Klient

Kto to jest klient?

Klient to osoba lub firma, która kupuje produkty lub usługi od innej firmy.

Prowadzenie biznesu to nie tylko sprzedaż czegoś. Firmy muszą dbać o klientów i zapewniać im także świetną obsługę . Klienci często mają wiele pytań i zapytań dotyczących produktów i usług. Mogą komunikować się z agentami kanałami, np. przez e-maile, wiadomości na Facebooku lub czat na żywo. Ale nie mają dostępu do funkcji LiveAgent. Mogą tworzyć posty na forum lub informacje zwrotne w portalu klienta.

Kto to jest klient?

Frequently asked questions

Kto to jest klient?

Klient to osoba lub firma, która kupuje produkty lub usługi organizacji. Firmy, które konkurują o jego uwagę, są w centrum uwagi. W tym celu wykorzystują kampanie marketingowe i sprzedażowe, promocje, programy lojalnościowe oraz poprawiają obsługę klienta.

Jak zadowolić klienta?

Aby zwiększyć satysfakcję klientów, przede wszystkim ich słuchaj. Dzięki temu wiem, co lubią nasi klienci w sposobie działania naszej firmy, a co nie. Informacje zwrotne, zarówno negatywne, jak i pozytywne, powinny mieć wpływ na kształtowanie działalności firmy. Ponadto, aby klient był zadowolony, musi mieć zapewnioną doskonałą obsługę klienta, a także przewyższać jego oczekiwania. Dzięki temu zbudujemy relację opartą na zaufaniu i lojalności.

Jak poprosić klienta o informację zwrotną?

Jeśli chcesz poprosić klientów o opinię, masz kilka opcji. Po pierwsze, możesz to zrobić pod koniec rozmowy, którą z nim prowadzisz, niezależnie od kanału, na którym toczy się dyskusja, lub możesz wysłać dedykowanego maila w tej sprawie. Ważną kwestią jest wybór formy pozyskiwania informacji zwrotnej - może to być ankieta ogólna, ankieta szczegółowa lub prośba o komentarz. Wszystko zależy od tego, na jakich informacjach Ci zależy i na jakim etapie zakupu je uzyskasz.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.