Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klient

Kto to jest klient?

Klient to osoba lub firma, która kupuje produkty lub usługi od innej firmy.

Prowadzenie biznesu to nie tylko sprzedaż czegoś. Firmy muszą dbać o klientów i zapewniać im także świetną obsługę . Klienci często mają wiele pytań i zapytań dotyczących produktów i usług. Mogą komunikować się z agentami kanałami, np. przez e-maile, wiadomości na Facebooku lub czat na żywo. Ale nie mają dostępu do funkcji LiveAgent. Mogą tworzyć posty na forum lub informacje zwrotne w portalu klienta.

Klient

FAQ

Kto to jest klient?

Klient to osoba lub firma, która kupuje produkty lub usługi organizacji. Firmy, które konkurują o jego uwagę, są w centrum uwagi. W tym celu wykorzystują kampanie marketingowe i sprzedażowe, promocje, programy lojalnościowe oraz poprawiają obsługę klienta.

Jak zadowolić klienta?

Aby zwiększyć satysfakcję klientów, przede wszystkim ich słuchaj. Dzięki temu wiem, co lubią nasi klienci w sposobie działania naszej firmy, a co nie. Informacje zwrotne, zarówno negatywne, jak i pozytywne, powinny mieć wpływ na kształtowanie działalności firmy. Ponadto, aby klient był zadowolony, musi mieć zapewnioną doskonałą obsługę klienta, a także przewyższać jego oczekiwania. Dzięki temu zbudujemy relację opartą na zaufaniu i lojalności.

Jak poprosić klienta o informację zwrotną?

Jeśli chcesz poprosić klientów o opinię, masz kilka opcji. Po pierwsze, możesz to zrobić pod koniec rozmowy, którą z nim prowadzisz, niezależnie od kanału, na którym toczy się dyskusja, lub możesz wysłać dedykowanego maila w tej sprawie. Ważną kwestią jest wybór formy pozyskiwania informacji zwrotnej - może to być ankieta ogólna, ankieta szczegółowa lub prośba o komentarz. Wszystko zależy od tego, na jakich informacjach Ci zależy i na jakim etapie zakupu je uzyskasz.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.