Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akademia
  • Wprowadzenie do docenienia klienta

Wprowadzenie do docenienia klienta

Czym jest uznanie klientów?

Uznanie klienta można zdefiniować jako miarę wysiłków firmy wobec klientów. To proaktywne podejście do angażowania klientów i pokazywania im, że Ci na nich zależy i jesteś wdzięczny za ich biznes. Dlatego inicjatywy docenienia klientów są skierowane głównie do obecnych klientów.

Posiadanie solidnej strategii doceniania klientów jest podstawą;

Przykład uznania klienta - LiveAgent
Przykład uznania klienta

Dlaczego uznanie klienta jest ważne?

Firmy, które nie cenią swoich klientów, ryzykują utratę ich na rzecz konkurencji, ponieważ klienci, którzy nie czują się doceniani i zadbani, są bardziej skłonni do rezygnacji.

Badanie firmy Rockefeller Corporation wykazało, że 68% całej bazy klientów odchodzi z powodu postrzeganej obojętności, co oznacza, że ​​wierzą, że firmy nie dbają o nich – w porównaniu do zaledwie 14% odchodzących z powodu niezadowolenia z produktu lub usługi.

Z drugiej strony opracowanie i wdrożenie skutecznej strategii docenienia klienta może stać się kluczowym czynnikiem sukcesu. Firmy, które mają więcej zadowolonych klientów, cieszą się lepszą lojalnością i utrzymaniem klientów. Biorąc pod uwagę, że lojalni klienci kupują 90% częściej i wydają 60% więcej na transakcję, zgodnie z ankietą Rosetta Consulting – ostatecznie skutkuje to zwiększoną rentownością biznesu. Badanie przeprowadzone przez Andy Fred Wali i Bright C Opara również ujawniło, że klient strategia aprecjacji wpływa na lojalność i rzecznictwo klientów, co prowadzi do zwiększenia wzrostu sprzedaży.

Frazy uznania klientów

Język używany przez firmy w komunikacji z potencjalnymi klientami ma duży wpływ na ich postrzeganie. Istnieje wiele różnych sposobów wyrażania wdzięczności lojalnym klientom językiem. Oto niektóre z najbardziej podstawowych zwrotów i słów do zapamiętania:

  • Proste „Dziękuję” i wszystkie jego odmiany;
  • Słowa uznania („Naprawdę doceniamy wybór naszej firmy…”);
  • Słowa wdzięczności („Jesteśmy wdzięczni za wiele lat bycia lojalnym klientem”);
  • Warunki uznania i uznania („Aby docenić Twoją lojalność, chcielibyśmy zaprosić Cię do udziału w naszym programie doceniania klientów.”)
Wprowadzenie do docenienia klienta

Podziękowania dla firm

Jeśli Twój zespół obsługi klienta stale korzysta z ta sama fraza, oto kilka dobrych przykładów innego sformułowania tej samej frazy:

  • Dziękuję za Twoje zamówienie!
  • Dziękujemy za zakupy!
  • Dziękujemy za zamówienie!
  • Dziękuję za wsparcie mojej małej firmy!
  • Dziękuję za wsparcie mojego biznesu!
  • Dziękujemy za zakupy z nami!
  • Dziękujemy za współpracę z nami!

Szukasz więcej szablonów oceny klientów do wykorzystania? Sprawdź nasze bezpłatne szablony e-maili z podziękowaniami dla klientów, które możesz skopiować & pasta.

Pomysły na uznanie klientów

Według ankiety ClickFox 62% konsumentów nie wierzy, że ich lojalne marki wystarczająco ich nagradzają. Istnieje wiele różnych sposobów, zarówno kreatywnych, jak i prostych, dzięki którym marka może sprawić, że klienci poczują, że im zależy.

Inwestowanie czasu i zasobów w inicjatywy związane z uznaniem klientów i regularne wyrażanie wdzięczności klientom ma kilka zalet. Może znacznie pogłębić relacje z klientami, zwiększyć satysfakcję, poprawić lojalność klientów i zachęcać do promowania marki.

Niezależnie od tego, jakie pomysły na docenienie klientów firma zdecyduje się wdrożyć, zawsze należy pamiętać o kilku rzeczach. Każda próba podziękowania klientom musi być trafna, wartościowa, zauważalna, szczera, a najlepiej spersonalizowana.

30 pomysłów na docenienie klientów, które firmy mogą wykorzystać, aby podziękować klientom

  • Oferuj losowe kupony rabatowe na swoje produkty/usługi.
  • Wysyłaj kupony, przemyślane karty podarunkowe lub po prostu pudełko ciasteczek do lojalnych klientów.
  • Zapewnij bezpłatne aktualizacje produktów lub usług.
  • Do każdego zakupu dołącz notatki z uznaniem klientów.
  • Oferuj spersonalizowane funkcje swoich produktów lub usług.
  • Zachęcaj klientów, którzy niedawno wydali pięciokrotne recenzje.
  • Wysyłaj e-maile z podziękowaniami po zakupie, ponownym zakupie lub opinii.
  • Udostępniaj wartościowe treści, które pomogą klientom w pełni wykorzystać Twoje produkty lub usługi.
  • Utwórz film z podziękowaniem i udostępnij go klientom.
  • Wysyłaj ręcznie pisane spersonalizowane listy z podziękowaniami pocztą tradycyjną.
  • Promuj lojalnych klientów na swojej stronie internetowej, blogu lub w mediach społecznościowych.
  • Udostępniaj na swoim blogu studia przypadków i historie sukcesu klientów
  • Oferuj promocje swoim zwolennikom mediów społecznościowych.
  • Wysyłaj klientom odpowiednie i wartościowe prezenty z podziękowaniami
  • Zapewnij klientom bezpłatne sesje konsultacyjne.
  • Oferuj bezpłatne materiały edukacyjne — na przykład seminaria internetowe, dokumenty, samouczki itp.
  • Daj klientom specjalne zniżki lub gratisy z okazji urodzin lub wyślij im kartki urodzinowe z życzeniami „Wszystkiego najlepszego!”
  • Nagradzaj klientów programem lojalnościowym dla klientów.
  • Stwórz klub VIP klienta z ekskluzywnymi dodatkami.
  • Uruchom program poleceń i nagradzaj klientów za polecanie znajomych.
  • Jeśli klienci są właścicielami firm, przekaż ich firmę innym.
  • Oferuj klientom specjalne oferty na inne (niekonkurencyjne) marki.
  • Zorganizuj niezapomniane wydarzenie z uznaniem klientów.
  • Zorganizuj konkurs uznania klienta lub prezent.
  • Od czasu do czasu zaskakuj lojalnych klientów nieoczekiwanymi korzyściami.
  • Pokaż, że wprowadziłeś zmiany w odpowiedzi na ich opinie.
  • Świętuj najważniejsze wydarzenia w firmie i wyróżnij najbardziej lojalnych klientów.
  • Miej konkretny dzień, tydzień lub miesiąc poświęcony docenieniu klientów.
  • Przekaż darowiznę na lokalną organizację charytatywną w imieniu swojego klienta.
  • Zaproponuj zasponsorowanie klienta na wydarzenie, w którym uczestniczy.

Cytaty uznania klientów

Te 5 cytatów z uznaniem klientów pokazuje, jak ważna jest troska o klientów i okazywanie uznania:

„Słowo uznania często może osiągnąć to, czego nic innego nie mogłoby osiągnąć”.

B. C. Forbes

„Obróć swój świat wokół klienta, a więcej klientów będzie kręcić się wokół Ciebie”.

Heather Williams

„Klientów nie obchodzi, ile wiesz, chyba że wiedzą, jak bardzo Ci zależy”.

Damon Richards

„Klienci są jak zęby. Jeśli się nimi nie zajmiesz, odchodzą jeden po drugim, aż ich nie ma”.

Jerry Flanagan

„Łatwiej jest pokochać markę, gdy ta odwzajemnia miłość”.

Seth Godin

Odkrywaj na własną rękę

Wiedza jest ważna, ale tylko wtedy, gdy jest stosowana w praktyce. Przetestuj wszystko, czego się uczysz w naszej akademii bezpośrednio w LiveAgent.

LiveAgent Product Tour

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Czym jest uznanie klienta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uznanie klienta można zdefiniować jako miarę wysiłków firmy wobec klientów. To proaktywne podejście do angażowania klientów i pokazywania im, że Ci na nich zależy.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Dlaczego uznanie klienta ma znaczenie?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Firmy, które nie cenią swoich klientów, ryzykują utratę ich na rzecz konkurencji. Ponieważ klienci, którzy nie czują się doceniani i zadbani, są bardziej skłonni do zmiany marki. } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak wyrażasz wdzięczność klientom?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Wyrażaj wdzięczność klientom za pomocą losowych rabatów, kuponów, e-maili z podziękowaniami, bezpłatnych sesji konsultacyjnych lub darowizny na cele charytatywne w imieniu klienta.” } }] }
Wróć do Akademii Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.