Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zachwyt klienta

Czym jest zachwyt klienta?

Najważniejszym celem wielu firm jest zadowolenie klientów. Zachwyt klient wywołuje u klienta efekt wow. Nie chodzi tylko o słowa wdzięczności. Chodzi o dostarczenie wartości, której klient potrzebuje w chwili, gdy jest to potrzebne. Trzeba wiedzieć, czego klienci oczekują od firmy. Celem jest przekroczenie oczekiwań klientów. Sposobów na zadowolenie klienta jest wiele.

FAQ

Jak zdefiniować zadowolenie klienta?

Zadowolenie klienta to spełnienie jego potrzeb i zapewnienie mu wartości, jakiej oczekują. Aby usatysfakcjonować klienta, konieczne jest przynajmniej zaspokojenie jego potrzeb. Kluczem jest jednak wyjście poza ten scenariusz i przekroczenie potrzeb klientów.

Jakie są podstawy zadowolenia klientów?

Podstawą satysfakcji klienta jest zaspokojenie wszystkich potrzeb, jakie mu stawia. Polega to na spełnieniu oczekiwań wobec usługi lub produktu, odpowiedniej obsłudze klienta oraz prawidłowo wdrożonym, bezproblemowym procesie zakupowym (np. Wysyłka produktu o ustalonej godzinie).

Co jest przeciwieństwem zachwytu klientów?

Przeciwieństwem satysfakcji klienta jest niezadowolenie klienta. Pojawia się, gdy potrzeby i oczekiwania klienta nie zostały spełnione. Klient oczekiwał więcej, a ostatecznie dostał mniej. Może się to zdarzyć na każdym etapie procesu zakupu.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.