Oprogramowanie Helpdesk dla branży e-commerce

Zbliż się do potencjalnych kupujących dzięki LiveAgent – najczęściej ocenianemu jako numer 1 oprogramowaniu do pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Popraw pomyślność & satysfakcję

Wdrożenie LiveAgent dla e-commerce w Twojej witrynie to kwestia kilku sekund. Jednak wpływ na Twój e-commerce trwa przez cały czas. Wprowadzenie LiveAgent do Twojego e-sklepu może zwiększyć zadowolenie Twoich klientów o ponad 60%.

happy customers-illustration
ecommerce services-illustraion

Poprowadź swoich klientów

Oferowanie pomocy klientom we właściwym czasie może mieć znaczący wpływ na Twój biznes. Za każdym razem, gdy ktoś ma pytanie, czat na żywo lub centrum obsługi telefonicznej są do Twojej dyspozycji. Wzmocnij obsługę klienta dzięki LiveAgent do handlu elektronicznego.

Zbuduj bazę lojalnych klientów

Lojalność klientów powinna być jednym z kluczowych mierników Twojej firmy. Klienci wolą Twoje produkty & usług i pozostaną z Tobą, dopóki będą usatysfakcjonowani. Im więcej masz lojalnych klientów, tym lepsze wyniki zobaczysz pod koniec każdego miesiąca.

ecommerce choice-illustration
Man doing groceries with shopping list

Zmniejsz liczbę porzucanych koszyków

Monitoruj swoich klientów, przygotuj się z wyprzedzeniem i skontaktuj się z nimi, zanim będą mogli odesłać zaproszenia z proaktywnymi zaproszeniami do czatu. Dzięki czatowi na żywo możesz zapewnić obsługę klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, nawet gdy jesteś offline, za pomocą formularzy kontaktowych.

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu i referencje oraz dowiedz się, jak LiveAgent może usprawnić obsługę klienta i zwiększyć zadowolenie partnerów biznesowych.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zUsługi e-commerce
Szkolenie to proces szkolenia agentów, aby byli dobrze przygotowani do obsługi klientów. Trening to coś, czego nie powinno się przerywać.

Szkolenie

Szkolenie z obsługi klienta jest kluczowe dla zapewnienia wsparcia i zwiększenia lojalności klientów. Długoterminowa strategia marketingowa opiera się na rekomendacjach klientów i natychmiastowej reakcji na wiadomości. LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania biznesowe.

Czy masz zgłoszenie dotyczące wielu problemów? Podziel zgłoszenie na dwa lub więcej i pozwól różnym agentom zajmować się oddzielnymi problemami klientów.

Zgłoszenia dzielone

LiveAgent to platforma obsługi klienta online, oferująca bogate funkcje takie jak podział klientów, gotowe wiadomości, czat na żywo i monitorowanie interakcji z klientami. Narzędzie self-service oferuje wsparcie dla wielu języków i samoobsługę klienta, obniżając koszty wsparcia. Możliwość integracji z Voyced VoIP i program lojalnościowy to dodatkowe funkcje. Warto zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów, aby sprostać oczekiwaniom konsumentów.

Twoje dane są zawsze archiwizowane za pomocą LiveAgent. Mamy wiele centrów danych na całym świecie, więc nie musisz się martwić o utratę ważnych informacji.

Wiele centrów danych

LiveAgent to narzędzie obsługi klienta, oferujące wiele przydatnych funkcji, w tym przycisk priorytetowy, który zwiększa zadowolenie klientów i efektywność agentów.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

CST uczy przedstawicieli klientów, jak używać pozytywnego języka, odpowiadać wartościami lub komunikować się ze złym klientem. Kliknij po więcej.

Szkolenie z obsługi klienta

LiveAgent to oprogramowanie do obsługi klienta, oferujące partnerstwo, blog, subskrypcję newslettera i możliwość utworzenia konta. Darmowe konto dostępne. Obsługa klienta to kluczowa interakcja między klientem a firmą. Zapewnienie najlepszej obsługi wymaga szkolenia zespołu, dostępności i słuchania klientów. Szkolenie z obsługi klienta (CST) to szkolenie dla pracowników organizacji mające na celu rozwój ich wiedzy, umiejętności i kompetencji, które zwiększą satysfakcję klientów. Każdy pracownik mający kontakt z klientem powinien przejść takie szkolenie. Rodzaje szkoleń z zakresu obsługi klienta to szkolenie prowadzone przez instruktora, webinarium, e-learning, mentoring i instrukcje elektroniczne.

LiveAgent oferuje dziennik wypełnionych i utraconych umów SLA z określonego przedziału czasu i działu. Poszczególne wpisy można sortować za pomocą różnych filtrów.

Raport dziennika SLA

LiveAgent oferuje narzędzia obsługi klienta, takie jak dziennik wypełnionych i utraconych umów SLA oraz możliwość eksportu dziennika SLA do pliku CSV. Platforma oferuje także wiele innych funkcji i rozwiązań biznesowych, takich jak pola zgłoszeń, dziennik aktywności i raporty obsługi klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x