Tagi to po prostu słowa lub wyrażenia, których możesz użyć, aby dodać więcej konotacji do zgłoszeń . Tagi zapewniają nieograniczoną elastyczność zarządzania i dostosowywania przepływu pracy pomocy technicznej.
Przykład
Możesz chcieć otagować wszystkie zapotrzebowania, które są w rzeczywistości zapytaniami sprzedażowymi, tagiem, takim jak „sprzedaż” lub „przedsprzedaż”.
Oto kilka opcji korzystania z tagów:
- Dodaj tagi do zgłoszeń, ręcznie lub automatycznie, i użyj tych tagów do tworzenia niestandardowych przepływów pracy.
- Przeglądaj zgłoszenia według tagów.
- Używaj tagów w Regułach biznesowych ( Regułach , Zasadach SLA , Regułach czasowe ), aby tworzyć niestandardowe przepływy pracy.
- Twórz widoki i raporty według tagów.
Notatka:
Możesz dodać wiele tagów do jednego zgłoszenia
Lista możliwych modyfikacji:
Podczas tworzenia tagu możesz go dowolnie modyfikować.
- Nazwę
- Kolor tekstu
- Kolor tła

Dodawanie tagów do zgłoszeń
Możesz oznaczyć wszystkie zgłoszenia, które są w rzeczywistości zapytaniami dotyczącymi sprzedaży, tagiem, takim jak „wyprzedaż” lub „przedsprzedaż”.
Filtrowanie zgłoszeń według tagów
Możesz odfiltrować wszystkie zgłoszenia, które są rzeczywiście pilne, i zapytania przedsprzedażowe za pomocą znacznika typu „pilne” lub „przedsprzedaż”.

Raport tagów
LiveAgent oferuje raport o dodanych tagach do wszystkich zgłoszeń z określonego przedziału czasowego. Poszczególne wpisy można sortować według przedziału czasu, działu , kanału i agenta. Raport tagów można wyeksportować do pliku CSV.
Raport tagów
Raport tagów może pokazywać Twoje dane na następujących typach wykresów:
Opcje wyświetlania raportu tagów (kolumny):
- Tag
- Odpowiedź
- Średni czas nowej odpowiedzi
- Średni czas otwartej odpowiedzi
- Połączenia
- Nieodebrane połączenia
- Minuty połączeń
- Wiadomości czatu
- Czaty
- Nieodebrane czaty
- Średni czas odebrania czasu
- Średni czas czatu
- Brak rankingu
- Brak rankingu %
- Nagrody
- Nagrody %
- Nagana
- Nagana %
- Przychodzące wiadomości
- Przychodzące połączenia
- Zakończone połączenia
- Przychodzące czaty
- Zakończone czaty
- Notatki
- Utworzone zgłoszenia
- Rozwiązane zgłoszenia
Używaj raportów tagów z API
Użyj LiveAgent REST API , aby wywołać wartości z raportów tagów.
Zasoby bazy wiedzy
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Funkcja załączników w LiveAgent ułatwia dołączanie zdjęć, filmów i dokumentów do zgłoszeń, poprawiając komunikację i efektywność pracy. Idealne do udostępniania zrzutów ekranu i dokumentacji. Obsługuj różne typy plików, przeciągając i upuszczając do zgłoszeń, czatów czy formularzy. Sprawdź, jak to działa i usprawnij obsługę klienta!
Discover how LiveAgent makes it easy to attach files to knowledge base articles, enhancing your customer support experience. Learn about real-time customer service and chat software solutions to streamline your business communication. Start your free trial today and see why top-rated platforms like G2 Crowd and Capterra trust LiveAgent!
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
Oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail
Zarządzaj pocztą e-mail efektywnie z LiveAgent! Automatyzacja, szybka reakcja i integracja wielu kont. Wypróbuj za darmo już dziś!"











