Kto to jest klient?
Klient to osoba lub firma, która kupuje produkty lub usługi od innej firmy.
Prowadzenie biznesu to nie tylko sprzedaż czegoś. Firmy muszą dbać o klientów i zapewniać im także świetną obsługę . Klienci często mają wiele pytań i zapytań dotyczących produktów i usług. Mogą komunikować się z agentami kanałami, np. przez e-maile, wiadomości na Facebooku lub czat na żywo. Ale nie mają dostępu do funkcji LiveAgent. Mogą tworzyć posty na forum lub informacje zwrotne w portalu klienta.
Frequently Asked Questions
Kto to jest klient?
Klient to osoba lub firma, która kupuje produkty lub usługi organizacji. Firmy, które konkurują o jego uwagę, są w centrum uwagi. W tym celu wykorzystują kampanie marketingowe i sprzedażowe, promocje, programy lojalnościowe oraz poprawiają obsługę klienta.
Jak zadowolić klienta?
Aby zwiększyć satysfakcję klientów, przede wszystkim ich słuchaj. Dzięki temu wiem, co lubią nasi klienci w sposobie działania naszej firmy, a co nie. Informacje zwrotne, zarówno negatywne, jak i pozytywne, powinny mieć wpływ na kształtowanie działalności firmy. Ponadto, aby klient był zadowolony, musi mieć zapewnioną doskonałą obsługę klienta, a także przewyższać jego oczekiwania. Dzięki temu zbudujemy relację opartą na zaufaniu i lojalności.
Jak poprosić klienta o informację zwrotną?
Jeśli chcesz poprosić klientów o opinię, masz kilka opcji. Po pierwsze, możesz to zrobić pod koniec rozmowy, którą z nim prowadzisz, niezależnie od kanału, na którym toczy się dyskusja, lub możesz wysłać dedykowanego maila w tej sprawie. Ważną kwestią jest wybór formy pozyskiwania informacji zwrotnej - może to być ankieta ogólna, ankieta szczegółowa lub prośba o komentarz. Wszystko zależy od tego, na jakich informacjach Ci zależy i na jakim etapie zakupu je uzyskasz.
Expert’s note
Klient to osoba lub firma, którzy kupują produkty lub usługi od innej firmy. Dlatego zapewnienie doskonałej obsługi klienta jest kluczowe dla sukcesu biznesu.
Recenzja telefonu Cisco 7940 Series
Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.