Jakie są role agentów niestandardowych?
Kiedy nowy użytkownik jest dodawany do LiveAgent, konieczne jest zdefiniowanie roli agenta. Role określają obowiązki i możliwości agenta. W LiveAgent można wybrać jedną z domyślnych ról.
Istnieją pewne domyślne typy użytkowników, takie jak właściciel, administrator i agent.
Jednak niektórzy przedstawiciele klientów zajmują się specjalnymi zapytaniami, dlatego konieczne jest zdefiniowanie im indywidualnej roli. Istnieje potrzeba stworzenia niestandardowej roli agenta.
LiveAgent nie ma jeszcze funkcji niestandardowych ról agentów.
Frequently Asked Questions
Jakie są role agentów niestandardowych?
Niestandardowe role agentów to indywidualne role dla agentów obsługujących specjalne zapytania. Dostosowane są do potrzeb konkretnych klientów. Standardowe role użytkownika w Live Agent to właściciel, administrator i agent.
Jak uzyskać dostęp do ról agentów niestandardowych w LiveAgent?
Niestety w usłudze LiveAgent nie są jeszcze dostępne żadne role agentów niestandardowych. W tym momencie możesz wybrać tylko jedną z 3 standardowych ról z dobrze zdefiniowanym zakresem obowiązków.
Czy możesz edytować role agentów niestandardowych w LiveAgent?
Obecnie nie można edytować niestandardowych ról agentów w usłudze LiveAgent, ponieważ nie są one dostępne. Zmiany można zastosować tylko w trzech standardowych rolach, jeśli masz odpowiednie uprawnienia.
Grupa agentów w LiveAgent pozwala na organizację pracy agentów poprzez tworzenie grup według umiejętności, lokalizacji klientów czy rodzaju problemu. Wszystkie wiadomości i połączenia są automatycznie przekierowywane, co pomaga zachować skuteczność. LiveAgent oferuje także specjalny typ agenta - współpracownika, który ma określone uprawnienia, ale nie może kontaktować się bezpośrednio z klientami.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym wsparcie e-mailowe, integracje, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele oraz tworzenie notatek wewnętrznych. Platforma oferuje również samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.