Wskaźnik prognoz satysfakcji

Jakie są wyniki przewidywania satysfakcji?

Satisfaction Prediction Score jest miarą tego, czy zgłoszenie może otrzymać pozytywną lub negatywną ocenę satysfakcji, opartą na systemie predykcyjnym zbudowanym dla określonych kont przy użyciu statystyk dotyczących wcześniejszej obsługi klienta i rankingu satysfakcji.

Frequently asked questions

Jak definiujesz wskaźnik prognoz satysfakcji?

Satisfaction Prediction Scores to wskaźnik określający, jakie funkcje mogą sprawić, że Twój klient będzie zadowolony. Ocenia, czy zgłoszenie może otrzymać dobrą lub złą ocenę satysfakcji. Służy jako system wczesnego ostrzegania. Dzięki temu wcześniej dowiadujesz się o sytuacji i możesz jej zapobiec oraz zagwarantować satysfakcję klienta.

 

Jak obliczane są wyniki prognozy zadowolenia?

Aby obliczyć wyniki Wskaźnik prognoz satysfakcji, wymagana jest konkretna, statystycznie istotna liczba ocen w określonym czasie. Powinni brać pod uwagę wszystkie oceny – zarówno dobre, jak i złe. Kalkulacja uwzględnia: wskaźniki czasu, m.in. czas pierwszej odpowiedzi lub czas pełnego rozwiązania, tekst raportu, wskaźniki obciążenia, np. liczba odpowiedzi, ponowne otwarcie i ponowne przydzielenie zgłoszeń.

 

Czy LiveAgent zapewnia wyniki przewidywania satysfakcji?

LiveAgent zapewnia wskaźnik prognoz satysfakcji. To bardzo ważny wskaźnik w obsłudze klienta, który zdecydowanie ułatwia pracę i prowadzenie skutecznych działań.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.