Co to jest oprogramowanie call center?
Call center to miejsce, w którym połączenia od klientów obsługiwane są przez firmę. Służy do obsługi klienta, telemarketingu lub do sprzedaży produktów lub usług.
Oprogramowanie call center to zestaw aplikacji i narzędzi. Istnieją dwie kategorie tego typu oprogramowania: oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami i oprogramowanie do integracji telefonii komputerowej.
Oprogramowanie call center to zestaw aplikacji i narzędzi. Istnieją dwie kategorie tego typu oprogramowania: oprogramowanie CRM (zarządzanie relacjami z klientami) oraz oprogramowanie integracji telefonicznej z komputerem (CTI).
Istnieje również wiele rodzajów oprogramowania dla call center, na przykład – oparte na przeglądarce, oparte na chmurze lub hostowane oprogramowanie call center. Dzięki oprogramowaniu opartemu na chmurze wszystkie informacje i dane są przechowywane w chmurze. W przypadku oprogramowania opartego na przeglądarce wszystkie funkcje i funkcje przeglądarki użytkownika.
Jakie jest najlepsze oprogramowanie call center na rynku? LiveAgent jest oceniane na pierwszym miejscu spośród wszystkich rozwiązań call center, oferując ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji. Dzięki tak wielu dostępnym funkcjom oprogramowania call center będziesz gotowy na wszystko. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, jesteś samozatrudniony, czy dopiero zaczynasz, LiveAgent zapewnia elastyczny sposób, aby sprostać potrzebom Twojej firmy.
Frequently Asked Questions
Co to jest oprogramowanie call center?
Oprogramowanie call center to system, dzięki któremu firmy mogą zarządzać wieloma kanałami komunikacyjnymi - może to być e-mail, telefon, czat na żywo, wiadomości i media społecznościowe. Może być używane jako część oprogramowania do obsługi klienta.
Jakie funkcje powinno oferować oprogramowanie call center?
Narzędzia call center powinny być funkcjonalne, pełne funkcji, które poszerzą Twoje obecne procesy i łatwe w obsłudze, ponieważ Twoja drużyna będzie z nich korzystać na co dzień. To, czego zdecydowanie powinieneś wymagać od rozwiązania call center, to wszechstronność. Upewnij się, że oferuje funkcje takie jak nagrywanie rozmów, śledzenie połączeń i analizę rozmów, aby jak najlepiej wykorzystać dane klientów i użyć ich nie tylko do sprzedaży lub opinii, ale również do poprawy zarządzania i wydajności call center. Powinieneś również przyjrzeć się listom integracji, aby móc połączyć oprogramowanie call center z narzędziami, których już używasz: CRM-ami lub narzędziami do marketingu e-mailowego, aby wymienić tylko kilka.
Jakie są korzyści z stosowania oprogramowania call center?
Dzięki oprogramowaniu call center obsługa klienta jest zautomatyzowana i bardziej efektywna. Zwiększa to satysfakcję klientów, co może realnie przyczynić się do zysków Twojej firmy. Ułatwia również pracę Twojemu zespołowi obsługi klienta.
Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje korzyści dla firm, jak obsługa 24/7 i interakcja z klientami. LiveAgent oferuje obsługę techniczną i migrację danych, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, automatyzacji i rozwoju umiejętności miękkich.
Rozwój umiejętności miękkich, obsługa klienta, chatboty a obsługa reklamacji to kluczowe elementy sukcesu. LiveAgent oferuje elastyczne oprogramowanie CRM i mobilne aplikacje pomocy technicznej. Zapewnia wsparcie techniczne i integrację z Voyced VoIP. Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta.