zapraszaj ich do czatu z LiveAgent. Wypróbuj za darmo, bez zobowiązań!

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start a Free Trial x