Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent

Twoi klienci są bombardowani wyborem. Każdego dnia muszą zdecydować gdzie kupić kawę, obiad lub zrobić zakupy. To samo się dzieje przy zakupach online. Jest tysiące sklepów z podobnymi przedmiotami w różnej cenie. Jak w takim razie klienci podejmują decyzję o zakupie? Co odróżnia te biznesy, które odnoszą sukces?

Prócz ceny produktu i jego jakości, klienci zwracają uwagę na doświadczenie, jakie zapewnia firma. Czy było angażujące i spersonalizowane? Czy zostawiło pozytywne wrażenie?

Klienci chcą być zaangażowani – chętnie zapłacą więcej za lepsze doświadczenie zakupowe. Jak możesz podnieść zaangażowanie klienta? Jakie strategie dadzą Ci przewagę? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of customer engagement

Czym jest zaangażowanie konsumentów?

Zaangażowanie konsumenta to wszystkie interakcje między nim a Twoją marką. Prościej: to wszystko to, co robi Twoja marka i co sprawia, że klienci do Ciebie wracają.

Jak policzyć zaangażowanie konsumentów?

Jest wiele sposobów na policzenie zaangażowania. Najważniejsze metryki, których musisz pilnować, to:

Money bag coin dollars średnia wartość zamówienia

Growing trend money częstotliwość zakupu

Dollar billguest checkout

Repeat purchase rate heart częstotliwość powtarzania zakupu

How to calculate customer engagement

Liczenie zaangażowania konsumentów

Wskaźnik guest checkout pokazuje, ile odwiedzających Twoją stronę kupuje bez założenia konta. Guest checkout jest szczególnie ważny dlatego, że klienci zakładający konto są bardziej skłonni do ponowienia zakupu.

Jak policzyć: liczba zamówień bez logowania/całkowita liczba zamówień

Ten wskaźnik pokazuje Ci, ile czasu upłynie, zanim klient do Ciebie wróci. Sprawdzisz tak zaangażowanie klientów.

Jak policzyć: liczba zamówień w ciągu ostatnich 365 dni/liczba unikalnych konsumentów w ciągu ostatnich 365 dni

Dowiesz się, ile średnio konsument wydaje na zakupy u Ciebie. Najczęściej ci klienci, którzy powtarzają zakupy, wydają około 7 razy więcej niż ci, co nie wracają.

Jak policzyć: całkowity przychód w ciągu ostatnich 365 dni/liczba zamówień złożonych w ciągu ostatnich 365 dni

Wskaźnik częstotliwości powtarzania zakupu daje Ci jasne pojęcie o efektywności Twojej strategii retencji. Wiesz, ile konsumentów zaangażowało się wystarczająco, żeby powtarzać zakupy w Twoim sklepie.

Jak liczyć: liczba klientów, którzy powtórzyli zakupy/całkowita liczba klientów

Skup się na doświadczeniu konsumenta

42% klientów twierdzi, że zapłaciłoby więcej za przyjazne, serdeczne doświadczenie, a 52% za szybkość i efektywność.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Personalizuj treści i wiadomości

80% konsumentów jest skłonnych do zakupu u marki, która zapewnia indywidualne doświadczenia.

Twórz przydatne i wartościowe treści

48% użytkowników smartfonów jest bardziej skłonnych do zakupów w sklepach, gdzie na mobilnych wersjach strony znajdą instruktażowe treści wideo.

Create useful content

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Jak LiveAgent poprawia zaangażowanie klienta?

Provide omnichannel support

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

Oferuj wielokanałowe wsparcie z LiveAgent. Zbieraj wszystkie wiadomości od klientów w jednym pulpicie i odpowiadaj na nie z łatwością.

Personalized services on real-time

Personalizowana, bieżąca obsługa

Oszczędzaj czas wykorzystując automatyzację i skup się na tym, co najważniejsze – personalizacji doświadczenia Twoich klientów.

Provide multiple self service options to customers

Oferuj różnorodne formy samoobsługi

Stwórz bazy wiedzy i zapewniaj wsparcie 24/7 dla Twoich użytkowników. Wypełnij je FAQ, filmikami, artykułami z instrukcjami lub innymi treściami.

Receive feedback and suggestions from customers

Otrzymuj opinie i sugestie

Ustaw pola do zbierania opinii i sugestii jako część Twojego portalu obsługi klienta. Wykorzystaj te wskazówki do poprawy Twojej usługi.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizacja i szybkość we wszystkich kanałach wsparcia

Potrzebujesz zwiększyć zaangażowanie klientów? Bądź tam, gdzie Twoi klienci. Zapewniaj wsparcie na wszystkich platformach, z których korzystają. Dlaczego mieliby korzystać z czegoś innego, żeby się z Tobą skontaktować?

Troska zwiększy zaangażowanie klienta

Spraw, żeby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo. Zwracaj się do nich po imieniu. Pamiętaj o ich wcześniejszych pytaniach. Wysyłaj im personalizowane oferty. Z LiveAgent to proste.

Nasz wbudowany CRM w łatwy sposób pokazuje wszystkie ważne informacje o klientach w trakcie Twojej rozmowy. Zobacz poprzednie zakupy, zgłoszenia, dane kontaktowe i personalizowane pola takie jak rozmiar buta czy lokalizacja, i zapewnij tak indywidualne podejście, jak to tylko możliwe.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Daj Twoim klientom opcje self-service

Twoi klienci to pokolenie digital natives. Jeśli udostępniasz im informacje, których potrzebują na stronie, będą mogli rozwiązać samodzielnie swoje problemy.

Dzięki temu możesz wspierać ich 24/7. Twoi klienci nie będą zdani na Google i strony konkurencji. Na co czekasz? Stwórz bazę wiedzy i rozwiń swój biznes z inteligentnym systemem angażowania klienta!

Pytaj o opinie i wspieraj zaangażowanie

Otrzymuj uwagi i sugestie od Twoich klientów przez portal dla konsumentów. Dowiedz się, co im się podoba, co nie, i czego oczekują w przyszłości. Ten rodzaj badań jest nieoceniony i pomoże Ci wysnuć wnioski, które zwiększą zaangażowanie klientów.

Twoi klienci chcą być wysłuchani – daj im przestrzeń.

Ask your customers for feedback

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Co sprawia, że nasze oprogramowanie help desk jest dobrym wyborem?

Najczęściej i najwyżej oceniany

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.

Najlepszy stosunek ceny do jakości

Biorąc pod uwagę to, ile oferuje LiveAgent, powinniśmy podnieść ceny. Testuj LiveAgent przez dwa tygodnie w ramach darmowego okresu próbnego. Nie pytamy o dane karty kredytowej!

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej
Related Articles to Zwiększ zaangażowanie
Zmień więcej osób przeglądających witrynę w klientów dzięki możliwościom handlu elektronicznego LiveAgent. Nasz widżet czatu na żywo jest prosty w obsłudze i przynosi rezultaty.

eCommerce

Narzędzie LiveAgent umożliwia obsługę czatu, poczty e-mail i telefonu w jednym miejscu, integracje z innymi platformami e-commerce oraz zaawansowane raportowanie i ranking agentów. Darmowa wersja próbna wynosi 7 lub 30 dni i nie wymaga karty kredytowej. Narzędzie pozwala na zwiększenie sprzedaży poprzez stworzenie kultury zorientowanej na klienta i rozwijanie strategii obsługi klienta, które przekładają się na wyższy współczynnik konwersji. Contrado.com poleca LiveAgent ze względu na szybkość wdrożenia i poprawę kontaktu z klientami.

Budowanie dobrych relacji z klientami poprzez interakcje z klientami może odgrywać kluczową rolę w określaniu pozycji Twojej marki na rynku.

Wprowadzenie do interakcji z klientem

LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu, takie jak centrum wsparcia i przenoszenie danych. Firma ma program lojalnościowy i partnerów VoIP. Zajrzyj na blog i subskrybuj newsletter, by być na bieżąco. Quality Unit, LLC jest właścicielem LiveAgent. W trakcie rejestracji dostaniesz dane do logowania.

Kwik Charger narodził się w Nowym Jorku, kiedy nowe przełomy techniczne umożliwiły szybkie ładowanie nowych iPhone'ów.

Kwik Charger | LiveAgent

LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu w zakresie obsługi klienta. Współpracuje z partnerami i oferuje program lojalnościowy. Na stronie można znaleźć centrum wsparcia, dziennik zmian oraz książkę telefoniczną. Zarejestrowani użytkownicy mogą korzystać z funkcji integracji, a blog i szablony służą do sprawniejszego działania. LiveAgent dba o poufność danych swoich klientów i działa zgodnie z wymaganiami GDPR.

Zwalcz porzucanie koszyków i odzyskaj kupujących dzięki zaawansowanym funkcjom czatu i automatyzacji od LiveAgent. Z nami to łatwe!

Odzyskaj porzucone koszyki

LiveAgent oferuje narzędzia do zarządzania zgłoszeniami i wiele innych funkcji przydatnych dla biznesu i przemysłu. Jest to niezbędna funkcja działu pomocy technicznej, umożliwiająca szybkie i skuteczne zarządzanie danymi i zapytaniami klientów. Personel obsługi klienta jest dzięki temu lepiej zorganizowany i może skuteczniej pomagać klientom. LiveAgent oferuje również wsparcie techniczne, szablony, webinary i wiele innych przydatnych funkcji dla biznesu i przemysłu.

Popraw jakość obsługi klienta za pomocą prostego przycisku czatu na żywo na swojej stronie. Sprawdź wszystkie funkcje i korzyści, jakie oferuje czat na żywo.

Czat w czasie rzeczywistym

LiveAgent to platforma wsparcia biznesu, która oferuje funkcje przenoszenia danych, dziennika zmian oraz zapytań ofertowych. Firma ma wiele nagród i certyfikatów oraz program lojalnościowy i partnerów VoIP. LiveAgent ma również blog, akademię i możliwość subskrypcji newslettera. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Martinus to największa księgarnia internetowa i sieć księgarni na Słowacji, założona w 1990 roku. Przeczytaj więcej o ich historii sukcesu.

Martinus | LiveAgent

LiveAgent pomógł Martinusowi zarządzać zgłoszeniami klientów i przyspieszyć odpowiadanie na nie. Dzięki temu, że agenci widzą pełną historię komunikacji z klientem, mogą szybko ocenić jego potrzeby i odpowiedzieć na pytania. Dodatkowo, podłączenie koszyka zakupowego przez API przyspiesza i usprawnia całą komunikację. Przedstawiciele pomocy technicznej uwielbiają korzystać z LiveAgent ze względu na łatwość obsługi i możliwość pracy zdalnej.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo