Jakie są inteligentne zasady?
Inteligentne reguły są synonimem tego, co nazywamy regułami w LiveAgent. Reguły pomagają zautomatyzować przepływ pracy, zmniejszyć obciążenie pracą i zapewnić wyższą wydajność. Reguły są uruchamiane po spełnieniu określonych warunków. Każda reguła składa się z warunku i akcji.
Dowiedz się więcej o regułach w LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Jakie są inteligentne zasady?
Inteligentne zasady, zwane inaczej regułami, pomagają zautomatyzować przepływ pracy, zmniejszyć obciążenie i zwiększyć wydajność agentów. Składają się z określonych warunków i działań. Są wyzwalane przez określone działanie.
Jak korzystać z inteligentnych reguł?
Inteligentne reguły mogą być używane, na przykład, gdy zgłoszenie jest tworzone z wiadomości e-mail, zmienia się status zgłoszenia, zgłoszenie jest definiowane jako spam, zgłoszenie jest przekazywane od jednego agenta do drugiego, agent jest oceniany w celu sprawdzenia, czy zmieniły się tagi zgłoszeń.
Czy inteligentne reguły są dostarczane przez LiveAgent?
Inteligentne reguły są dostarczane przez LiveAgent. Wszystkie reguły i możliwość ich tworzenia znajdziesz w zakładce Reguły.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.