Kim jest zgłaszający?
Zgłaszający to imię i nazwisko nadane osobie, która tworzy zgłoszenie do pomocy technicznej za pośrednictwem dowolnego kanału. Jest on oczywiście wymieniany wśród innych klientów przez helpdesk.
Wszystkie zgłoszenia, w większości, zawierają dane o wnioskodawcach obok ich nazwisk. Zapewnia to szerszy kontekst osobom, które mają do czynienia z danymi zgłoszeniami. Oznacza to, że osoby zajmujące się obsługą zgłoszeń są świadome, czy wnioskodawcy zgłaszali zgłoszenia dotyczące identycznych problemów w przeszłości, jaki był ich poziom zadowolenia z którejkolwiek z tych wcześniejszych transakcji oraz jaki wpływ mają społecznie itp.
Frequently Asked Questions
Kim jest zgłaszający?
Wnioskodawca to osoba, która tworzy zgłoszenie do działu pomocy za pomocą dowolnego dostępnego kanału.
Jakie są uprawnienia zgłaszającego?
Wnioskodawca jest klientem. W związku z tym ma wszelkie prawa, jakie może mieć klient kontaktujący się z obsługą klienta. W zależności od tego, z jakich kanałów komunikacji korzysta, ma takie uprawnienia (jeśli kontaktuje się przez czat, może np. wysłać plik).
Gdzie można znaleźć dane zgłaszającego w LiveAgent?
Dane wnioskodawcy można znaleźć w panelu Zgłoszenia, obok nazwiska na liście. Dane, które można tam znaleźć, obejmują informacje o tym, czy klient kontaktował się wcześniej z obsługą klienta lub zgłosił już zgłoszenie dotyczące tego samego problemu, jaki był poziom obsługi i jaki jest wpływ społeczny.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.
Recenzja telefonu Cisco 7940 Series
Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.