Pomoc kontekstowa

Co to jest pomoc kontekstowa?

LiveAgent oferuje widżety wyszukiwania, które można osadzić w witrynie z pomocą kontekstową. Pomoc kontekstowa automatycznie sugeruje artykuły z bazy wiedzy na podstawie słów kluczowych, które zaczynasz wpisywać. To naprawdę podnosi jakość obsługi klienta, a także może zmniejszyć liczbę nowych przesyłanych zgłoszeń.

Co to jest pomoc kontekstowa?

Frequently asked questions

Co to jest pomoc kontekstowa?

Pomoc kontekstowa zapewnia pomoc w określonym punkcie stanu oprogramowania, dokładnie w sytuacji związanej z tym stanem. Mówiąc dokładniej, oznacza to, że taka pomoc zawiera tylko najbardziej potrzebne informacje, których klient potrzebuje, aby przezwyciężyć swój problem. Taka pomoc jest osadzona bezpośrednio w interfejsie.

Jak działa pomoc kontekstowa?

Pomoc kontekstowa zwykle działa w taki sposób, że system może zasugerować użytkownikowi, jakie artykuły lub inne treści powinien znać, rozpoznając adres URL witryny, na której znajduje się użytkownik. To są najlepsze sugestie, które powinny pomóc klientowi w rozwiązaniu jego problemu.

Czy LiveAgent umożliwia pomoc kontekstową?

LiveAgent oferuje widżety wyszukiwania, które można osadzić w dowolnym miejscu w witrynie. Pozwala to klientowi uzyskać pomoc kontekstową. System automatycznie podpowiada artykuły z bazy wiedzy, w której można znaleźć informacje na zadany temat, na podstawie wprowadzonych słów kluczowych.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.