Twoi klienci są bombardowani wyborem. Każdego dnia muszą zdecydować gdzie kupić kawę, obiad lub zrobić zakupy. To samo się dzieje przy zakupach online. Jest tysiące sklepów z podobnymi przedmiotami w różnej cenie. Jak w takim razie klienci podejmują decyzję o zakupie? Co odróżnia te biznesy, które odnoszą sukces?
Prócz ceny produktu i jego jakości, klienci zwracają uwagę na doświadczenie, jakie zapewnia firma. Czy było angażujące i spersonalizowane? Czy zostawiło pozytywne wrażenie?
Klienci chcą być zaangażowani – chętnie zapłacą więcej za lepsze doświadczenie zakupowe. Jak możesz podnieść zaangażowanie klienta? Jakie strategie dadzą Ci przewagę? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Zaangażowanie konsumenta to wszystkie interakcje między nim a Twoją marką. Prościej: to wszystko to, co robi Twoja marka i co sprawia, że klienci do Ciebie wracają.
Jest wiele sposobów na policzenie zaangażowania. Najważniejsze metryki, których musisz pilnować, to:
średnia wartość zamówienia
częstotliwość zakupu
guest checkout
częstotliwość powtarzania zakupu
Wskaźnik guest checkout pokazuje, ile odwiedzających Twoją stronę kupuje bez założenia konta. Guest checkout jest szczególnie ważny dlatego, że klienci zakładający konto są bardziej skłonni do ponowienia zakupu.
Jak policzyć: liczba zamówień bez logowania/całkowita liczba zamówień
Ten wskaźnik pokazuje Ci, ile czasu upłynie, zanim klient do Ciebie wróci. Sprawdzisz tak zaangażowanie klientów.
Jak policzyć: liczba zamówień w ciągu ostatnich 365 dni/liczba unikalnych konsumentów w ciągu ostatnich 365 dni
Dowiesz się, ile średnio konsument wydaje na zakupy u Ciebie. Najczęściej ci klienci, którzy powtarzają zakupy, wydają około 7 razy więcej niż ci, co nie wracają.
Jak policzyć: całkowity przychód w ciągu ostatnich 365 dni/liczba zamówień złożonych w ciągu ostatnich 365 dni
Wskaźnik częstotliwości powtarzania zakupu daje Ci jasne pojęcie o efektywności Twojej strategii retencji. Wiesz, ile konsumentów zaangażowało się wystarczająco, żeby powtarzać zakupy w Twoim sklepie.
Jak liczyć: liczba klientów, którzy powtórzyli zakupy/całkowita liczba klientów
42% klientów twierdzi, że zapłaciłoby więcej za przyjazne, serdeczne doświadczenie, a 52% za szybkość i efektywność.
80% konsumentów jest skłonnych do zakupu u marki, która zapewnia indywidualne doświadczenia.
48% użytkowników smartfonów jest bardziej skłonnych do zakupów w sklepach, gdzie na mobilnych wersjach strony znajdą instruktażowe treści wideo.
Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.
Oferuj wielokanałowe wsparcie z LiveAgent. Zbieraj wszystkie wiadomości od klientów w jednym pulpicie i odpowiadaj na nie z łatwością.
Oszczędzaj czas wykorzystując automatyzację i skup się na tym, co najważniejsze – personalizacji doświadczenia Twoich klientów.
Stwórz bazy wiedzy i zapewniaj wsparcie 24/7 dla Twoich użytkowników. Wypełnij je FAQ, filmikami, artykułami z instrukcjami lub innymi treściami.
Ustaw pola do zbierania opinii i sugestii jako część Twojego portalu obsługi klienta. Wykorzystaj te wskazówki do poprawy Twojej usługi.
Potrzebujesz zwiększyć zaangażowanie klientów? Bądź tam, gdzie Twoi klienci. Zapewniaj wsparcie na wszystkich platformach, z których korzystają. Dlaczego mieliby korzystać z czegoś innego, żeby się z Tobą skontaktować?
Spraw, żeby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo. Zwracaj się do nich po imieniu. Pamiętaj o ich wcześniejszych pytaniach. Wysyłaj im personalizowane oferty. Z LiveAgent to proste.
Nasz wbudowany CRM w łatwy sposób pokazuje wszystkie ważne informacje o klientach w trakcie Twojej rozmowy. Zobacz poprzednie zakupy, zgłoszenia, dane kontaktowe i personalizowane pola takie jak rozmiar buta czy lokalizacja, i zapewnij tak indywidualne podejście, jak to tylko możliwe.
LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Twoi klienci to pokolenie digital natives. Jeśli udostępniasz im informacje, których potrzebują na stronie, będą mogli rozwiązać samodzielnie swoje problemy.
Dzięki temu możesz wspierać ich 24/7. Twoi klienci nie będą zdani na Google i strony konkurencji. Na co czekasz? Stwórz bazę wiedzy i rozwiń swój biznes z inteligentnym systemem angażowania klienta!
Otrzymuj uwagi i sugestie od Twoich klientów przez portal dla konsumentów. Dowiedz się, co im się podoba, co nie, i czego oczekują w przyszłości. Ten rodzaj badań jest nieoceniony i pomoże Ci wysnuć wnioski, które zwiększą zaangażowanie klientów.
Twoi klienci chcą być wysłuchani – daj im przestrzeń.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.
Biorąc pod uwagę to, ile oferuje LiveAgent, powinniśmy podnieść ceny. Testuj LiveAgent przez dwa tygodnie w ramach darmowego okresu próbnego. Nie pytamy o dane karty kredytowej!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach