Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent

Twoi klienci są bombardowani wyborem. Każdego dnia muszą zdecydować gdzie kupić kawę, obiad lub zrobić zakupy. To samo się dzieje przy zakupach online. Jest tysiące sklepów z podobnymi przedmiotami w różnej cenie. Jak w takim razie klienci podejmują decyzję o zakupie? Co odróżnia te biznesy, które odnoszą sukces?

Prócz ceny produktu i jego jakości, klienci zwracają uwagę na doświadczenie, jakie zapewnia firma. Czy było angażujące i spersonalizowane? Czy zostawiło pozytywne wrażenie?

Klienci chcą być zaangażowani – chętnie zapłacą więcej za lepsze doświadczenie zakupowe. Jak możesz podnieść zaangażowanie klienta? Jakie strategie dadzą Ci przewagę? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.

Definicja zaangażowania klienta

Czym jest zaangażowanie konsumentów?

Zaangażowanie konsumenta to wszystkie interakcje między nim a Twoją marką. Prościej: to wszystko to, co robi Twoja marka i co sprawia, że klienci do Ciebie wracają.

Jak policzyć zaangażowanie konsumentów?

Jest wiele sposobów na policzenie zaangażowania. Najważniejsze metryki, których musisz pilnować, to:

Money bag coin dollars średnia wartość zamówienia

Growing trend money częstotliwość zakupu

Dollar billguest checkout

Repeat purchase rate heart częstotliwość powtarzania zakupu

Jak policzyć zaangażowanie klientów

Liczenie zaangażowania konsumentów

Wskaźnik guest checkout pokazuje, ile odwiedzających Twoją stronę kupuje bez założenia konta. Guest checkout jest szczególnie ważny dlatego, że klienci zakładający konto są bardziej skłonni do ponowienia zakupu.

Jak policzyć: liczba zamówień bez logowania/całkowita liczba zamówień

Ten wskaźnik pokazuje Ci, ile czasu upłynie, zanim klient do Ciebie wróci. Sprawdzisz tak zaangażowanie klientów.

Jak policzyć: liczba zamówień w ciągu ostatnich 365 dni/liczba unikalnych konsumentów w ciągu ostatnich 365 dni

Dowiesz się, ile średnio konsument wydaje na zakupy u Ciebie. Najczęściej ci klienci, którzy powtarzają zakupy, wydają około 7 razy więcej niż ci, co nie wracają.

Jak policzyć: całkowity przychód w ciągu ostatnich 365 dni/liczba zamówień złożonych w ciągu ostatnich 365 dni

Wskaźnik częstotliwości powtarzania zakupu daje Ci jasne pojęcie o efektywności Twojej strategii retencji. Wiesz, ile konsumentów zaangażowało się wystarczająco, żeby powtarzać zakupy w Twoim sklepie.

Jak liczyć: liczba klientów, którzy powtórzyli zakupy/całkowita liczba klientów

Skup się na doświadczeniu konsumenta

42% klientów twierdzi, że zapłaciłoby więcej za przyjazne, serdeczne doświadczenie, a 52% za szybkość i efektywność.

Skoncentruj się na doświadczeniu klienta
Dostosuj treści do określonych użytkowników

Personalizuj treści i wiadomości

80% konsumentów jest skłonnych do zakupu u marki, która zapewnia indywidualne doświadczenia.

Twórz przydatne i wartościowe treści

48% użytkowników smartfonów jest bardziej skłonnych do zakupów w sklepach, gdzie na mobilnych wersjach strony znajdą instruktażowe treści wideo.

Twórz przydatne treści

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Odznaki

Jak LiveAgent poprawia zaangażowanie klienta?

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

Oferuj wielokanałowe wsparcie z LiveAgent. Zbieraj wszystkie wiadomości od klientów w jednym pulpicie i odpowiadaj na nie z łatwością.

Spersonalizowane usługi w czasie rzeczywistym

Personalizowana, bieżąca obsługa

Oszczędzaj czas wykorzystując automatyzację i skup się na tym, co najważniejsze – personalizacji doświadczenia Twoich klientów.

Udostępnij wiele opcji samoobsługi klientom

Oferuj różnorodne formy samoobsługi

Stwórz bazy wiedzy i zapewniaj wsparcie 24/7 dla Twoich użytkowników. Wypełnij je FAQ, filmikami, artykułami z instrukcjami lub innymi treściami.

Otrzymuj opinie i sugestie od klientów

Otrzymuj opinie i sugestie

Ustaw pola do zbierania opinii i sugestii jako część Twojego portalu obsługi klienta. Wykorzystaj te wskazówki do poprawy Twojej usługi.

Call center jako część help desk

Personalizacja i szybkość we wszystkich kanałach wsparcia

Potrzebujesz zwiększyć zaangażowanie klientów? Bądź tam, gdzie Twoi klienci. Zapewniaj wsparcie na wszystkich platformach, z których korzystają. Dlaczego mieliby korzystać z czegoś innego, żeby się z Tobą skontaktować?

Troska zwiększy zaangażowanie klienta

Spraw, żeby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo. Zwracaj się do nich po imieniu. Pamiętaj o ich wcześniejszych pytaniach. Wysyłaj im personalizowane oferty. Z LiveAgent to proste.

Nasz wbudowany CRM w łatwy sposób pokazuje wszystkie ważne informacje o klientach w trakcie Twojej rozmowy. Zobacz poprzednie zakupy, zgłoszenia, dane kontaktowe i personalizowane pola takie jak rozmiar buta czy lokalizacja, i zapewnij tak indywidualne podejście, jak to tylko możliwe.

Zwiększ zaangażowanie konsumentów
Peter Komornik

LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne
Zapewnij klientom opcje samoobsługi

Daj Twoim klientom opcje self-service

Twoi klienci to pokolenie digital natives. Jeśli udostępniasz im informacje, których potrzebują na stronie, będą mogli rozwiązać samodzielnie swoje problemy.

Dzięki temu możesz wspierać ich 24/7. Twoi klienci nie będą zdani na Google i strony konkurencji. Na co czekasz? Stwórz bazę wiedzy i rozwiń swój biznes z inteligentnym systemem angażowania klienta!

Pytaj o opinie i wspieraj zaangażowanie

Otrzymuj uwagi i sugestie od Twoich klientów przez portal dla konsumentów. Dowiedz się, co im się podoba, co nie, i czego oczekują w przyszłości. Ten rodzaj badań jest nieoceniony i pomoże Ci wysnuć wnioski, które zwiększą zaangażowanie klientów.

Twoi klienci chcą być wysłuchani – daj im przestrzeń.

Poproś klientów o opinie

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Co sprawia, że nasze oprogramowanie help desk jest dobrym wyborem?

Najczęściej i najwyżej oceniany

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.

Najlepszy stosunek ceny do jakości

Biorąc pod uwagę to, ile oferuje LiveAgent, powinniśmy podnieść ceny. Testuj LiveAgent przez dwa tygodnie w ramach darmowego okresu próbnego. Nie pytamy o dane karty kredytowej!

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.