CommuniGate Pro integration
Czym jest CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro to serwer ujednoliconej komunikacji klasy operatorskiej, który zawiera również platformę programistyczną. Istnieją interfejsy API do uwierzytelniania i różne aplikacje pomocnicze. System oparty jest na protokole internetowym i napisany jest w C++. CommuniGate Pro zawiera również agenta przesyłania poczty z interfejsem poczty internetowej, który obsługuje protokoły POP3/IMAP i SMTP. Zapewnia swoim użytkownikom zaawansowane filtrowanie poczty, możliwość subskrybowania wielu skrzynek pocztowych i obsługuje SPAM i ochrona antywirusowa poprzez moduły.
Jak korzystać z CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro to idealne rozwiązanie dla programistów i firm, które skupiają się na podejściu „zrób to sam”. Okazuje się również przydatne dzięki opcjom antyspamowym i antywirusowym, które chronią komunikację Twojej firmy przed niechcianymi lub niebezpiecznymi wiadomościami e-mail. Poczta CommuniGate Pro oferuje elastyczność dla wszystkich, którzy jej potrzebują, i można ją zintegrować z systemem pomocy LiveAgent.
Obsługa poczty e-mail za pomocą CommuniGate Pro to fantastyczne rozwiązanie dla większości firm, które muszą obsługiwać komunikację e-mail z elastycznymi opcjami. Jednak firmy, które muszą obsługiwać dużą liczbę zgłoszeń klientów i skutecznie je rozwiązywać, mogą używać LiveAgent do uszczęśliwić klientów.
System zgłoszeń do pomocy technicznej może ogromnie pomóc w zapewnieniu wszelkiego rodzaju obsługi klienta. Dział pomocy LiveAgent może zebrać całą Twoją komunikację e-mail i przekształcić ją w zgłoszenia, które można łatwo zorganizować i dystrybuowane między pracowników obsługi klienta. Rozwiązanie jest w pełni funkcjonalne, dzięki czemu Twój przepływ pracy może się poprawić, a Twoi klienci mogą być usatysfakcjonowani.
Usprawnij swoje codzienne czynności dzięki funkcjom, które koncentrują się na produktywności. Zacznij organizować swoje zgłoszenia za pomocą filtrów, tagów i działy. Możesz także podzielić skomplikowane zgłoszenia, które wymagają dodatkowej uwagi i szybciej odpowiedzieć dzięki wiadomości w puszkach. Gotowy na zakończenie dnia? Upewnij się, że masz ustawione godziny pracy lub zrób sobie przerwę, kiedy zajdzie taka potrzeba.
Poczta e-mail nie jest jedyną rzeczą, którą można zintegrować. Skonfiguruj swoje centrum telefoniczne i bazę wiedzy, utwórz niestandardowy widżet czatu na żywo dla swojej witryny lub połącz się z Facebookiem, Instagram, Twitter i Viber. Każdy element komunikacji zostanie zorganizowany w systemie zgłoszeniowym, dzięki czemu nie stracisz chłodu i śledzenia tego, co się dzieje.
Jakie są zalety CommuniGate Pro?
- Platforma programistyczna
- Elastyczny agent transferu poczty
- Ochrona przed spamem
- Ochrona antywirusowa poprzez moduły
Switch to ticketing with LiveAgent
Turn your emails into help desk tickets and solve customer issues faster with LiveAgent
Jak zintegrować CommuniGate Pro z LiveAgent?
Po przygotowaniu poczty e-mail CommuniGate Pro możesz łatwo połączyć ją z systemem zgłoszeniowym LiveAgent. Proces jest prosty i zajmuje tylko kilka minut. Zapoznaj się z poniższym przewodnikiem integracji, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

- Musisz najpierw skonfigurować CommuniGate Pro? Wejdź na ich witrynę i pobierz to, czego potrzebujesz. Zajrzyj na stronę i uzyskaj wszelką pomoc przy instalacji. Po zakończeniu konfiguracji przejdź do kolejnych kroków.

- Gdy wszystko będzie gotowe, przejdź do konta LiveAgent i przejdź do strony Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe. Kliknij pomarańczowy przycisk Utwórz, a następnie wybierz Inne. Wybierz IMAP/POP3 między dwiema opcjami.


- Wszystko, co pozostało do zrobienia, to wpisać swoje dane w następnej sekcji. Twój adres e-mail, dane logowania, hasło oraz port i serwer są polami obowiązkowymi. Możesz także wybrać dział, który będzie obsługiwał komunikację e-mail z tego konta i określić inne ustawienia. Gdy skończysz, kliknij Dodaj na dole i gotowe.
Integracja jest kompletna i możesz ją przetestować. Sprawdź swój system zgłoszeniowy LiveAgent i z łatwością odpowiadaj na e-maile klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o obsłudze klienta i help deskach, przeczytaj artykuły LiveAgent Academy. Możesz również dowiedzieć się więcej o LiveAgent, oglądając poniższy film z wycieczki lub przeglądając naszą stronę funkcji.
Frequently Asked Questions
Czym jest CommuniGate Pro?
CommuniGate Pro to serwer ujednoliconej komunikacji klasy operatorskiej, który zawiera również platformę programistyczną. Dostępne jest API uwierzytelniania, a także różne aplikacje pomocnicze. System oparty jest na protokole internetowym i napisany jest w C++. Oprócz interfejsu poczty internetowej CommuniGate Pro zawiera agenta przesyłania poczty obsługującego POP3/IMAP.
Jak korzystać z CommuniGate Pro?
Deweloperzy i firmy, które polegają na metodach „zrób to sam”, uznają, że CommuniGate Pro jest idealnym rozwiązaniem. Poza tym jest również wyposażony w funkcje, które chronią Twoją firmę przed spamem i wirusami. Można go również zintegrować z działem pomocy LiveAgent. CommuniGate Pro oferuje elastyczność wszystkim, którzy jej potrzebują.
Jakie są korzyści z integracji CommuniGate Pro?
Platforma programistyczna Elastyczny agent przesyłania poczty Ochrona przed spamem Ochrona antywirusowa przez moduły
Jak zintegrować CommuniGate Pro z LiveAgent?
Przejdź do LiveAgent i otwórz Konfiguracja > E-mail > Konta pocztowe Utwórz nowy i wybierz Inne > IMAP/POP3 Podaj swoje dane i zapisz zmiany
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!