Co to jest agent bazowy?
Agenci biorący udział w zwykłym cyklu rozliczeniowym mogą być także nazywani agentami podstawowymi. Pracownicy ci są częścią codziennej działalności firmy i, w przeciwieństwie do pracowników tymczasowych, są częścią firmy na dłuższą metę.
Korzyści z agentów bazowych
Posiadanie podstawowej grupy agentów może przynieść Twojej firmie wiele korzyści:
- Stabilność – gdy zespół przyzwyczai się do siebie nawzajem, zrozumie przepływ pracy i pozna klientów, zapewni to stabilność Twojej firmie. Nie tylko łatwiej im się ze sobą komunikować, ale także chętniej zapewniają efektywną obsługę klienta i trzymają się celów biznesowych.
- Budżetowanie — przydzielanie budżetu na szkolenia agentów przy jednoczesnym posiadaniu zespołu posiadającego wiedzę i umiejętności, na których można budować, jest znacznie łatwiejsze. Konieczność ciągłego organizowania kosztownych szkoleń nie jest opcją najbardziej przyjazną dla budżetu, dlatego baza przeszkolonych agentów może zaoszczędzić Twojej firmie wiele zasobów.
- Lepsze doświadczenia klientów — jeśli masz doświadczonych przedstawicieli obsługi klienta, mogą oni zapewnić najlepszą obsługę i zwiększyć poziom zadowolenia klientów.
- Niższa rotacja agentów – rotacja agentów to jeden z mierników produktywności w środowisku contact center. Kiedy ten wskaźnik jest niski, możesz zbudować stabilny zespół obsługi klienta.
- Wyższa produktywność — posiadanie agentów znających firmę, siebie nawzajem, produkty i klientów pozwala im świadczyć bardziej wydajną obsługę i utrzymywać produktywność.
Improve your business
LiveAgent offers numerous useful features and integrations that will make your customer service more efective than ever before.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, które oferuje wiele funkcji oraz integracji. Firma posiada centrum wsparcia oraz możliwość przenoszenia danych. Na stronie można znaleźć też blog, słowniczek i szablony. LiveAgent ma zadowolonych klientów i oferuje program lojalnościowy. Firma prowadzi newsletter z aktualizacjami i zniżkami. LiveAgent zapewnia bezpieczeństwo danych i przestrzega regulaminu oraz polityki prywatności. Firma oferuje darmową wersję testową.