Jakie są inteligentne zasady?
Inteligentne reguły są synonimem tego, co nazywamy regułami w LiveAgent. Reguły pomagają zautomatyzować przepływ pracy, zmniejszyć obciążenie pracą i zapewnić wyższą wydajność. Reguły są uruchamiane po spełnieniu określonych warunków. Każda reguła składa się z warunku i akcji.
Dowiedz się więcej o regułach w LiveAgent.
Frequently asked questions
Jakie są inteligentne zasady?
Inteligentne zasady, zwane inaczej regułami, pomagają zautomatyzować przepływ pracy, zmniejszyć obciążenie i zwiększyć wydajność agentów. Składają się z określonych warunków i działań. Są wyzwalane przez określone działanie.
Jak korzystać z inteligentnych reguł?
Inteligentne reguły mogą być używane, na przykład, gdy zgłoszenie jest tworzone z wiadomości e-mail, zmienia się status zgłoszenia, zgłoszenie jest definiowane jako spam, zgłoszenie jest przekazywane od jednego agenta do drugiego, agent jest oceniany w celu sprawdzenia, czy zmieniły się tagi zgłoszeń.
Czy inteligentne reguły są dostarczane przez LiveAgent?
Inteligentne reguły są dostarczane przez LiveAgent. Wszystkie reguły i możliwość ich tworzenia znajdziesz w zakładce Reguły.
Expert note
Inteligentne reguły to skuteczne narzędzie do automatyzacji pracy agentów, zwiększenia wydajności i zminimalizowania obciążenia. Dowiedz się więcej o ich korzyściach w LiveAgent.

Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.
LiveAgent to narzędzie umożliwiające obsługę klientów poprzez czat na żywo, zgłoszenia oraz automatyzację. Dostarcza różne informacje statystyczne takie jak czas reakcji i rozwiązywania problemów czy ilość połączeń oraz czatów. Dostępne są różne formy prezentacji danych, jak również panel analityczny dla administratorów. LiveAgent oferuje 14-dniowy okres próbny oraz migrację z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
LiveAgent oferuje pełną funkcjonalną obsługę klienta, ponad 179 funkcji pomocy technicznej, 40 integracji oraz oszczędności i zwrot inwestycji. Dostępne w 43 językach, LiveAgent obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka, a migracja danych z Intercom korzysta z wielu profitów. Agenci są zawsze gotowi, by pomóc rozwiązać każdy problem 24/7.
LiveAgent to firma oferująca oprogramowanie do zarządzania obsługą klienta, która ma wiele funkcjonalności i integracji. W ofercie znajdują się m.in. bezpłatne oprogramowania do obsługi zgłoszeń i sprzedaży biletów oraz centrum wsparcia i możliwość przenoszenia danych. Multi-baza wiedzy pomaga organizacjom w płynnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, umożliwiającą skuteczniejszą współpracę między agentami wsparcia i klientami. LiveAgent pozwala na obsługę klientów w mediach społecznościowych i umożliwia łatwe komunikowanie się ze współpracownikami poprzez czat głosowy dzięki funkcji połączeń wewnętrznych. Wewnętrzna baza wiedzy pomaga uporządkować strukturę informacji w firmie, dzięki czemu pracownicy mogą łatwiej znaleźć potrzebne im informacje.