Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

Zbliż się do potencjalnych kupujących dzięki LiveAgent – najczęściej ocenianemu jako numer 1 oprogramowaniu do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Popraw pomyślność & satysfakcję

Wdrożenie LiveAgent dla e-commerce w Twojej witrynie to kwestia kilku sekund. Jednak wpływ na Twój e-commerce trwa przez cały czas. Wprowadzenie LiveAgent do Twojego e-sklepu może zwiększyć zadowolenie Twoich klientów o ponad 60%.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Poprowadź swoich klientów

Oferowanie pomocy klientom we właściwym czasie może mieć znaczący wpływ na Twój biznes. Za każdym razem, gdy ktoś ma pytanie, czat na żywo lub centrum obsługi telefonicznej są do Twojej dyspozycji. Wzmocnij obsługę klienta dzięki LiveAgent do handlu elektronicznego.

Zbuduj bazę lojalnych klientów

Lojalność klientów powinna być jednym z kluczowych mierników Twojej firmy. Klienci wolą Twoje produkty & usług i pozostaną z Tobą, dopóki będą usatysfakcjonowani. Im więcej masz lojalnych klientów, tym lepsze wyniki zobaczysz pod koniec każdego miesiąca.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Zmniejsz liczbę porzucanych koszyków

Monitoruj swoich klientów, przygotuj się z wyprzedzeniem i skontaktuj się z nimi, zanim będą mogli odesłać zaproszenia z proaktywnymi zaproszeniami do czatu. Dzięki czatowi na żywo możesz zapewnić obsługę klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, nawet gdy jesteś offline, za pomocą formularzy kontaktowych.

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje oraz dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Related Articles to Usługi e-commerce
Szukasz doskonałego oprogramowania pomocy technicznej dla swojej firmy z zakresu marketingu i telekomunikacji? Twoje poszukiwania dobiegły końca. Zobacz, co oferuje LiveAgent.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży marketingowej

LiveAgent for marketing leaders provides customers with freedom of choice in communication. Taking care of existing customers is easier than acquiring new ones. LiveAgent offers various options for customers to connect with your brand. With over 21,000 satisfied businesses, LiveAgent's help desk software has a positive impact on marketing and telecommunications. Top brands like Huawei, BMW, Yamaha, O2, and Oxford University trust LiveAgent. Try it for free without a credit card.

Przyciągnij uwagę swojego klienta, drastycznie ograniczając jego zadania operacyjne z LiveAgent. To najczęściej i najwyżej oceniane rozwiązanie dla małych i średnich firm w 2020 roku.

Oprogramowanie help desk dla agencji

LiveAgent to oprogramowanie pomagające w kontaktach z klientami, oferujące usługi czatu na żywo, zarządzania komunikacją z klientem oraz system pomocy technicznej. Dostępna jest darmowa wersja próbna na 7 lub 30 dni, bez konieczności posiadania karty kredytowej oraz możliwość wyboru nazwy subdomeny. Produkt ten jest idealny dla agencji reklamowych, cyfrowych, promocyjnych, Social Media, marketingu internetowego, biur podróży i turystyki, freelancerów i innych agencji. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent proponuje dwa plany dla mniejszych i większych przedsiębiorców, z dostępem do funkcji przez 14-dniowy bezpłatny okres próbny z przejrzystymi i przystępnymi cenami.

LiveAgent to najlepsze oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku. Skorzystaj z bezpłatnej wersji próbnej i od razu rozwijaj swoją firmę!

Oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm

Wdrożenie wielokanałowego oprogramowania dla pomocy technicznej może zaoszczędzić czas i wpłynąć na wykonywanie codziennych zadań w firmie, co jest kluczowe dla klientów. Czat na żywo może pomóc przyszłym współpracownikom w aplikowaniu na stanowiska. Startupy i małe firmy mają duży udział w gospodarce kraju.

LiveAgent znajduje zastosowanie w wielu segmentach różnych branż. Księgowość i prawo to jedna z nich. Zobacz jakie korzyści daje LiveAgent i wypróbuj nas już dziś.

Oprogramowanie obsługi technicznej dla branży księgowej i prawniczej

LiveAgent dla branży księgowej pomaga zoptymalizować wydatki dzięki czatowi na żywo w czasie rzeczywistym, co pozwala na obsługę trzech rozmów jednocześnie. To inwestycja, która przynosi najlepszy zwrot, zwiększając przychody i udziały w rynku.

Przenieś się z LeadDesk do LiveAgent i odkrywaj korzyści, takie jak świetne wielokanałowe wsparcie, najszybszy czat na żywo i wiele więcej.

Szukasz alternatywy dla LeadDesk?

Klienci chwalą LiveAgent za dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi oraz świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. W porównaniu do konkurencyjnych narzędzi, LiveAgent oferuje więcej funkcji i integracji. Klienci to doceniają i cenią sobie przystępną cenę oraz pomocny zespół wsparcia.

Rozwijaj się jako jednoosobowa firma lub jako freelancer dzięki LiveAgent, najczęściej recenzowanemu i najlepszemu oprogramowaniu do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2020 roku. Pozostań bliżej swoich klientów i pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Oprogramowanie pomocy technicznej dla solo-przedsiębiorców

Oprogramowanie dla pomocy technicznej LiveAgent posiada funkcję czatu na żywo z automatyzacją, formularzami i pełną personalizacją. To pozwala na zamknięcie sprzedaży w czasie rzeczywistym.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo