Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent

Twoi klienci są bombardowani wyborem. Każdego dnia muszą zdecydować gdzie kupić kawę, obiad lub zrobić zakupy. To samo się dzieje przy zakupach online. Jest tysiące sklepów z podobnymi przedmiotami w różnej cenie. Jak w takim razie klienci podejmują decyzję o zakupie? Co odróżnia te biznesy, które odnoszą sukces?

Prócz ceny produktu i jego jakości, klienci zwracają uwagę na doświadczenie, jakie zapewnia firma. Czy było angażujące i spersonalizowane? Czy zostawiło pozytywne wrażenie?

Klienci chcą być zaangażowani – chętnie zapłacą więcej za lepsze doświadczenie zakupowe. Jak możesz podnieść zaangażowanie klienta? Jakie strategie dadzą Ci przewagę? Odpowiedzi znajdziesz poniżej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of customer engagement

Czym jest zaangażowanie konsumentów?

Zaangażowanie konsumenta to wszystkie interakcje między nim a Twoją marką. Prościej: to wszystko to, co robi Twoja marka i co sprawia, że klienci do Ciebie wracają.

Jak policzyć zaangażowanie konsumentów?

Jest wiele sposobów na policzenie zaangażowania. Najważniejsze metryki, których musisz pilnować, to:

Money bag coin dollars średnia wartość zamówienia

Growing trend money częstotliwość zakupu

Dollar billguest checkout

Repeat purchase rate heart częstotliwość powtarzania zakupu

How to calculate customer engagement

Liczenie zaangażowania konsumentów

Guest checkout rates

Wskaźnik guest checkout pokazuje, ile odwiedzających Twoją stronę kupuje bez założenia konta. Guest checkout jest szczególnie ważny dlatego, że klienci zakładający konto są bardziej skłonni do ponowienia zakupu.

Jak policzyć: liczba zamówień bez logowania/całkowita liczba zamówień

Purchase frequency

Ten wskaźnik pokazuje Ci, ile czasu upłynie, zanim klient do Ciebie wróci. Sprawdzisz tak zaangażowanie klientów.

Jak policzyć: liczba zamówień w ciągu ostatnich 365 dni/liczba unikalnych konsumentów w ciągu ostatnich 365 dni

Average order value

Dowiesz się, ile średnio konsument wydaje na zakupy u Ciebie. Najczęściej ci klienci, którzy powtarzają zakupy, wydają około 7 razy więcej niż ci, co nie wracają.

Jak policzyć: całkowity przychód w ciągu ostatnich 365 dni/liczba zamówień złożonych w ciągu ostatnich 365 dni

Purchase repeat frequency

Wskaźnik częstotliwości powtarzania zakupu daje Ci jasne pojęcie o efektywności Twojej strategii retencji. Wiesz, ile konsumentów zaangażowało się wystarczająco, żeby powtarzać zakupy w Twoim sklepie.

Jak liczyć: liczba klientów, którzy powtórzyli zakupy/całkowita liczba klientów

Skup się na doświadczeniu konsumenta

42% klientów twierdzi, że zapłaciłoby więcej za przyjazne, serdeczne doświadczenie, a 52% za szybkość i efektywność.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Personalizuj treści i wiadomości

80% konsumentów jest skłonnych do zakupu u marki, która zapewnia indywidualne doświadczenia.

Twórz przydatne i wartościowe treści

48% użytkowników smartfonów jest bardziej skłonnych do zakupów w sklepach, gdzie na mobilnych wersjach strony znajdą instruktażowe treści wideo.

Create useful content

Zadowolony klient to najlepszy klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Jak LiveAgent poprawia zaangażowanie klienta?

Provide omnichannel support

Zapewnij wielokanałowe wsparcie

Oferuj wielokanałowe wsparcie z LiveAgent. Zbieraj wszystkie wiadomości od klientów w jednym pulpicie i odpowiadaj na nie z łatwością.

Personalized services on real-time

Personalizowana, bieżąca obsługa

Oszczędzaj czas wykorzystując automatyzację i skup się na tym, co najważniejsze – personalizacji doświadczenia Twoich klientów.

Provide multiple self service options to customers

Oferuj różnorodne formy samoobsługi

Stwórz bazy wiedzy i zapewniaj wsparcie 24/7 dla Twoich użytkowników. Wypełnij je FAQ, filmikami, artykułami z instrukcjami lub innymi treściami.

Receive feedback and suggestions from customers

Otrzymuj opinie i sugestie

Ustaw pola do zbierania opinii i sugestii jako część Twojego portalu obsługi klienta. Wykorzystaj te wskazówki do poprawy Twojej usługi.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizacja i szybkość we wszystkich kanałach wsparcia

Potrzebujesz zwiększyć zaangażowanie klientów? Bądź tam, gdzie Twoi klienci. Zapewniaj wsparcie na wszystkich platformach, z których korzystają. Dlaczego mieliby korzystać z czegoś innego, żeby się z Tobą skontaktować?

Troska zwiększy zaangażowanie klienta

Spraw, żeby Twoi klienci poczuli się wyjątkowo. Zwracaj się do nich po imieniu. Pamiętaj o ich wcześniejszych pytaniach. Wysyłaj im personalizowane oferty. Z LiveAgent to proste.

Nasz wbudowany CRM w łatwy sposób pokazuje wszystkie ważne informacje o klientach w trakcie Twojej rozmowy. Zobacz poprzednie zakupy, zgłoszenia, dane kontaktowe i personalizowane pola takie jak rozmiar buta czy lokalizacja, i zapewnij tak indywidualne podejście, jak to tylko możliwe.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent łączy świetny czat na żywo, zgłoszenia i automatyzację, które pozwalają nam na dostarczanie najwyższej jakości obsługi naszym klientom.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Daj Twoim klientom opcje self-service

Twoi klienci to pokolenie digital natives. Jeśli udostępniasz im informacje, których potrzebują na stronie, będą mogli rozwiązać samodzielnie swoje problemy.

Dzięki temu możesz wspierać ich 24/7. Twoi klienci nie będą zdani na Google i strony konkurencji. Na co czekasz? Stwórz bazę wiedzy i rozwiń swój biznes z inteligentnym systemem angażowania klienta!

Pytaj o opinie i wspieraj zaangażowanie

Otrzymuj uwagi i sugestie od Twoich klientów przez portal dla konsumentów. Dowiedz się, co im się podoba, co nie, i czego oczekują w przyszłości. Ten rodzaj badań jest nieoceniony i pomoże Ci wysnuć wnioski, które zwiększą zaangażowanie klientów.

Twoi klienci chcą być wysłuchani – daj im przestrzeń.

Ask your customers for feedback

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Co sprawia, że nasze oprogramowanie help desk jest dobrym wyborem?

Most reviewed and number 1

Najczęściej i najwyżej oceniany

LiveAgent to najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku.

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 tysięcy biznesów z różnych branż wybrało LiveAgent do obsługi klientów.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, więcej niż 40 integracjami i nieskończonymi możliwościami personalizacji, narzędzie łatwo dostosowuje się do Twoich wymagań.

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w ustawieniu i użyciu. Kilka minut i już możesz korzystać z Twojego konta LiveAgent.

Najlepszy stosunek ceny do jakości

Biorąc pod uwagę to, ile oferuje LiveAgent, powinniśmy podnieść ceny. Testuj LiveAgent przez dwa tygodnie w ramach darmowego okresu próbnego. Nie pytamy o dane karty kredytowej!

Package Name

Ticket

Najlepszy wybór dla przedsiębiorców i małych agencji

$15 /miesiąc
Package Name

Chat+Ticket

Dla małych i średnich przedsiębiorstw, marketerów oraz dużych agencji

$29 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… korzystają z LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy podpięcia karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zZwiększ zaangażowanie
Akademia - Wartosc Klienta

Jaka jest wartość klienta?

Badanie przeprowadzone przez firmę Gartner wykazało, że większość dostawców rozwiązań zbytnio koncentruje się na funkcjach i technologii produktów. Zapominając o wartości klienta.

Slowniczek - Self Service

Samoobsługa

This text discusses the importance of marketing and how it can impact a business's success. It emphasizes the need for strategic and targeted marketing efforts to reach the right audience and achieve business goals. Effective marketing can lead to increased brand awareness, customer engagement, and ultimately, higher sales and revenue.

Narzedzie Self Service

Narzędzie self-service

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

Budowanie dobrych relacji z klientami poprzez interakcje z klientami może odgrywać kluczową rolę w określaniu pozycji Twojej marki na rynku.

Co to jest interakcja z klientem?

Interakcja z klientem jest kluczowa dla sukcesu biznesu. Wsparcie klientów poprzez innowacyjne metody, zarządzanie interakcjami i budowanie relacji może zwiększyć lojalność i zadowolenie klientów, co przekłada się na sukces firmy.

Posiadanie dobrego oprogramowania obsługi klienta stało się koniecznością dla nowoczesnych firm, które dążą do budowania pozytywnych relacji z klientami.

Co to jest obsługa klienta?

Oprogramowanie obsługi klienta powinno umożliwiać automatyzację procesów, integrację z narzędziami marketingowymi, nagrywanie rozmów, zbieranie opinii klientów i wsparcie 24/7. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania, takich jak dział pomocy, czat na żywo i biuro obsługi IT, które pomagają utrzymać wysoki poziom satysfakcji klientów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x