Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Satysfakcja konsumenta

Czym jest satysfakcja klienta?

Zadowolenie klienta to intensywność lub stopień zadowolenia z produktów, usług lub obsługi klienta. To sytuacja, kiedy klient jest zadowolony z firmy. Zadowolenie klienta odzwierciedla to, czy oczekiwania klienta zostały spełnione, czy nie.

Gdy firma podnosi satysfakcję klientów, może obniżyć koszty i zwiększyć sprzedaż. Zadowolony klient często poleca firmę swoim znajomym, rodzinie czy współpracownikom i to przyciąga nowych potencjalnych klientów. Firma może podnieść satysfakcję poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów, usług i obsługi klienta, cenami lub dobrą atmosferą sklepu. Ale jest też wiele innych sposobów.

Satysfakcja konsumenta
Wektorowa koncepcja opinii klientów w stylu płaski – ręka sprawdzająca doskonałą ocenę w ankiecie

FAQ

Czym jest satysfakcja klienta?

Zadowolenie klienta to stopień zadowolenia wynikający z zakupionego produktu lub usługi albo z obsługi klienta. odzwierciedla, czy oczekiwania klienta zostały spełnione, a potrzeby zostały zaspokojone.

Jak mierzyć satysfakcję klienta?

Zadowolenie klienta można mierzyć na kilka sposobów. Może to być wynik satysfakcji klienta, dzięki któremu uzyskamy odpowiedzi na pytanie, czy klienci są zadowoleni z obsługi klienta, czy nie. Możesz także zbadać wynik wysiłku klienta, który pokazuje, ile wysiłku klient musi włożyć w proces zupy i kontakt z obsługą klienta. Inną możliwością są ankiety ze szczegółowymi zapytaniami, które są wysyłane do klientów za pośrednictwem aplikacji, po zakończeniu usługi, e-mailem lub przez czat na żywo.

Jak poprawić satysfakcję klienta?

Aby poprawić satysfakcję klientów, zadbaj o to, by obsługa klienta była jak najwyższa – tak, aby klient poczuł, że jest ważny dla Twojej marki. Staraj się także zrozumieć klienta i jego decyzje oraz odpowiadać na jego potrzeby. Powinieneś również zadbać o UX, aby Twój klient mógł przejść przez proces zakupu w najprostszy i intuicyjny sposób.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.