Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie do czatu na żywo dla agencji

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
Header Animation
Helpdesk software

Czat na żywo to jedna z najszybszych i najbardziej niezawodnych usług wsparcia, jakie agencje mogą zaoferować swoim klientom. W dzisiejszym zaawansowanym technologicznie świecie nie można po prostu siedzieć i czekać, aż klienci wyciągną rękę. Nasza teraźniejszość to era samodzielności i wielu użytkowników szczegółowo zapoznaje się z każdą witryną przed zarejestrowaniem się lub dokonaniem zakupu.

Jednak nawet najbardziej doświadczeni użytkownicy techniczni wymagają od czasu do czasu pomocy. Oczekuje się, że firmy powinny udzielać pomocy natychmiast, gdy jest to konieczne, najlepiej w czasie rzeczywistym. I właśnie to może zapewnić czat na żywo.

Czat w czasie rzeczywistym
Przykład czatu na żywo

Dlaczego Twoja agencja miałaby oferować czat na żywo?

Agencje i ich aspiracje są zróżnicowane – reklama, marketing, zasoby ludzkie itp. Łączy ich dynamiczna klientela, która desperacko potrzebuje szybkiej i bezpośredniej odpowiedzi.

Współcześni użytkownicy są niecierpliwi. Jedna z ankiet podaje, że okno możliwości zaangażowania wynosi około 10 minut. Te 10 minut to wszystko, czego potrzeba, aby stracić potencjalnych klientów. Oto moment, w którym powinien pojawić się czat na żywo.

Motywacja do korzystania z czatu na żywo jest niewątpliwa. Zapewnia lepszy zwrot z inwestycji niż jakikolwiek inny kanał komunikacji i najwyższy wskaźnik zadowolenia konsumentów na poziomie 92% .

Najważniejszą potrzebą klientów jest wybór rozmowy z konkretną osobą online w czasie rzeczywistym, podczas jednoczesnego przeglądania witryny lub wykonywania zadania.

Przeglądanie witryn internetowych może być przytłaczające. Czat na żywo zapewnia pomoc zarówno w aktywnych, jak i proaktywnych rozwiązaniach. Dzięki proaktywnym zaproszeniom możesz ominąć niechęć klienta do rozmowy z zespołem wsparcia, ponieważ to ty robisz pierwszy krok. Telefon i e-mail są nadal cennymi opcjami komunikacji, ale dzięki czatowi na żywo będziesz mógł zmniejszyć potrzebę ich używania. Powoduje to zmniejszenie liczby przychodzących zapytań, ponieważ agenci mogą je rozwiązać podczas aktywnej sesji czatu. Uniwersalna skrzynka odbiorcza LiveAgent umożliwia dostęp do wszystkich pytań i wniosków komunikacyjnych, niezależnie od platformy, z której zostały wysłane.

Oprogramowanie do czatu na żywo dla agencji
Przykład czatu na żywo w czasie rzeczywistym

Czat na żywo był w przeszłości błędnie interpretowany jako zwykły widget w witrynie internetowej, z którego klienci mogą korzystać, jeśli sobie tego życzą. Jednak w ostatnich latach jego funkcjonalność jako narzędzia marketingowego i konwersji zaczęła być doceniana przez wiele firm.

Dlaczego czat na żywo jest bardziej korzystny niż telefon i poczta e-mail?

Skuteczna obsługa klientów wiąże się z wieloma wyzwaniami. Na przykład w przypadku telefonu może to być długi czas oczekiwania w kolejce. W przypadku e-maili chodzi o czas, który trzeba poświęcić na pisanie, wysyłanie, a ostatecznie czekanie na odpowiedź.

Co ulepsza czat na żywo?

  • Średni czas oczekiwania
  • Zmniejszona liczba e-maili
  • Wyższy współczynnik konwersji
  • Zmniejszony współczynnik odrzuceń
  • Wygodna komunikacja
  • Zwiększone zaangażowanie
  • Wyższy wynik satysfakcji klienta

Jak upewnić się, że agenci są przygotowani do prowadzenia rozmów w czacie na żywo?

Cykl życia agenta wsparcia składa się z trzech faz:

  • Junior
  • Wykwalifikowany pracownik
  • Profesjonalista

W obsłudze klienta agenci zwykle zaczynają od odpowiadania na zapytania telefoniczne w celu zdobycia doświadczenia. Jeśli jest to możliwe, tylko agenci z doskonałą umiejętnością pisania powinni odpowiadać na pytania na czacie na żywo. Pisanie na czacie na żywo znacznie różni się od wiadomości e-mail. Podczas tworzenia wiadomości e-mail agenci zwykle nie są ograniczani przez czas. Z drugiej strony właśnie to odróżnia czat na żywo od poczty e-mail. Pisanie odbywa się w czasie rzeczywistym. Jeśli to możliwe, zawsze dobrym pomysłem jest posiadanie gotowego do użycia skryptu, który wystarczy spersonalizować.

Jakich funkcji możesz oczekiwać od czatu na żywo?

Liczba dostępnych funkcji zbliża się do imponującej liczby 200.

Wszelkiego rodzaju korespondencja pomiędzy Twoimi agencjami a klientami jest przechowywana w podstawowej, wspólnej skrzynce odbiorczej w postaci zgłoszeń. Agent czatu może wywołać każdą poprzednią rozmowę za pomocą kilku kliknięć w hybrydowym systemie zgłoszeń. Profil i historia każdego klienta są natychmiast dostępne.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Przykład uniwersalnej skrzynki odbiorczej

Wielokrotny wybór projektu zarówno widżetu czatu, jak i okna dokowania, aby utworzyć lub wybrać predefiniowany szablon z galerii.

Przegląd trwającego czatu na żywo w LiveAgent z wyświetlonym przyciskiem czatu na żywo oraz widżetem i oknem czatu na żywo
Przykład przycisku czatu

Klienci wydają się potrzebować pomocy, ale są zbyt nieśmiali, aby o to zapytać? Nie musisz czekać, aż zaczną czat. Czat na żywo skraca czas oczekiwania i aktywnie oferuje pomocną dłoń w postaci aktywnego zaproszenia do czatu.

Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations
Przykład zaproszenia do czatu

Gotowe odpowiedzi na często zadawane pytania lub do wykorzystania podczas trwania kampanii promocyjnej.

Oprogramowanie do czatu na żywo dla agencji
Przykład gotowych odpowiedzi

Przekazywanie czatów do dostępnych agentów lub automatyczne przekierowywanie czatów poprzez wybór jednej z trzech predefiniowanych opcji trasy: losowe przypisanie, dzwonienie do wszystkich, maksymalne wykorzystanie.

Chat-distribution-feature-LiveAgent
Przykład dystrybucji czatu

Raportowanie i monitorowanie przyczyniają się do ustalenia jasnego obrazu podstawowego typu zachowania, potrzeb i wymagań Twoich klientów lub tego, ile spędzają na przeglądaniu Twojej witryny.

Chats-overview
Przykład monitorowania czatu

Ponieważ świat staje się coraz mniejszy, jeśli chodzi o ograniczenia komunikacji, możesz skorzystać z opcji wielojęzycznego czatu na żywo. Obecnie obsługiwanych jest 45 języków, a kolejne tłumaczenia są regularnie dodawane.

Language-adaptable-widgets
Przykład opcji językowej

Umożliwia klientom wysyłanie wiadomości przez formularz kontaktowy poza godzinami pracy lub gdy określony agent jest offline.

Oprogramowanie do czatu na żywo dla agencji
Przykład formularza offline

Zezwala na przekazywanie opinii od klientów oraz ranking wydajności czatu lub agenta.

Oprogramowanie do czatu na żywo dla agencji
Przykład opinii po czacie

Integracja i konfiguracja

Prosta i w pełni obsługiwana integracja natywna. Wystarczy szybko skopiować i wkleić kod HTML w Twoim koncie LiveAgent , wówczas widżet czatu pojawia się na Twojej stronie lub w witrynie Twojego klienta i możesz natychmiast rozpocząć rozmowę. Kolejną korzyścią jest integracja z oprogramowaniem innych firm lub aplikacją.

Korzyści z oprogramowania do czatu na żywo dla określonych agencji

Sieci agencji są zwykle dość rozległe, a częstotliwość napływających zapytań jest wysoka. Korzyści z czatu na żywo różnią się w zależności od agencji, ale wynik jest zawsze taki sam – zadowoleni klienci.

Customer service is a voluntary act that demonstrates a genuine desire to satisfy, if not delight, a customer.

Steve Curtin – Customer Enthusiast, an employee at Marriott International

Agencje reklamowe

Wyobraź sobie scenariusz: poświęcasz dużo czasu i zasobów na kampanię, tylko po to, by ludzie klikali witrynę, a następnie ją opuszczają. Powodów może być wiele. Może nie mogą znaleźć instrukcji jak zastosować kod rabatowy lub wezwanie do działania nie jest jasno określone. Dzięki czatowi na żywo możesz aktywnie pomóc zagubionemu klientowi, co oznacza wyższy współczynnik konwersji.

Marketing jest wspierany nie tylko przez e-maile czy rozmowy telefoniczne. Czat na żywo zapewnia reklamodawcom możliwość promowania lub informowania klientów za jednym kliknięciem przycisku. Możesz także dołączyć obrazy, aby uzyskać bardziej spersonalizowane podejście. Funkcja monitorowania umożliwia dotarcie do każdego odwiedzającego witrynę i nawiązanie z nią kontaktu w oparciu o ich zachowanie lub lokalizację. Raportowanie pozwala na stworzenie podsumowania liczby konwersji czatu, aby zobaczyć, ile czatów zostało przekonwertowanych.

Agencje cyfrowe

W połączeniu z proaktywnym oprogramowaniem do czatu na żywo, marketing generujący leady daje w wyniku cenną platformę marketingową w wielu kanałach. W cyfrowym świecie klienci mogą napotkać bezimienne i automatyczne chatboty. Umieszczając zdjęcie agenta na spersonalizowanym przycisku czatu, upewnisz się, że rozmówca z klientem jest prawdziwym człowiekiem.

Agencje promocyjne

Czat na żywo jest opłacalny, co czyni go idealnym narzędziem komunikacji podczas kampanii promocyjnej. Agenci w czasie rozmowy mogą oferować kupony rabatowe, prezentować nowe produkty lub publikować prośby o opinię. Ta metoda promocji jest bardzo produktywna dla małych firm podczas powiększania listy kontaktów.

Agencje Social Media

Media społecznościowe stały się nie tylko rozrywką, ale także cennym narzędziem marketingowym. Wdrożenie czatu na żywo na stronie mediów społecznościowych pozwala agencji lepiej zarządzać obecnością swoich klientów w Internecie oraz aktywnie docierać do potencjalnych klientów i łączyć się z nimi. Możesz uzyskać adres e-mail z czatu do wykorzystania w celach marketingowych, przekształcając obserwujących w subskrybentów. LiveAgent oferuje integrację ze wszystkimi standardowymi platformami mediów społecznościowych, takimi jak Facebook czy Twitter.

Agencje marketingowe oparte na kontach (ABM)

Marketing oparty na kontach koncentruje się na kierowaniu na określone konta lub marki oraz marketing B2B. Dlatego dzięki zmodyfikowanym proaktywnym zaproszeniom na czacie na żywo Twoja agencja może dotrzeć do kluczowych klientów z odpowiednim komunikatem i znacznie zwiększyć zwrot z inwestycji. Kolejną korzyścią jest wykorzystanie czatu na żywo w strategii marketingowej opartej na koncie, aby nawiązać bliskie relacje ze sprzedażą, aby zidentyfikować docelowe konta i zbudować bardziej konkretną bazę danych potencjalnych klientów i możliwości.

Agencje Public Relations (PR)

Budowanie biznesu wymaga dużo wysiłku. Ale podstawą każdego sukcesu w biznesie jest zaufanie. Aby umocnić zaufanie między firmą a jej klientami, na scenę wkracza public relations. Komunikacja z rynkiem i jego użytkownikami nie jest bardziej widoczna niż w sektorze public relations. Zasięg jest przemyślany i rozległy, mając na celu dotarcie do jak największej liczby klientów. Live chat w styku z agencją PR to fantastyczne narzędzie do rozwoju biznesu.

Biura podróży i turystyki

Przyklej podest i prowadź swoich klientów bez stresu w dowolnym miejscu na świecie. Podróżuj po sieci i świecie dzięki obsłudze klienta na czacie na żywo. Otwarte linie czatu na żywo do organizacji podróży to rozwiązanie, które pozwala klientom doradzać wszystkie niezbędne informacje na temat ich podróży. Jeśli pytania staną się podobne lub identyczne, czat na żywo zapewnia opcję skonfigurowania wstępnie zdefiniowanych odpowiedzi i gotowych wiadomości.

Wielojęzyczna funkcja czatu na żywo umożliwia komunikowanie się z każdym na świecie w wybranym języku i dostosowywanie widżetu czatu do określonego języka rynkowego. LiveAgent obsługuje obecnie 45 języków, a nowe tłumaczenia są dodawane regularnie. Jeśli nie możesz znaleźć konkretnego języka, skontaktuj się z nami z sugestią, a my w zamian nagrodzimy Cię dodatkowymi środkami na Twoim koncie LiveAgent.

Freelancerzy

Liczba freelancerów znacznie wzrosła w ciągu ostatniej dekady, ponieważ opcje pracy zdalnej z domu stały się bardziej powszechne. Niezależnie od tego, czy pracujesz samodzielnie, czy jako część agencji pracy tymczasowej, czat na żywo może pomóc rozwinąć Twoją sieć. Profesjonalni freelancerzy działający w dziedzinie kreatywnej docenią wysoki poziom dostępnego dostosowywania.

Inne agencje

Nie martw się, jeśli Twojej agencji nie ma na liście. Czat na żywo to wszechstronne narzędzie odpowiednie dla wielu agencji. Głównym celem pozostaje – wygodna interakcja z klientami w czasie rzeczywistym . Uniwersalna skrzynka odbiorcza umożliwia outsourcing obsługi czatu, ponieważ wszyscy Twoi klienci mogą być na tym samym koncie LiveAgent.

Jak zarządzać klientami agencyjnymi za pomocą LiveAgent?

Oprogramowanie działu pomocy LiveAgent to potężny system wsparcia, którego jedną z głównych funkcji jest czat na żywo. Ale jakie opcje mogą zaoferować klientom agencje w zakresie zarządzania ich kontami za pomocą LiveAgent?

Jedno konto we wszystkich działach:

Przydatne dla agencji, która zajmuje się projektowaniem stron internetowych i budowaniem marki lub zleca outsourcing. Jednak klient może nie zgodzić się na umieszczenie nieznanej mu komunikacji na swoim koncie, ale nadal stanowi to wygodną opcję.

Wiele kont z domeną niestandardową:

Agencja może zaprojektować jedną lub wiele domen klientów zgodnie z ich preferencjami. Wadą tej konfiguracji może być to, że prawa do projektu należą do agencji, a nie do klienta. Może to być jednak usługa będąca częścią oferty agencji.

Konto założone dla klienta:

Za ewentualną opłatę za założenie lub utrzymanie konta. klienci mogą zezwolić agencji na dostęp do swojego konta. Ta opcja jest bardziej korzystna dla klienta niż dla firmy, ponieważ klient może zdecydować czy jest to transakcja jednorazowa czy nie. Nic nie powstrzymuje klientów przed podjęciem decyzji o zerwaniu współpracy z agencją lub o zmianie agencji w dowolnym momencie.

Baza wiedzy

Chcesz dowiedzieć się więcej? Udaj się do naszejbazy wiedzy.

Still not sure if the live chat is the right tool for you?

Start a free-14 day trial, no credit card required

Try LiveAgent

FAQ

What is live chat?

Live chat is a communications tool that supports real-time interaction in B2B or B2C communications. The chat button, also known as chat widget, is strategically placed on a website to react and invite customers to connect with a live chat agent.

Why is live chat important to agencies?

It provides the highest ROI than any other communication channel. Reduces the need to use email and phone service. Increases the chance of conversion while simultaneously helping prospects navigate through the website.

Which agencies can benefit from using live chat?

Multiple agencies can benefit from using live chat: 1. Advertising agencies, 2. Digital agencies, 3. Promotional agencies, 4. Social media agencies, 5. Account-based Marketing agencies (ABM), 6. Public Relations (PR) agencies, 7. Travel and Tourism agencies, 8. Freelancers, 9. Other agencies.

How to integrate live chat?

Fully supported native integration. Quick copy and paste of an HTML code, and you can chat immediately.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo