Co to jest formularz klienta?
Doskonała obsługa klienta zwiększa satysfakcję i lojalność klientów. Aby zapewnić lepsze wsparcie, konieczne jest posiadanie większej ilości informacji o klientach. Jednym ze sposobów uzyskania ich jest wypełnienie formularza klienta. Dowiesz się, ile razy klient kontaktował się wcześniej z firmą, jakie są jego preferencje i nie tylko.
Te formularze dla klientów mogą być również wypełniane przez agentów po komunikowaniu się z klientami. Następnie agenci mają więcej informacji i mogą szybciej i lepiej pomagać klientom.
Frequently asked questions
Co to jest formularz klienta?
Formularz klienta to jeden z formularzy, dzięki któremu możesz uzyskać więcej informacji o klientach. Zarówno klient, jak i agent mogą je wypełnić po skontaktowaniu się z klientem. Dzięki zebranym w ten sposób informacjom agenci mają szerszy obraz klienta.
Jak uzyskać dostęp do formularza klienta w LiveAgent?
Formularze klienta LiveAgent są dostępne w panelu agenta. Są dostępne dla agentów ze wszystkimi dostępnymi rolami. Dzięki temu agent może w łatwy sposób uzyskać informacje o kliencie, którego sprawa jest załatwiona.
Jak edytować formularz klienta w LiveAgent?
Aby przejść do formularzy klientów w LiveAgent, przejdź do „Konfiguracja”. Znajdziesz tam link do formularza klienta i możesz edytować jego formularz i dostosowywać go w razie potrzeby.
Uwaga eksperta
<p>Formularz klienta to narzędzie pomocne w pozyskiwaniu informacji o kliencie, dzięki któremu agenci są w stanie szybciej i lepiej pomagać. Edycja formularzy jest możliwa w ustawieniach LiveAgent.</p>

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.
LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, z centrum wsparcia, przenoszeniem danych, dziennikiem zmian oraz programem lojalnościowym. Firma oferuje także blog, słowniczek i webinary dla klientów. Użytkownicy LiveAgent mogą łatwo zarządzać zgłoszeniami dzięki szablonom odpowiedzi i zmianom przypisania. LiveAgent oferuje integracje i alternatywy, dzięki czemu jest dobrym wyborem dla wielu branż i biznesów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.