Jakie są wyniki przewidywania satysfakcji?
Satisfaction Prediction Score jest miarą tego, czy zgłoszenie może otrzymać pozytywną lub negatywną ocenę satysfakcji, opartą na systemie predykcyjnym zbudowanym dla określonych kont przy użyciu statystyk dotyczących wcześniejszej obsługi klienta i rankingu satysfakcji.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz wskaźnik prognoz satysfakcji?
Satisfaction Prediction Scores to wskaźnik określający, jakie funkcje mogą sprawić, że Twój klient będzie zadowolony. Ocenia, czy zgłoszenie może otrzymać dobrą lub złą ocenę satysfakcji. Służy jako system wczesnego ostrzegania. Dzięki temu wcześniej dowiadujesz się o sytuacji i możesz jej zapobiec oraz zagwarantować satysfakcję klienta.
Jak obliczane są wyniki prognozy zadowolenia?
Aby obliczyć wyniki Wskaźnik prognoz satysfakcji, wymagana jest konkretna, statystycznie istotna liczba ocen w określonym czasie. Powinni brać pod uwagę wszystkie oceny – zarówno dobre, jak i złe. Kalkulacja uwzględnia: wskaźniki czasu, m.in. czas pierwszej odpowiedzi lub czas pełnego rozwiązania, tekst raportu, wskaźniki obciążenia, np. liczba odpowiedzi, ponowne otwarcie i ponowne przydzielenie zgłoszeń.
Czy LiveAgent zapewnia wyniki przewidywania satysfakcji?
LiveAgent zapewnia wskaźnik prognoz satysfakcji. To bardzo ważny wskaźnik w obsłudze klienta, który zdecydowanie ułatwia pracę i prowadzenie skutecznych działań.
Uwaga eksperta
Wskaźnik prognoz satysfakcji to miara oceny, czy zgłoszenie może otrzymać pozytywną lub negatywną ocenę satysfakcji, opartą na systemie predykcyjnym. Wskaźnik ten jest przydatny dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta.

Satysfakcja klienta to stopień zadowolenia z produktów, usług lub obsługi klienta. Podnoszenie satysfakcji może przyczynić się do obniżenia kosztów i zwiększenia sprzedaży. Można ją mierzyć przez wyniki satysfakcji klienta i inicjowane przez klienta wysiłki. Poprawa obejmuje dbanie o obsługę klienta i uproszczenie procesu zakupowego.