Kim jest zgłaszający?
Zgłaszający to imię i nazwisko nadane osobie, która tworzy zgłoszenie do pomocy technicznej za pośrednictwem dowolnego kanału. Jest on oczywiście wymieniany wśród innych klientów przez helpdesk.
Wszystkie zgłoszenia, w większości, zawierają dane o wnioskodawcach obok ich nazwisk. Zapewnia to szerszy kontekst osobom, które mają do czynienia z danymi zgłoszeniami. Oznacza to, że osoby zajmujące się obsługą zgłoszeń są świadome, czy wnioskodawcy zgłaszali zgłoszenia dotyczące identycznych problemów w przeszłości, jaki był ich poziom zadowolenia z którejkolwiek z tych wcześniejszych transakcji oraz jaki wpływ mają społecznie itp.
Frequently asked questions
Kim jest zgłaszający?
Wnioskodawca to osoba, która tworzy zgłoszenie do działu pomocy za pomocą dowolnego dostępnego kanału.
Jakie są uprawnienia zgłaszającego?
Wnioskodawca jest klientem. W związku z tym ma wszelkie prawa, jakie może mieć klient kontaktujący się z obsługą klienta. W zależności od tego, z jakich kanałów komunikacji korzysta, ma takie uprawnienia (jeśli kontaktuje się przez czat, może np. wysłać plik).
Gdzie można znaleźć dane zgłaszającego w LiveAgent?
Dane wnioskodawcy można znaleźć w panelu Zgłoszenia, obok nazwiska na liście. Dane, które można tam znaleźć, obejmują informacje o tym, czy klient kontaktował się wcześniej z obsługą klienta lub zgłosił już zgłoszenie dotyczące tego samego problemu, jaki był poziom obsługi i jaki jest wpływ społeczny.
Tekst omawia rolę różnych specjalistów, takich jak Zwolennik marki, Menadżer Obsługi Klienta i Konsultant Obsługi Klienta, którzy pomagają zapewnić kompleksową obsługę klienta i budować pozytywną relację z klientami poprzez marketing szeptany. Opisano również LiveAgent, które zapewnia różne funkcje i integracje dla zadowolenia klientów.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje wiele funkcji, w tym przycisk "Rozwiąż", który nadaje priorytet zgłoszeniom zgodnie z umowami SLA i zapewnia zwiększoną satysfakcję klienta. Dodatkowo, firma oferuje wsparcie i szkolenia oraz mechanizm uchylenia zgłoszenia, który umożliwia klientom otrzymywanie odpowiedzi nawet, gdy agenci obsługi są niedostępni. Możliwe jest również subskrybowanie newslettera i uzyskanie najnowszych informacji o aktualizacjach i zniżkach.
Hybrydowy strumieo zgłoszeń może znacząco poprawić wydajność agentów! Dzięki temu, że wszystkie zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, agenci mogą skracać czas odpowiedzi i szybciej rozwiązywać problemy klientów. Hybrydowy strumień zgłoszeń umożliwia również lepsze zrozumienie potrzeb klientów, a co za tym idzie zwiększa satysfakcję, liczbę rekomendacji i sprzedaż. LiveAgent to narzędzie, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną, w tym hybrydowy strumień zgłoszeń.