Co to jest czat online na żywo?
Czat na żywo online to rodzaj komunikacji przez Internet. Jest to komunikacja między klientami a przedstawicielami klientów w czasie rzeczywistym za pośrednictwem wbudowanego czatu online.
Gdy klienci klikną przycisk czatu umieszczony na stronie internetowej firmy, mogą rozpocząć komunikację. Poprzez czat online na żywo przedstawiciele klienta mogą szybciej i łatwiej wysyłać odpowiedzi. Szybka komunikacja i natychmiastowy dostęp do pomocy może zwiększyć satysfakcję klienta.
Frequently asked questions
Co oznacza czat online na żywo?
Czat online na żywo to technologia, która umożliwia użytkownikom interakcję z firmami w czasie rzeczywistym za pomocą widżetu na stronie internetowej lub komunikacji w aplikacji. Pozwala to na natychmiastową reakcję na potrzeby klienta, wspieranie go oraz dostarczanie informacji o usługach i produktach oferowanych przez firmę.
Jakie są niezbędne funkcje czatu online na żywo?
Podstawowe cechy czatu na żywo to dostępność i szybka reakcja obsługi klienta. Okno czatu powinno być dostępne na każdej stronie Twojej firmy lub stronie produktu. Szczególnie przydatne funkcje czatu na żywo to możliwość przesyłania zdjęć i plików, które pozwalają klientowi dokładniej zobrazować problem. Ponadto niezwykle ważna jest wiedza agentów, a także ich umiejętności komunikacyjne.
Czy LiveAgent zapewnia czat online na żywo?
LiveAgent oferuje bezpłatne oprogramowanie do czatu na żywo online. Posiada jeden z najszybszych widżetów na rynku, który pozwala na bardzo szybką reakcję. Możesz dostosować czat do swoich potrzeb - odpowiednio konfigurując i dostosowując język. Ponadto oferuje bezpłatny system obsługi zgłoszeń z uniwersalną skrzynką odbiorczą odbiorcy, call center i portalem klienta.