Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!

Zadowolenie klienta jest ściśle skorelowane z utrzymaniem, lojalnością i sprzedażą. Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, jest stworzenie w firmie kultury zorientowanej na klienta.

Im bardziej starasz się zadowolić klientów, tym lepsze wyniki osiągnie Twoja firma pod względem przychodów. W jaki sposób? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Strategie zwiększania sprzedaży

Najlepsze strategie zwiększania sprzedaży

Zwiększenie sprzedaży polega na skupieniu się na klientach. Upewnij się, że Twoja firma:

 Dostarcza wartość klientom

Zmniejsza wysiłki klientów

Zapewnia szybką, spersonalizowaną obsługę

Zwiększ sprzedaż dzięki odpowiednim narzędziom

Dzięki oprogramowaniu pomocy technicznej, takim jak LiveAgent, poprawa jakości obsługi klienta, utrzymanie klientów, ich lojalność i sprzedaż będzie łatwe jak nigdy przedtem. Dlaczego?

LiveAgent oferuje ponad 180 zaawansowanych funkcji pomocy technicznej i ponad 40 integracji, które pomogą Ci zapewnić najlepszą możliwą obsługę.

Odpowiednie narzędzia do zwiększenia sprzedaży

Dlaczego powinieneś skupić się na poprawie obsługi klienta, aby zwiększyć sprzedaż?

Definicja dobrej obsługi klienta

Dobra obsługa jest pożądana i oczekiwana

Klienci oczekują nienagannej obsługi. Jeśli firmy tego nie zapewniają, klienci od nich odchodzą. W rzeczywistości amerykańskie firmy tracą więcej niż 62 miliardy dolarów rocznie z powodu złej obsługi klienta.

Zła usługa rozprzestrzenia się jak pożar

Negatywne recenzje rozprzestrzeniają się błyskawicznie

Uśredniając, Amerykanie mówią: 15 razy o złych wrażeniach związanych z obsługą klienta i 11 razy, o dobrych wrażeniach.

Zapewnij klientom opcje samoobsługi

A sukcesem jest zmniejszenie wysiłku, który musi włożyć klient

74% osób prawdopodobnie zmieni markę, jeśli uznają proces zakupu za zbyt trudny.

Korzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu, aby przekształcać odwiedzających w klientów

Pozyskiwanie nowych klientów jest drogie

Wszędzie jest od 5 do 25 razy droższe pozyskanie nowego klienta niż utrzymanie obecnego.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Funkcje LiveAgent, które pomagają zwiększyć sprzedaż

Zgłoszenie email

System zgłoszeń z hybrydowymi strumieniami zgłoszeń

Dzięki LiveAgent Twoje e-maile, czaty, rozmowy, wzmianki w mediach społecznościowych i zgłoszenia z innych kanałów trafią do jednej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Wewnętrzny i zewnętrzny czat na żywo w czasie rzeczywistym

Obsługa czatu na żywo jest kluczowym elementem zwiększania sprzedaży, ponieważ pomaga firmom przekształcić odwiedzających witrynę w płacących klientów.

Najszybszy czat na żywo na rynku
Wbudowane profesjonalne oprogramowanie call center

Wirtualne wbudowane call center

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne w ramach wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej lub telefonu stacjonarnego w jednym miejscu.

Wsparcie mediów społecznościowych

Zintegruj swoje profile mediów społecznościowych z LiveAgent i odpowiadaj na komentarze, prywatne wiadomości lub tweety bezpośrednio ze swojego konta.

Media społecznościowe zintegrowane z oprogramowaniem pomocy technicznej
Menedżer

Zbudowany CRM

Wyświetl informacje kontaktowe klienta, jego poprzednie zakupy i całą wcześniejszą komunikację z Twoją firmą. Edytuj i uzyskuj dostęp do wszystkich danych w czasie rzeczywistym.

koło zębate

Automatyczne & gotowe odpowiedzi

Wykorzystaj reguły automatyzacji i gotowe odpowiedzi, aby przyspieszyć przyziemne zadania. Zaoszczędź do 15 godzin tygodniowo dzięki funkcjom automatyzacji LiveAgent.

Baza wiedzy

Kreator bazy wiedzy

Zbuduj wiele wewnętrznych i zewnętrznych baz wiedzy w ramach rozwiązania samoobsługowego. Twórz często zadawane pytania, fora, pola opinii, sugestii i nie tylko.

Raport wykonanych zadań

Pulpit do analizy danych i raportowania

Zobacz, kto kontaktuje się z Twoją firmą i monitoruj otrzymywane usługi. Zobacz użycie, statystyki, oceń raporty wydajności i ucz się na podstawie ocen satysfakcji klientów.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Co sprawia, że LiveAgent jest odpowiednim narzędziem do zwiększania sprzedaży?

Najczęściej recenzowane i najlepsze

Najczęściej recenzowany i oceniany jako numer 1

LiveAgent był najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.

Pełen funkcji

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami,, ponad 40 integracjami i nieskończoną liczbą dostosowań, narzędzie łatwo dopasowuje się do wymagań Twojej firmy.

Bezpieczna obsługa klienta w chmurze

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich dostępnych funkcji.

Nie czekaj! Zwiększ sprzedaż już dziś!

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /miesiąc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm różnej wielkości i dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zZwiększ sprzedaż
Chcesz dowiedzieć się więcej o LiveAgencie? Poproś o bezpłatną wersję demonstracyjną, aby dowiedzieć się więcej o LiveAgent i o tym, jak może pomóc Ci odnieść sukces.

Umów się na demo

Umów się na demo LiveAgent i odkryj, jak usprawnić obsługę klienta. Zobacz możliwości systemu w praktyce!

Plany LiveAgent rozpoczynają się od 15$ za agenta miesięcznie i obejmują obsługę zgłoszeń e-mailowych, czat na żywo, bazę wiedzy i więcej. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Cennik LiveAgent – plany od 9$/mies. za agenta. 30 dni za darmo, brak umowy. Wybierz idealne narzędzie do obsługi klienta!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Listy kontrolne

Odkryj szczegółowe listy kontrolne LiveAgent, które ułatwią SEO, marketing, HR i pracę zdalną. Zorganizuj zadania i osiągaj cele!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x