Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Oprogramowanie call center

Co to jest oprogramowanie call center?

Call center to miejsce, w którym połączenia od klientów obsługiwane są przez firmę. Służy do obsługi klienta, telemarketingu lub do sprzedaży produktów lub usług. Oprogramowanie call center to zestaw aplikacji i narzędzi. Istnieją dwie kategorie tego typu oprogramowania: oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami i oprogramowanie do integracji telefonii komputerowej.

Istnieje również wiele rodzajów oprogramowania dla call center, na przykład – oparte na przeglądarce, oparte na chmurze lub hostowane oprogramowanie call center. Dzięki oprogramowaniu opartemu na chmurze wszystkie informacje i dane są przechowywane w chmurze. W przypadku oprogramowania opartego na przeglądarce wszystkie funkcje i funkcje przeglądarki użytkownika.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest oprogramowanie call center?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Oprogramowanie call center to system, dzięki któremu firmy mogą zarządzać wieloma kanałami komunikacji – może to być e-mail, telefon, live chat, komunikatory i social media. Może być używany jako część oprogramowania do obsługi klienta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie funkcje powinno oferować oprogramowanie call center?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Narzędzia call center powinny być funkcjonalne, pełne funkcji rozszerzających bieżące procesy i przyjazne dla użytkownika, ponieważ Twój zespół będzie z nich korzystał na co dzień. To, czego zdecydowanie powinieneś wymagać od rozwiązania call center, to wszechstronność. Upewnij się, że oferuje funkcje, takie jak nagrywanie rozmów, śledzenie połączeń i analiza połączeń, dzięki czemu możesz w pełni wykorzystać dane klientów i wykorzystywać je nie tylko do sprzedaży lub informacji zwrotnych, ale także do poprawy zarządzania i wydajności centrum obsługi telefonicznej. Powinieneś także przyjrzeć się liście integracji, aby móc połączyć oprogramowanie call center z narzędziami, z których już korzystasz: CRM lub narzędziami do marketingu e-mailowego, żeby wymienić tylko kilka.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są zalety oprogramowania Call Center?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dzięki oprogramowaniu call center obsługa klienta jest zautomatyzowana, a także bardziej efektywna. Zadowolenie klientów rośnie, a to może realnie przełożyć się na zysk Twojej firmy. Ułatwia również pracę zespołowi obsługi klienta.” } }] }

FAQ

Co to jest oprogramowanie call center?

Oprogramowanie call center to system, dzięki któremu firmy mogą zarządzać wieloma kanałami komunikacji – może to być e-mail, telefon, live chat, komunikatory i social media. Może być używany jako część oprogramowania do obsługi klienta.

Jakie funkcje powinno oferować oprogramowanie call center?

Narzędzia call center powinny być funkcjonalne, pełne funkcji rozszerzających bieżące procesy i przyjazne dla użytkownika, ponieważ Twój zespół będzie z nich korzystał na co dzień. To, czego zdecydowanie powinieneś wymagać od rozwiązania call center, to wszechstronność. Upewnij się, że oferuje funkcje, takie jak nagrywanie rozmów, śledzenie połączeń i analiza połączeń, dzięki czemu możesz w pełni wykorzystać dane klientów i wykorzystywać je nie tylko do sprzedaży lub informacji zwrotnych, ale także do poprawy zarządzania i wydajności centrum obsługi telefonicznej. Powinieneś także przyjrzeć się liście integracji, aby móc połączyć oprogramowanie call center z narzędziami, z których już korzystasz: CRM lub narzędziami do marketingu e-mailowego, żeby wymienić tylko kilka.

Jakie są zalety oprogramowania Call Center?

Dzięki oprogramowaniu call center obsługa klienta jest zautomatyzowana, a także bardziej efektywna. Zadowolenie klientów rośnie, a to może realnie przełożyć się na zysk Twojej firmy. Ułatwia również pracę zespołowi obsługi klienta.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.