Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku. Bądź bliżej swoich klientów oraz pomagaj im szybciej dzięki LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Skup sie na potrzebach

Różni klienci mają różne potrzeby i powinieneś móc się skupić na każdym z nich. Dzięki możliwościom jakie daje wielokanałowe oprogramowanie dla pomocy technicznej możesz pozostawać z nimi w kontakcie na różnych platformach – sieciach społecznościowych, telfonicznie, mailowo lub za pomocą czatu na żywo w czasie rzeczywistym. Bez względu na to czego Twoi klienci będą potrzebować, zawsze będziesz mógł im pomóc.

Stwórz bazę wiedzy

Baza wiedzy oraz portal pomocy to pierwsze miejsca do których zagląda większość klientów szukając odpowiedzi. Solidne możliwości LiveAgent zapewniają wystarczająco miejsca do tworzenia FAQ – często zadawanych pytań, pisania artykułów na temat samoobsługi lub tworzenia kilku kategorii w oparciu o Twoją firmę.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Zbuduj lejki sprzedażowe

Niektórzy z Twoich przyszłych klientów mogą skontaktować się z Tobą za pośrednictwem czatu na żywo, na którym możesz im odpowiedziedź natychmiast i szybko udzielić odpowiedzi. Następnie, mogą skontaktować się z Tobą za pośrednictwem zwykłego e-maila i na końcu zadzwonić. Wszystkie informacje są dla Ciebie dostępne w uniwersalnej skrzynce odbiorczej, dzięki czemu zawsze jesteś na bieżąco z potrzebami i pytaniami swoich klientów. Wszystko uporzątkowane, co o tym myślisz?

Ponad 21.000 biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesu (success stories) i referencje oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania dla pomocy technicznej w przemyśle motoryzacyjnym

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zOprogramowanie & Internet
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące funkcje czatu na żywo, call center i system obsługi zgłoszeń. Zapewnia spersonalizowaną obsługę klienta, integracje i wsparcie 24/7. Dowiedz się więcej o LiveAgent i zacznij korzystać z darmowego okresu próbnego!

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

System zgłoszeń

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Sektor edukacji i organizacji pozarządowych dba o budowanie silnych relacji: to pozwala im działać. Wdrożenie LiveAgent pomaga im w budowaniu osobistej relacji, jednocześnie oszczędzając cenny czas.

Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

The article emphasizes the importance of customer service and suggests ways to improve it, such as hiring employees with the right skills and developing their communication abilities. Live chat is highlighted as a tool for increasing sales and customer loyalty, as well as improving company image and trust. KPI metrics are also important in measuring customer service performance. Additionally, the article promotes software solutions like LiveAgent and chatbots to streamline communication and provide efficient customer support.

LiveAgent pomaga branży detalicznej w zapewnieniu najlepszej możliwej obsługi klienta. LiveAgent - jedno rozwiązanie omnichannel, które usatysfakcjonuje każdego klienta.

Oprogramowanie Helpdesk dla handlu detalicznego

Oprogramowanie LiveAgent oferuje wielojęzyczne wsparcie na czacie, integrację z różnymi platformami mediów społecznościowych i rozwiązania dla branży detalicznej. Zapewnia lepsze doświadczenia klientów dzięki wielokanałowemu oprogramowaniu.

Pozwól klientom znaleźć odpowiedzi na swoje pytania dzięki oprogramowaniu do samoobsługi. Z oprogramowaniem FAQ od LiveAgent stworzysz wyjątkowe centrum obsługi klienta.

Wykorzystaj oprogramowanie FAQ, żeby umożliwić klientom prostą samoobsługę

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców LiveAgent oferuje zaawansowane funkcje obsługi zgłoszeń, czatu na żywo i prosty edytor WYSIWYG. Dodaj załączniki i twórz osobne treści dla klientów i pracowników, aby zwiększyć efektywność obsługi.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x