Co to jest adres wsparcia?
Adres pomocy to adres e-mail, z którym Twoi klienci mogą się skontaktować w razie potrzeby. Zazwyczaj adres pomocy składa się ze słów kluczowych, takich jak info, help, support, welcome, hello lub innych, po których następuje „@” i nazwa Twojej domeny. Oto kilka przykładów adresów wsparcia:
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Frequently asked questions
Co to jest adres wsparcia?
Adres wsparcia to adres e-mail używany do przesyłania żądań klientów. Klienci mogą zwrócić się pod te adresy, jeśli potrzebują pomocy. E-maile wysyłane na ten adres stają się zgłoszeniami.
Jak stworzyć adres wsparcia?
Aby utworzyć adresy wsparcia w LiveAgent, przejdź do sekcji „Konfiguracja” w panelu i wybierz „E-mail”, a następnie kliknij „Konta e-mail”. Po prawidłowym skonfigurowaniu i połączeniu kont LiveAgent będzie mógł odpowiadać na żądania za pomocą tych wiadomości e-mail.
Czy możesz użyć swojego adresu wsparcia w LiveAgent?
Oczywiście możesz użyć swojego adresu wsparcia LiveAgent. Wszystko możesz poprawnie ustawić w "Konfiguracji" w panelu agenta, w sekcji "Poczta", "Konta e-mail".