Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Najlepsza obsługa klienta

Obsługa klienta to sposób, w jaki organizacja zajmuje się klientami przed, w trakcie i po sprzedaży, a także czynnościami związanymi z kontaktami z klientami.

Słownik Cambridge

Co to jest doskonała obsługa klienta?

Istnieje wiele sposobów zapewnienia najlepszej obsługi klienta. Konieczne jest jak najszybsze odpowiadanie na pytania klienta. Firma musi skupić się na budowaniu lojalnych i długotrwałych relacji, a nie tylko na sprzedaży. Przedstawiciele klientów powinni uważnie słuchać klientów i pomagać im. Muszą dbać o zadowolenie swoich klientów. To jest kluczowe. Przedstawiciele klientów również powinni zostać przeszkoleni. Muszą okresowo doskonalić swoje umiejętności i wiedzę.

Jakie jest 10 najlepszych metod obsługi klienta?

  • Mówienie przepraszam i dziękuję
  • Słuchaj
  • Zachęcaj do otrzymywania informacji zwrotnych i stosuj się do nich
  • Efektywnie zarządzaj czasem
  • Okaż empatię
  • Zidentyfikuj typy klientów
  • Odpowiadaj za pomocą czatu na żywo
  • Gromadzenie i wykorzystywanie danych klientów
  • Unikaj żargonu
  • Szkolenie przedstawicieli klienta

Jak możesz ulepszyć obsługę klienta dzięki oprogramowaniu do obsługi klienta?

Oprócz wspomnianych praktyk każda firma może dokonać jednego znaczącego usprawnienia. Posiadanie oprogramowania do obsługi klienta , takiego jak LiveAgent usprawnia codzienne działania związane z obsługą klienta.

LiveAgent tworzy wydajne środowisko zarówno dla Twoich przedstawicieli, jak i klientów. Gromadzi dane z różnych platform i wyświetla je w jednym interfejsie. Zwiększa utrzymanie klientów, ich satysfakcję, a także przychody firmy.

Wypróbuj LiveAgent ZA DARMO

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu i od razu zacznij ulepszać obsługę klienta dzięki 14-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu.

Bezpłatna wersja próbna

Które firmy mają świetną obsługę klienta?

  • Google 
  • Chick-fil-A
  • Ikea
  • Amazon

W jaki sposób te marki zapewniają doskonałą obsługę klienta?

Jak widać, firmy są z różnych branż. Jednak wszyscy dążą do doskonałej obsługi klienta. Rzućmy okiem i zainspirujmy się każdą firmą.

Google zapewnia wyjątkowe korzyści dla pracowników w USA. Na przykład; darmowe posiłki w pracy, lekarze na miejscu, zabranie zwierzaka do pracy i nie tylko. Stwarza to środowisko o niskim poziomie stresu. Dzięki temu przedstawiciele klientów mogą być bardziej kreatywni i produktywni w tym samym czasie.

Chick-fil-A to znana sieć restauracji szybkiej obsługi. Jak zapewniają doskonałą obsługę klienta? Firma po prostu rozumie, że najpierw trzeba inwestować w swoich pracowników. Szkolenie pracowników może mieć ogromny wpływ. Obsługa klienta Chick-fil-A została oceniona jako najbardziej uprzejma. Oto, w jaki sposób bycie uprzejmym dało przewagę konkurencyjną Chick-fil-A .

IKEA skupia się i ostatecznie tworzy doświadczenie. IKEA zawsze dąży do poprawy jakości obsługi klienta. Spójrzmy na przykład. Twoja rodzina musi iść na zakupy mebli. Jeśli masz małe dzieci, IKEA umożliwia im zabawę w dziecięcym centrum zabaw podczas zakupów. Po zakupach możesz po prostu odebrać dzieci i udać się na miły rodzinny posiłek pod jednym dachem. Ta wygoda jest tym, co ostatecznie tworzy przykład doskonałej obsługi klienta . To duża część ogólnego zadowolenia firmy z obsługi klienta.

Wreszcie Amazon . Co daje Amazonowi świetne oceny satysfakcji z obsługi klienta? Pomyśl o tym, kiedy kupiłeś od Amazon i musiałeś zwrócić produkt. Jest duża szansa, że proces ten był dość szybki i łatwy. To jeden z wielu aspektów, w których obsługa klienta Amazon wyróżnia się.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: „Co to jest obsługa klienta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Obsługa klienta to bezpośrednia interakcja między klientem a przedstawicielem firmy, z którą klient się skontaktował. Obsługa klienta jest kluczowym czynnikiem budowania relacji i wizerunku marki”. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak zapewnić najlepszą obsługę klienta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Istnieje wiele sposobów na podniesienie poziomu obsługi klienta w Twojej firmie. Powinieneś upewnić się, że masz szczegółową wiedzę na temat oferowanych produktów i usług. Powinieneś także wysłuchać swoich klientów i poprosić o ich skromną opinię. Nie zaszkodzi pamiętać o przyjaznym języku i formie komunikacji. Upewnij się, że Twój zespół może odpowiedzieć każdemu klientowi tak szybko, jak to możliwe, jak najlepiej wykorzystać informacje zwrotne, aby poprawić obsługę klienta i zbudować silne relacje z klientami – to się opłaci!” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są typowe błędy w obsłudze klienta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W obsłudze klienta zdarzają się błędy, które w dużym stopniu wpływają na odbiór przez klientów i ostatecznie skutkują znacznym spadkiem zysków firmy. Jednym z najczęstszych błędów w obsłudze klienta jest brak kompetencji w zespole odpowiedzialnym za obsługę klienta. Brak proaktywności agentów wobec potrzeb klientów jest często uznawany za najpoważniejszy błąd w procesach obsługi klienta. Brak dostępności dla klientów i szybkiego wsparcia (w tym braku działań wielokanałowych), jest to kolejna ostrzeżenie dla obsługi klienta. To, co może przynieść więcej szkody niż pożytku, to także nie słuchanie klientów, łamanie obietnic i zawodzenie ich. Jeśli nie ma historii obsługi klienta, zespołowi obsługi klienta trudno jest śledzić procesy w ramach obsługi klienta, co może skutkować niskim poziomem satysfakcji klienta. ” } }] }

FAQ

Co to jest obsługa klienta?

Obsługa klienta to bezpośrednia interakcja między klientem a przedstawicielem firmy, z którą klient się skontaktował. Obsługa klienta jest kluczowym czynnikiem w budowaniu relacji i wizerunku marki.

Jak zapewnić najlepszą obsługę klienta?

Istnieje wiele sposobów na poprawę poziomu obsługi klienta w Twojej firmie. Powinieneś upewnić się, że masz szczegółową wiedzę na temat oferowanych produktów i usług. Powinieneś także wysłuchać swoich klientów i poprosić o ich skromną opinię. Nie zaszkodzi pamiętać o przyjaznym języku i formie komunikacji. Upewnij się, że Twój zespół może odpowiedzieć każdemu klientowi tak szybko, jak to możliwe, jak najlepiej wykorzystać informacje zwrotne, aby poprawić obsługę klienta i zbudować silne relacje z klientami – to się opłaci!

Jakie są typowe błędy w obsłudze klienta?

Występują błędy w obsłudze klienta, które w dużym stopniu wpływają na odbiór przez klientów i ostatecznie skutkują znacznym spadkiem zysków firmy. Jednym z najczęstszych błędów w obsłudze klienta jest brak kompetencji w zespole odpowiedzialnym za obsługę klienta. Brak proaktywności agentów wobec potrzeb klientów jest często uznawany za najpoważniejszy błąd w procesach obsługi klienta. Brak dostępności dla klientów i szybkiego wsparcia (w tym braku działań wielokanałowych), jest to kolejna ostrzeżenie dla obsługi klienta. To, co może przynieść więcej szkody niż pożytku, to także nie słuchanie klientów, łamanie obietnic i zawodzenie ich. Jeśli nie ma historii obsługi klienta, zespołowi obsługi klienta trudno jest śledzić procesy w ramach obsługi klienta, co może skutkować niskim poziomem satysfakcji klienta.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.