Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma, która znacznie ułatwia rozwiązywanie problemów klientów. Jest to prostsza metoda niż rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem poczty elektronicznej. Pomaga pracownikom obsługi klienta pracować wydajniej i zapewniać wysokiej jakości usługi. Pomaga również w ustalaniu priorytetów ważnych zadań, dzięki czemu można je najpierw rozwiązać. To oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu.
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to dobra inwestycja biznesowa. Wpływa na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.