Jakie są inteligentne zasady?
Inteligentne reguły są synonimem tego, co nazywamy regułami w LiveAgent. Reguły pomagają zautomatyzować przepływ pracy, zmniejszyć obciążenie pracą i zapewnić wyższą wydajność. Reguły są uruchamiane po spełnieniu określonych warunków. Każda reguła składa się z warunku i akcji.
Dowiedz się więcej o regułach w LiveAgent.
Frequently asked questions
Jakie są inteligentne zasady?
Inteligentne zasady, zwane inaczej regułami, pomagają zautomatyzować przepływ pracy, zmniejszyć obciążenie i zwiększyć wydajność agentów. Składają się z określonych warunków i działań. Są wyzwalane przez określone działanie.
Jak korzystać z inteligentnych reguł?
Inteligentne reguły mogą być używane, na przykład, gdy zgłoszenie jest tworzone z wiadomości e-mail, zmienia się status zgłoszenia, zgłoszenie jest definiowane jako spam, zgłoszenie jest przekazywane od jednego agenta do drugiego, agent jest oceniany w celu sprawdzenia, czy zmieniły się tagi zgłoszeń.
Czy inteligentne reguły są dostarczane przez LiveAgent?
Inteligentne reguły są dostarczane przez LiveAgent. Wszystkie reguły i możliwość ich tworzenia znajdziesz w zakładce Reguły.
Uwaga eksperta
<p>Inteligentne reguły to skuteczne narzędzie do automatyzacji pracy agentów, zwiększenia wydajności i zminimalizowania obciążenia. Dowiedz się więcej o ich korzyściach w LiveAgent.</p>

Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?
Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.