Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

Zbliż się do potencjalnych kupujących dzięki LiveAgent – najczęściej ocenianemu jako numer 1 oprogramowaniu do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Popraw pomyślność & satysfakcję

Wdrożenie LiveAgent dla e-commerce w Twojej witrynie to kwestia kilku sekund. Jednak wpływ na Twój e-commerce trwa przez cały czas. Wprowadzenie LiveAgent do Twojego e-sklepu może zwiększyć zadowolenie Twoich klientów o ponad 60%.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Poprowadź swoich klientów

Oferowanie pomocy klientom we właściwym czasie może mieć znaczący wpływ na Twój biznes. Za każdym razem, gdy ktoś ma pytanie, czat na żywo lub centrum obsługi telefonicznej są do Twojej dyspozycji. Wzmocnij obsługę klienta dzięki LiveAgent do handlu elektronicznego.

Zbuduj bazę lojalnych klientów

Lojalność klientów powinna być jednym z kluczowych mierników Twojej firmy. Klienci wolą Twoje produkty & usług i pozostaną z Tobą, dopóki będą usatysfakcjonowani. Im więcej masz lojalnych klientów, tym lepsze wyniki zobaczysz pod koniec każdego miesiąca.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Zmniejsz liczbę porzucanych koszyków

Monitoruj swoich klientów, przygotuj się z wyprzedzeniem i skontaktuj się z nimi, zanim będą mogli odesłać zaproszenia z proaktywnymi zaproszeniami do czatu. Dzięki czatowi na żywo możesz zapewnić obsługę klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, nawet gdy jesteś offline, za pomocą formularzy kontaktowych.

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje oraz dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
Artykuły powiązane zUsługi e-commerce
Zadbaj o swoje rozliczenia, faktury, autoryzację płatności i wiele więcej dzięki narzędziom rozliczeniowym i integracji z LiveAgent.

Zarządzanie płatnościami

LiveAgent to rozbudowane oprogramowanie do obsługi klienta, z pozytywnymi opiniami, oferujące wsparcie wielojęzyczne i narzędzia analizy.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.

Zmień więcej osób przeglądających witrynę w klientów dzięki możliwościom handlu elektronicznego LiveAgent. Nasz widżet czatu na żywo jest prosty w obsłudze i przynosi rezultaty.

eCommerce

LiveAgent to narzędzie, które pozwala na zwiększenie konwersji poprzez strategię obsługi klienta, w tym wprowadzenie czatu na żywo i wsparcie dla kupujących. Firmy, które korzystają z takiego podejścia, osiągają o 11% wyższy współczynnik konwersji. LiveAgent oferuje darmową wersję próbną i potężną bazę wiedzy z edytorem WYSIWYG. Narzędzie self-service LiveAgent oferuje samoobsługowe wsparcie klienta poprzez bazy wiedzy, FAQ, przewodniki rozwiązywania problemów i społeczności klientów. Mapa strony Teks informuje o preferencjach klientów w kontekście obsługi - preferują oni interakcje z ludzkimi przedstawicielami, a nie chatbotami. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent! LiveAgent proponuje uniwersalną skrzynkę odbiorczą oraz obsługę czatu na żywo i wygodne wbudowane centrum telefoniczne.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

"Learn how to effectively market your business by leveraging social media platforms and targeting your audience with compelling content."

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Przekazywanie jest jednym z najłatwiejszych sposobów konfiguracji konta e-mail w LiveAgent. Przeczytaj teraz o korzystaniu z tej funkcji i nie tylko w artykule.

Przekazywanie poczty e-mail

Re:amaze to doskonałe oprogramowanie obsługi klienta w mediach społecznościowych. Przekazywanie poczty e-mail w LiveAgent umożliwia natychmiastową reakcję na wiadomości.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo