Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.
Co to jest interakcja z klientem?
Interakcja z klientem jest kluczowa dla sukcesu biznesu. Wsparcie klientów poprzez innowacyjne metody, zarządzanie interakcjami i budowanie relacji może zwiększyć lojalność i zadowolenie klientów, co przekłada się na sukces firmy.
Oprogramowanie obsługi klienta powinno umożliwiać automatyzację procesów, integrację z narzędziami marketingowymi, nagrywanie rozmów, zbieranie opinii klientów i wsparcie 24/7. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania, takich jak dział pomocy, czat na żywo i biuro obsługi IT, które pomagają utrzymać wysoki poziom satysfakcji klientów.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.