Co to jest wątek zgłoszenia?
Technicznie rzecz biorąc, wątek zgłoszenia to to samo, co zgłoszenie. Czasami klienci nazywają wątki zgłoszeń zgłoszeniami i odwrotnie. Zwykle przez wątek zgłoszenia rozumieją całą komunikację dostępną w 1 zgłoszenia, ze wszystkimi notatkami, znacznikami czasu, odpowiedziami i odpowiedziami klienta i agenta.

Firma może wykorzystać bazę wiedzy lub portal klienta, aby udzielać klientom odpowiedzi w przypadku braku agentów. Zarządzanie zgłoszeniami jest kluczowe dla działu pomocy technicznej, a poprawa obsługi klienta może przyczynić się do poprawy doświadczenia klienta i zwiększenia lojalności. Uchylenie zgłoszenia to wykorzystanie bazy wiedzy lub portalu klienta, aby zmniejszyć obciążenie zgłoszeń. Wysoki współczynnik uchylenia zgłoszenia jest pożądany.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.
Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.