Zgłaszający

Kim jest zgłaszający?

Zgłaszający to imię i nazwisko nadane osobie, która tworzy zgłoszenie do pomocy technicznej za pośrednictwem dowolnego kanału. Jest on oczywiście wymieniany wśród innych klientów przez helpdesk.

Wszystkie zgłoszenia, w większości, zawierają dane o wnioskodawcach obok ich nazwisk. Zapewnia to szerszy kontekst osobom, które mają do czynienia z danymi zgłoszeniami. Oznacza to, że osoby zajmujące się obsługą zgłoszeń są świadome, czy wnioskodawcy zgłaszali zgłoszenia dotyczące identycznych problemów w przeszłości, jaki był ich poziom zadowolenia z którejkolwiek z tych wcześniejszych transakcji oraz jaki wpływ mają społecznie itp.

Frequently asked questions

Kim jest zgłaszający?

Wnioskodawca to osoba, która tworzy zgłoszenie do działu pomocy za pomocą dowolnego dostępnego kanału.

 

Jakie są uprawnienia zgłaszającego?

Wnioskodawca jest klientem. W związku z tym ma wszelkie prawa, jakie może mieć klient kontaktujący się z obsługą klienta. W zależności od tego, z jakich kanałów komunikacji korzysta, ma takie uprawnienia (jeśli kontaktuje się przez czat, może np. wysłać plik).

 

Gdzie można znaleźć dane zgłaszającego w LiveAgent?

Dane wnioskodawcy można znaleźć w panelu Zgłoszenia, obok nazwiska na liście. Dane, które można tam znaleźć, obejmują informacje o tym, czy klient kontaktował się wcześniej z obsługą klienta lub zgłosił już zgłoszenie dotyczące tego samego problemu, jaki był poziom obsługi i jaki jest wpływ społeczny.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.