Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Czat na żywo dla e-commerce i usług

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
Header Animation
Helpdesk software

Niezliczone rzesze obywateli w szybkim tempie zbliżają się do dojrzałości cyfrowej, co spowodowało wzrost liczby użytkowników Internetu i zakupów online. Świat e-commerce stał się jednym z najszybszych i najpopularniejszych sposobów kupowania i sprzedawania produktów przez Internet.

Wraz z tym narosła liczba obaw nie tylko o to, jak przyciągnąć, konwertować, zwiększyć sprzedaż i zmniejszyć współczynnik odrzuceń biznesu e-commerce, ale także o to, jak zapewnić osobistą obsługę za pośrednictwem bezosobowego medium. Czat na żywo stanowi rozwiązanie zapewniające sukces klienta i korzyści inwestycyjne dla biznesu internetowego.

Czat na żywo dla e-commerce i usług
Przykład okna czatu

Co to jest obsługa oprogramowania do czatu na żywo?

Mówiąc prościej, czat na żywo to tylko małe okno, aktywowane przez kliknięcie przycisku czatu osadzonego na stronie internetowej. Dłuższą odpowiedzią jest to, że jest to część złożonego oprogramowania pomocy technicznej i jedno z najlepszych rozwiązań usprawniających komunikację i obsługę między biznesem e-commerce a jego klientami.

Dzięki zintegrowaniu widżetu czatu na żywo na stronie internetowej Twojego sklepu internetowego, Twoi operatorzy czatu na żywo będą w stanie zapewnić błyskawiczną obsługę klienta każdemu potencjalnemu lub zwykłemu nabywcy i poprowadzić ich przez różne punkty lejka sprzedaży.

Jak działa czat na żywo w porównaniu z telefonem i pocztą e-mail?

Czat na żywo stanowi alternatywę dla tradycyjnych kanałów komunikacji i wyróżnia się kilkoma korzyści .

https://www.youtube.com/watch?v=c5FMaNBxmAk&t

Kiedy klienci przeglądają Twoją witrynę, sprawdzają najnowsze oferty, a ich zainteresowanie jest największe, ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest niedogodność i potencjalna utrata sprzedaży z powodu niemożności zaoferowania natychmiastowej pomocy. Jest to równoznaczne z wejściem do tradycyjnego sklepu detalicznego i niemożnością znalezienia żadnego pomocnego pracownika.

Korzystanie z czatu na żywo jest wygodnym wyborem do przesyłania wiadomości błyskawicznych, które wymaga najmniejszego wysiłku ze strony klienta potrzebującego pomocy, ponieważ nie jest on zmuszony do zerwania zobowiązania przez sięgnięcie po telefon lub wysłanie wiadomości e-mail.

W porównaniu z telefonem i pocztą e-mail jest to niedroga platforma w utrzymaniu, ponieważ jeden agent może obsługiwać wiele czatów jednocześnie, skracając średni czas oczekiwania. Administratorzy mogą ustawić liczbę jednoczesnych czatów dla każdego agenta indywidualnie. Zapewni to, że personel pomocniczy nie będzie przytłoczony, a klienci otrzymają najlepszą obsługę.

Jak ważny jest czat na żywo dla branży e-commerce?

W przypadku każdego sklepu internetowego czy tradycyjnego pierwsze wrażenie jest kluczowe. Atrakcyjny projekt, motyw i logo to podstawowe elementy wizerunku marki sklepu internetowego i obecności w Internecie. Ale gdy potencjalni klienci trafią do Twojej witryny, Twoje szanse na konwersję są znacznie mniejsze bez odpowiedniej obsługi klienta.

Czas skupienia uwagi kupującego online jest stosunkowo krótki – około 5 do 10 minut.

Do zapobiegaj porzucaniu koszyka w tak małym oknie okazji, operatorzy czatu mogą kontaktować się z potencjalnymi klientami poprzez spersonalizowane powitania w formie proaktywne zaproszenie do czatu .

Podobnie jak inne funkcje czatu na żywo, jest to dostosowywalny komunikat wyskakujący, który można skonfigurować tak, aby pojawiał się w witrynie po określonym czasie spędzonym na przeglądaniu przez klienta. Inną funkcją jest to, że agenci mogą używać go do kierowania reklam do określonych klientów lub stron, na przykład podczas procesu realizacji transakcji.

Czat na żywo jest przydatny nie tylko w przypadku sprzedaży krzyżowej, ale także sprzedaży dodatkowej. Podczas sesji czatu agenci mogą promować najnowsze produkty lub polecać wersje premium dostosowane do zainteresowań kupującego. To przekształca czat na żywo z narzędzia wsparcia w potężne narzędzie marketingowe w jednym.

Omówienie czatu to świetna funkcja, która może pogłębić połączenie między agentami a klientami. Umożliwia agentom monitorowanie liczby odwiedzających oczekujących w kolejce, ich adresów URL, lokalizacji lub zachowania. Dzięki wyraźnemu obrazowi obecnych klientów online, agenci mogą kontaktować się i pewnie obsługiwać każdą rozmowę na czacie oraz zapewniać spersonalizowaną obsługę.

Przegląd strony monitorowania czatu
Przykład omówienia czatu

Dzięki interakcjom na czacie możesz zbudować swoją kolekcję danych CRM. Jeśli Twoja mała firma zaczyna tworzyć listę swoich klientów, możesz rozważyć wdrożenie formularz wstępny do czatu . Klienci są skłonni udostępniać swoje dane osobowe w zamian za bardziej bezpośrednie i satysfakcjonujące zakupy. Formularz czatu wstępnego jest łatwy do skonfigurowania. Po utworzeniu przycisku czatu kliknij pole wyboru dla: Poproś o informacje przez formularz. Od tego momentu za każdym razem, gdy przycisk czatu zostanie aktywowany, formularz przed czatem będzie monitował klientów o udostępnienie swoich danych.

Czat na żywo dla e-commerce i usług
Jak skonfigurować formularz przed rozmową?

Chociaż czat na żywo jest fantastycznym narzędziem do konwersji, jest również nieoceniony w taktyce retencji. W ramach strategii wsparcia wielokanałowego firmy mogą utrzymać średnio 89% swoich klientów .

Nie ma godzin otwarcia sklepów internetowych. Klienci oczekują całodobowej obsługi. Zrozumiałe, że nie zawsze jest to możliwe. Aby pomieścić wszystkich klientów, LiveAgent Chat umożliwia klientom wysyłanie wiadomości za pośrednictwem formularza kontaktowego . Gdy tylko zespół wsparcia lub określony agent powrócą do trybu online, skontaktują się z Tobą.

Czat na żywo dla e-commerce i usług
Przykład formularza kontaktowego

Wszystkie funkcje czatu na żywo można dostosować, z opcją wprowadzenia kodu CSS, aby odzwierciedlić wizerunek marki.

E-Commerce Industry Solution

Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry

Try LiveAgent

Jak agenci powinni obsługiwać sesje czatu e-commerce?

Communication is at the heart of e-commerce and community.

Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard

Zakupy online mają ugruntowaną pozycję jako sposób prowadzenia handlu przez Internet. Wykwalifikowani i kompetentni agenci czatu na żywo pomagają stworzyć idealną obsługę klienta online.

Bycie agentem czatu na żywo w sklepie internetowym różni się od standardowego personelu obsługującego handel detaliczny, o czym świadczą umiejętności i etykieta .

  • Sprawne umiejętności obsługi komputera
  • Doskonała gramatyka
  • Wielozadaniowość
  • Wiedza na temat biznesu i produktów
  • Szybkie myślenie
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Profesjonalnie i uprzejmie

Czat na żywo zapewnia agentom cenny zestaw funkcji. Korzystanie z nich umożliwia agentom szybkie i sprawne reagowanie na klientów.

  • Uniwersalna skrzynka odbiorcza : każda sesja czatu jest konwertowana na zgłoszenia i zapisywana w uniwersalnej, współdzielonej skrzynce odbiorczej . Każdy agent czatu z dostępem może wyszukiwać i wywoływać profil dowolnego klienta lub historię poprzednich interakcji.
Czat na żywo dla e-commerce i usług
Przykład uniwersalnej skrzynki odbiorczej (kliknij, aby powiększyć)
  • Gotowe odpowiedzi i wstępnie zdefiniowane odpowiedzi : istotnym czynnikiem wysokiego współczynnika odrzuceń jest trudność w uzyskaniu odpowiedzi na często zadawane pytania, zwłaszcza podczas faza realizacji transakcji. Niezależnie od tego, czy chodzi o opłaty za wysyłkę, czy politykę zwrotów, gotowe odpowiedzi i wstępnie zdefiniowane odpowiedzi można przygotować i dostosować w oczekiwaniu na typowe pytania klientów.
  • Widok pisania w czasie rzeczywistym : Opcjonalna, ale przydatna funkcja dla agentów, którzy wolą być o krok przed klientami. Agent może obserwować, co wpisuje klient i przygotować odpowiedź, zanim klient trafi do wysłania.
Pisanie w czasie rzeczywistym
Przykład widoku pisania w czasie rzeczywistym (kliknij, aby powiększyć)
  • Dystrybucja czatów : masz możliwość przenoszenia czatów do dostępnych agentów lub automatycznego kierowanie czatów przez wybranie trzech predefiniowanych tras – losowego przypisania, dzwonienia do wszystkich lub maksymalnego wykorzystania agentów. Ta funkcja gwarantuje sprawiedliwy podział obciążenia między agentów i dobrą obsługę klientów.
Dystrybucja czatu
Przykład dystrybucji czatu (kliknij, aby powiększyć)
  • Opublikuj ankietę na czacie : pozwól kupującym na wyrażenie opinii na temat sesji czatu, recenzji produktu lub decyzji dotyczącej wydajności agenta. Pozytywne recenzje klientów mogą być następnie wykorzystane jako dowód społeczny i opublikowane w witrynie internetowej w celu pozyskania skierowań. Alternatywnie zebrane dane można wykorzystać do tworzenia treści, w sekcji często zadawanych pytań lub na blogu. Może również ujawnić wcześniej niezgłoszone problemy z witryną nawigacyjną, które pomagają zoptymalizować witrynę pod kątem innych urządzeń mobilnych.
Ranking agentów
Przykład rankingu agentów (kliknij, aby powiększyć)

Aby przetestować ich szybkość pisania, LiveAgent zaprasza agentów do wypróbowania bezpłatnego testu pisania bezpośrednio w witrynie LiveAgent.

Czat na żywo dla e-commerce i usług
Bezpłatny test pisania

Jeśli chcesz zobaczyć listę wszystkich dostępnych funkcji czatu na żywo i dowiedzieć się więcej o nich bardziej szczegółowo, przejdź do naszej strony funkcji .

Jak zintegrować czat na żywo ze swoją stroną internetową?

Integracja przycisku czatu na żywo nie może być prostsza! Jedynym wymaganiem jest skopiowanie i wklejenie krótkiego kodu HTML z konta LiveAgent do Twojej witryny i masz już dostęp! Nie ma potrzeby pobierania żadnego dodatkowego oprogramowania, ale integracja z oprogramowaniem innych firm lub aplikacją jest obsługiwana.

Wiele sklepów internetowych jest zarządzanych za pośrednictwem aplikacji Shopify, a oprogramowanie do czatu LiveAgent zostało opracowane z płynną integracją i proces migracji.

https://www.youtube.com/watch?v=q90Xsb-Yjck

Jakie są funkcje bezpieczeństwa czatu na żywo?

Obawy dotyczące bezpieczeństwa są współcześnie na wysokim poziomie. Ochrona danych, bezpieczeństwo konta i kwestie prywatności to kluczowe tematy dla każdego, kto zarządza i prowadzi swoją działalność online. LiveAgent nie jest inny. Oto niektóre z najważniejszych funkcji zabezpieczeń .

Baza wiedzy

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, przejdź do naszego baza wiedzy , aby uzyskać dodatkowe informacje.

Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?

Start a free-14 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent

Try LiveAgent

Najlepsi klienci to zadowoleni klienci

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Odznaki

Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie dostępne plany, sprawdź naszą stronę z cenami .

FAQ

What is live chat software support?

Live chat is a browser-based chat widget used for real-time messaging between the client and the customer service representative.

How live chat performs in comparison to phone and email?

Live chat is an alternative to traditional communication channels, like email and phone. Cost-effective solution that requires the least effort from customers in need of assistance.

How important is live chat for the e-commerce industry?

Online shopping is a dynamic market, and the opportunity to convert leads and service customers is relatively short. Live chat can function as both a support and marketing tool with various features, ranging from proactive chat invitations to offline contact forms. As part of an omnichannel strategy, it is invaluable for customer retention.

How should agents handle e-commerce chat sessions?

Live chat agents are responsible for delivering an ideal online customer experience by possessing a specific skill set and following etiquette guidelines. Live chat provides agents with a valuable toolset of features, such as canned responses and real-time typing view, that aid in their day-to-day activities.

How to integrate live chat to your website?

Fully supported native integration and concierge migration service, even for the Shopify app. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo